Ναυτιλία

GEV: Στην τελική ευθεία η ναυπήγηση πλοίου μεταφοράς συμπιεσμένου υδρογόνου

GEV: Στην τελική ευθεία η ναυπήγηση πλοίου μεταφοράς συμπιεσμένου υδρογόνου

 Σύμφωνα με μελέτη, το πλοίο της Global Energy Ventures είναι τεχνικά εφικτό και «εξαιρετικά ανταγωνιστικό» για τη μεταφορά του καυσίμου από  την Αυστραλία στην Ασία
.

 

H Global Energy Ventures (GEV) λέει ότι πλέον μπορεί να «προχωρήσει γρήγορα» στην ναυπήγηση του πλοίου συμπιεσμένου υδρογόνου C-H2 στην επόμενη φάση.

Το «παγκόσμια πρώτο» σχέδιο σκαφών, που έχει ήδη κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, θα μπορεί να μεταφέρει 2.000 τόνους συμπιεσμένου υδρογόνου σύμφωνα με το pv-magazine.

Η GEV, μια εταιρεία θαλάσσιων μεταφορών με έδρα τη Δυτική Αυστραλία, αναφέρει ότι η μελέτη επιβεβαιώνει ότι μπορεί να παραδώσει το ίδιο το πλοίο και μια πλήρη αλυσίδα εφοδιασμού συμπιεσμένου υδρογόνου μηδενικών εκπομπών (C-H2) αντιμετωπίζοντας ελάχιστα εμπόδια. Αναμένει την εμπορευματοποίηση εντός των επόμενων πέντε ετών.
«Η ιδέα είναι ότι η αλυσίδα εφοδιασμού C-H2 θα είναι εμπορικά διαθέσιμη πριν από τις εναλλακτικές προτάσεις υγροποίησης μεγάλης κλίμακας υδρογόνου ή αμμωνίας», ανέφερε η GEV.

Φιλόδοξο σχέδιο για την ζώνη Ασίας - Ειρηνικού

Αυτό θα ήταν ένα σημαντικό επίτευγμα, καθώς η παράδοση πράσινου υδρογόνου μέσω επιλογών μεταφοράς μηδενικών εκπομπών υπήρξε στο μυαλό πολλών πιθανών εισαγωγέων , σύμφωνα με τον σύμβουλο του Smart Energy Council Scott Hamilton.
Ο Εκτελεστικός Διευθυντής της GEV Martin Carolan είπε ότι το C-H2 θα γίνει η «λύση που αλλάζει το παιχνίδι» για την οικονομία του υδρογόνου.
Αναμένει ότι θα παραδώσει μια «έγκαιρη και ενεργειακά αποδοτική ‘port to port’ αλυσίδα εφοδιασμού μηδενικών εκπομπών για πράσινο υδρογόνο» στην Αυστραλία, προοριζόμενη για αγορές σε ολόκληρη την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

Το πλοίο C-H2 μπορεί να μεταφέρει έως 2.000 τόνους υδρογόνου. Η εταιρεία είπε ότι ο σχεδιασμός της «εξαλείφει την απαίτηση για αποθήκευση στο χώρο, καθώς το C-H2 είναι το ίδιο χώρος αποθήκευσης». Περιέγραψε την κίνησή της να αναπτύξει ένα πλοίο πεπιεσμένου υδρογόνου ως «φυσική πρόοδο για την κάλυψη των απαιτήσεων της αγοράς για την αποθήκευση και τη θαλάσσια μεταφορά υδρογόνου».

Η GEV ανέφερε ότι μελέτη δείχνει ότι η αλυσίδα εφοδιασμού με συμπιεσμένο υδρογόνο είναι οικονομικά «πολύ ανταγωνιστική» σε σύγκριση με τη μεταφορά υγροποιημένου υδρογόνου ή αμμωνίας σε αποστάσεις 2.000 ναυτικών μιλίων (3.700 χλμ.).
Όπως σημείωσε η εταιρεία, αυτή είναι περίπου η απόσταση μεταξύ της βόρειας Αυστραλίας και της Σιγκαπούρης. Η αποστολή C-H2 παραμένει ανταγωνιστική στα 4.500 ναυτικά μίλια, που είναι η απόσταση από την Αυστραλία έως την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Κίνα.

Στόχος έγκρισης το 2022

Η εταιρεία υπέβαλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε στις ΗΠΑ για το πλοίο C-H2 τον Δεκέμβριο και τώρα εργάζεται πάνω σε ένα λεπτομερές σχέδιο μάρκετινγκ για την αλυσίδα εφοδιασμού C-H2 ως «ανταγωνιστική και βιώσιμη εναλλακτική λύση για την εξαγωγή «από λιμάνι σε λιμάνι» υδρογόνου από την Αυστραλία. " Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αναπτύξει το δικό της έργο εξαγωγής πράσινου υδρογόνου για να υποστηρίξει την κατασκευή πιλοτικής κλίμακας του C-H2 Ship.

Εάν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο στο μέτωπο των εγκρίσεων, η εταιρεία είναι πεπεισμένη ότι θα επιτύχει τον στόχο της της τελικής έγκρισης το 2022.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης