Αρκετά πίσω βρίσκεται η πολιτεία των ΗΠΑ, Ιντιάνα όσον αφορά τις υποδομές ηλεκτροκίνησης, με αποτέλεσμα να καταγράφεται μια επιτάχυνση της εγκατάστασης των απαραίτητων εργαλείων, σύμφωνα με το indystar.com. Στο πλαίσιο αυτό ενσωματώνται η χορήγηση των 5,5 εκατ. δολ. στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, προκειμένου να αναπτυχθεί και να διαδοθεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Λόγω του γεγονότος ότι δεν είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός ανθρώπων, που οδηγεί ηλεκτροκίνητα οχήματα, είναι λογικό και επόμενο να μην γίνεται από πλευράς εταιρειών επενδύσεις στην κατασκευή υποδομών φόρτισης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τον δισταγμό των καταναλωτών να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο εκτελεστικός διευθυντής Greater Indiana Clean Cities, Kerri Garvin υπογράμμισε ότι: «Κανείς δεν αμφισβητεί ότι η Ιντιάνα έχει σημαντική έλλειψη υποδομής EV. Είναι μεγάλο θέμα». Επίσης, υπάρχουν μερικές εκατοντάδες πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα που αναμένονται έως το 2025 και προβλέπεται ότι οι ετήσιες πωλήσεις EV θα ξεπεράσουν τα 1,2 εκατομμύρια μέχρι το ίδιο έτος. Αυτή η ανάπτυξη - καθώς και τα περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη που συνοδεύουν - θα μπορούσε να προσπεράσει την Ιντιάνα εάν η πολιτεία δεν κάνει κάποια μεγάλα βήματα, δήλωσε ο Garvin.
Οι κινήσεις
Η Volkswagen συνεργάστηκε με την πόλη Carmel της Ιντιάνα των ΗΠΑ, για να χρησιμοποιήσει λογισμικό «μηχανικής όρασης» και να βελτιώσει τη ροή της κυκλοφορίας. Η συνεργασία δίνει πολύ υλικό για εξέταση από την VW, η οποία μπορεί να αναλύσει τα δεδομένα και να δημιουργήσει ένα λογισμικό που θα εξυπηρετεί την καλύτερη ροή της κυκλοφορίας σε όλες τις οδικές αρτηρίες και τα επιβαρυμένα σημεία του οδικού δικτύου.
Με μερικά από αυτά τα χρήματα, η Ιντιάνα χορηγεί έργα για τη δημιουργία δικτύου φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα σε ολόκληρη την πολιτεία. Οι μεγαλύτερες από αυτές τις επιχορηγήσεις, αξίας 5,5 εκατομμυρίων δολαρίων, απονεμήθηκαν πρόσφατα σε μια ομάδα υπηρεσιών κοινής ωφέλειας για την προσθήκη περισσότερων από 60 σταθμών γρήγορης φόρτισης σε ολόκληρη την πολιτεία.
Το εμπόδιο
Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν περίπου 215 φορτιστές επιπέδου 2 σε ολόκληρη την πολιτεία, αλλά αυτοί δεν προορίζονται για ταξίδια, δήλωσε ο Shawn Seals από το Τμήμα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης της Ιντιάνα. Όσον αφορά τους γρήγορους φορτιστές DC, η Ιντιάνα έχει μόνο 19 που μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε μάρκα αυτοκινήτου - υπάρχουν επίσης 15 υπερσυμπιεστές μόνο Tesla.
Μεσολαβούν πολλά σημεία δίχως υποδομές φόρτισης με τον Garvin να σημειώνει ότι αυτό είναι το κορυφαίο εμπόδιο για τους ανθρώπους που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα. Ακόμα κι αν οι οδηγοί σκοπεύουν να κάνουν ένα μεγάλο ταξίδι μόνο μία ή δύο φορές το χρόνο, αυτό προκαλεί άγχος για το αν αυτά τα αυτοκίνητα θα μπορούν να τα φτάσουν εκεί, είπε. Γι 'αυτό χρειάζονται το δίκτυο γρήγορης φόρτισης στη διαδρομή τους.
«Αυτό το πρόγραμμα θα βοηθήσει στην εξάλειψη αυτού του άγχους που μπορεί να τους εμποδίζει να πάρουν ηλεκτρικό όχημα. Με μια μόλις υποδομή, θα δούμε κύμα αγορών» δήλωσε ο Garvin.
Οι καταλύτες
Σύμφωνα με τον Jordan Wallpe, διευθυντής ηλεκτρικών μεταφορών Midwest για την Duke Energy, «τα 5,5 εκατομμύρια δολάρια δεν θα είναι αρκετά για να καλύψουν πλήρως το κόστος εγκατάστασης και τη συνεχή συντήρηση. Οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας δεν προβλέπουν αυτό το κόστος να εμφανιστεί στους λογαριασμούς των πληρωτών τους, αλλά οποιαδήποτε απόφαση προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει επίσης να περάσει από μια εκτεταμένη διαδικασία και να εγκριθεί από το όργανο εποπτείας της Ιντιάνα. Εάν η υποδομή είναι εδώ, η ιδέα είναι ότι σύντομα θα ακολουθήσει η ζήτηση για EV, ειδικά καθώς το κόστος τους συνεχίζει να μειώνεται. Και αν υπάρχει ζήτηση, τότε η ιδέα είναι ότι θα ακολουθήσει η προσφορά, είπε ο Garvin.
Τέλος, ο κύριος στόχος για τον διακανονισμό VW είναι η μείωση των εκπομπών ντίζελ και η αντικατάστασή τους με καθαρότερες πηγές, και αυτό κάνουν τα EV. Η ηλεκτρική ενέργεια για την τροφοδότηση των αυτοκινήτων μπορεί να προέρχεται από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Αρκετές από τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας της Ιντιάνα, όπως η NIPSCO, ανακοίνωσαν τα τελευταία χρόνια ότι απομακρύνονται από τα ορυκτά καύσιμα και αφήνουν σε μεγάλο βαθμό σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως η αιολική και η ηλιακή.
www.worldenergynews.gr