Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Αντεπίθεση στην λιανική της ΔΕΗ με προκηρύξη διαγωνισμού για την αναβάθμιση των καταστημάτων της

Αντεπίθεση στην λιανική της ΔΕΗ με προκηρύξη διαγωνισμού για την αναβάθμιση των καταστημάτων της
Στόχος η διατήρηση μεριδίων και η παροχή ποιοτικών και σύγχρονων υπηρεσιών, συμβατών με τα διεθνή standard

Στην προκήρυξη ενός νέου διαγωνισμού για την υποστήριξη των καταστημάτων του Κλάδου Πωλήσεων για την περιοχή της Αττικής, προκειμένου να προωθήσει τις πωλήσεις, αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών της, μέσω ψηφιακών τεχνολογιών, προχώρησε η ΔΕΗ.

Οι ενδιαφερόμενοι για το έργο, προϋπολογισμού 355.162 ευρώ, έχουν περιθώριο να υποβάλλουν τις προσφορές τους έως τις 12 Μαΐου.

 Η ΔΕΗ έχει βάλει στον στρατηγικό  της σχεδιασμό τη διατήρηση ή και επέκταση του πελατολογίου της, βάζοντας - σε πρώτη φάση -  στο επίκεντρο τη μεγάλη αγορά της Αττικής. Και όπως διαφαίνεται από την προκήρυξη του νέου διαγωνισμού η ΔΕΗ δεν δείχνει διατεθειμένη να απολέσει κι άλλα μερίδια στην αγορά του λιανεμπορίου ρεύματος

 Είναι αξιοσημείωτο ότι ο κορυφαίος παίκτης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας έχει καταφέρει να διατηρήσει το μερίδιό του στο λιανεμπόριο ρεύματος το δίμηνο Φεβρουαρίου - Μαρτίου.

Όπως προκύπτει από τα δεδομένα των τελευταίων μηνιαίων δελτίων ενέργειας του ΑΔΜΗΕ, τον Μάρτιο η ΔΕΗ συγκράτησε το ποσοστό της στο 65,1%. Συγκριτικά, σύμφωνα με την ανάλυση της αγοράς προμήθειας από το Χρηματιστήριο Ενέργειας, τον Φεβρουάριο ήταν στα 65.80%, χαμηλότερα από ότι τον Ιανουάριο που είχε καταγράψει ποσοστό 67.15%, και από τον Δεκέμβριο του 2020 οπότε ήταν στο 66.84%.

Ανακαίνιση καταστημάτων σε εμφάνιση και τεχνολογίες

Δεν είναι τυχαίο ότι, παράλληλα με την υποστήριξη που αναζητά για τη διατήρηση – ίσως και αύξηση – του πελατολογίου της, η ΔΕΗ ξεκινά και την ανακαίνιση των 99 καταστημάτων της ανά την Ελλάδα, εκ των οποίων 18 βρίσκονται στην Αττική και τα 4 στη Θεσσαλονίκη.

Μάλιστα, η αρχή θα γίνει από δύο μεγάλα σημεία πώλησης της πρωτεύουσας, εκείνα του Αμαρουσίου και της Καλλιθέας, στα οποία  πέρα από τις αισθητικές αλλαγές θα εγκατασταθούν και νέες τεχνολογίες, όπως αυτόματα μηχανήματα πληρωμής λογαριασμών ρεύματος και φυσικού αερίου.

 Ο ενεργειακός …γίγαντας  επιταχύνει την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και ψηφιακών εργαλείων, ώστε να ενισχύσει την επικοινωνία και να βελτιώσει την εξυπηρέτησή στους πελάτες της.

Αναζητεί  διαρκώς εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης του πελατολογίου της ή προσέγγισης νέων καταναλωτών, δοκιμάζοντας και εντάσσοντας σύγχρονες υπηρεσίες ώστε να «περάσει» ένα πιο σύγχρονο και …φρέσκο πρόσωπο.

Ηλεκτρονικές πληρωμές και επισκευή οικιακών συσκευών

Ήδη έχει εντάξει στις υπηρεσίες της τις τηλεφωνικές πληρωμές, τα ηλεκτρονικά συμβόλαια, την  εξυπηρέτηση μέσω Facebook, Viber και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την ηλεκτρονική εφαρμογή, η οποία «απαντά» άμεσα στις ερωτήσεις των καταναλωτών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές μάλιστα, έχουν φτάσει στις  400.000.

Οι νέες πρωτοβουλίες έχουν ως στόχο να μειώσουν το χρόνο αναμονής των πολιτών στα καταστήματα, να διευκολύνουν την  απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και να βελτιώσουν την επικοινωνία με τις υπηρεσίες της επιχείρησης. 

Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν ως στόχο η ΔΕΗ να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της και να βγει ενισχυμένη απέναντι στον ανταγωνισμό μέσα από προϊόντα και υπηρεσίες που δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν από μεγάλους διεθνείς παρόχους ενέργειας.

Στη νέα εμπορική πολιτική σχεδιάζει να εντάξει και  την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές (όπως είναι για παράδειγμα οι επισκευές και η  συντήρηση οικιακών συσκευών και εξοπλισμού).

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης