Τελευταία Νέα

Γερμανία: Νομοσχέδιο για την εισαγωγή της χρήσης υδρογόνου στις μεταφορές

Γερμανία: Νομοσχέδιο για την εισαγωγή της χρήσης υδρογόνου στις μεταφορές
Η εφαρμογή της στρατηγικής υδρογόνου προβλέπει 9 δισεκατομμυρία ευρώ στην Γερμανία
Σχετικά Άρθρα

Η Γερμανία πρόκειται να κάνει το πρώτο βήμα προς τη χρήση καυσίμου υδρογόνου χωρίς άνθρακα στον τομέα των μεταφορών, με τη σταδιακή εισαγωγή της νέας πηγής ενέργειας να ενισχύει τις προσπάθειες επίτευξης των κλιματικών στόχων.
Η κυβέρνηση αναμένεται να εγκρίνει νομοσχέδιο για το θέμα σε συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου την Τετάρτη.
Η ημερήσια διάταξη του συμβουλίου και ένα σχέδιο νόμου σύμφωνα με το Reuters, δείχνουν αρχική εστίαση στην αλλαγή υφιστάμενων αγωγών μεταφοράς υδρογόνου από ορυκτά καύσιμα για μεταφορά «πράσινου» υδρογόνου, το οποίο κατασκευάζεται από αιολική και ηλιακή ενέργεια μέσω ηλεκτρόλυσης, και την κατασκευή νέων αγωγών πράσινου υδρογόνου.
Δεν προβλέπει την άμεση απορρόφηση του πράσινου υδρογόνου στα υπάρχοντα δίκτυα φυσικού αερίου, τα οποία αποτελούν ρυθμιζόμενα τοπικά μονοπώλια.
Ορισμένοι φορείς εκμετάλλευσης των 550.000 χιλιομέτρων δικτύων μεταφοράς φυσικού αερίου της Γερμανίας έχουν πιέσει για ταχύτερη ολοκλήρωση των συστημάτων, υποστηρίζοντας ότι αυτό θα αυξήσει τη χρήση πράσινου υδρογόνου και θα βοηθήσει στην αναχρηματοδότηση των επενδύσεων πράσινου υδρογόνου μέσω τελών χρήσης δικτύου.

Στρατηγική

Το προσχέδιο αναφέρει ρητά τον όρο «μεταβατική ρύθμιση» που θα επιτρέπει μια βήμα προς βήμα προσέγγιση για την εφαρμογή της στρατηγικής υδρογόνου ύψους 9 δισεκατομμυρίων ευρώ στη χώρα.
Η τελική ολοκλήρωση των δικτύων αερίου και υδρογόνου παρέμεινε «θέμα πολλών ετών», ανέφερε.
Ο νόμος θα πρέπει να ψηφιστεί από το κοινοβούλιο ως μέρος μιας σειράς ενεργειακών πρωτοβουλιών που η κυβέρνηση θέλει να ολοκληρώσει πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές και τις γενικές εκλογές του Σεπτεμβρίου.

Η κυβέρνηση δίνει προτεραιότητα στο πράσινο υδρογόνο, το οποίο είναι σχετικά ακριβό, για τις βιομηχανίες σκληρής ηλεκτροδότησης όπως η χαλυβουργία και τα χημικά.
Η γερμανική βιομηχανία καταναλώνει περίπου 55 terawatt ώρες (TWh) «γκρίζου» υδρογόνου που παράγεται από ορυκτά καύσιμα κάθε χρόνο, ενώ όλοι οι τομείς, συμπεριλαμβανομένης της οικιακής θέρμανσης, χρησιμοποιούν έως και 1.000 TWh φυσικού αερίου.
Η θέρμανση και η μεταφορά θα μπορούσαν να ηλεκτροδοτηθούν γρηγορότερα, για παράδειγμα μέσω γεωθερμικών αντλιών θερμότητας και ιδιωτικών επιβατικών αυτοκινήτων με μπαταρία.

www.worldenergynews.gr



Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης