MoU μεταξύ Enel Green Power - FNM για «πράσινο» υδρογόνο σε ιταλική αμαξοστοιχία

MoU μεταξύ Enel Green Power - FNM για «πράσινο» υδρογόνο σε ιταλική αμαξοστοιχία
Το μνημόνιο προβλέπει τη δημιουργία μιας κοινής ομάδας εργασίας που θα έχει το στόχο να εντοπίσει και να προτείνει τις κατάλληλες λύσεις για το έργο

Η Enel Green Power και η εταιρεία τρένων FNM υπέγραψαν ένα μνημόνιο συμφωνίας (MoU) για να ερευνήσουν τον καλύτερο τρόπο παροχής πράσινου υδρογόνου σε ένα ιταλικό σιδηροδρομικό έργο.

Το έργο H2IseO με έδρα τη Λομβαρδία, που προωθήθηκε από την FNM σε συνεργασία με την Trenord, θα επιτρέψει στη γέννηση της πρώτης ιταλικής «κοιλάδας υδρογόνου» στη Λομβαρδία, ιδίως στο Sebino και στη Valcamonica.

Το μνημόνιο προβλέπει τη δημιουργία μιας κοινής ομάδας εργασίας που θα έχει το στόχο να εντοπίσει και να προτείνει τις κατάλληλες λύσεις για το έργο.

Μεταξύ των κύριων σημείων του έργου είναι: η αγορά νέων υδρογονοκίνητων αμαξοστοιχιών, τα οποία θα εξυπηρετούν τη μη ηλεκτροκίνητη γραμμή από το 2023, όπως και η κατασκευή εγκαταστάσεων για την παραγωγή υδρογόνου με ανανεώσιμη ενέργεια, που προορίζονται αρχικά για τα νέα τρένα.

89.jpg

Κινητικότητα με μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις

Ο διευθύνων σύμβουλος της Enel Green Power Salvatore Bernabei (φωτο κειμένου) είπε: «Χάρη σε αυτό το μνημόνιο συμφωνίας, η δέσμευση του Ομίλου Enel στην προώθηση της ανάπτυξης πράσινου υδρογόνου αναπτύσσεται για πρώτη φορά στον τομέα των μη ηλεκτροκίνητων σιδηροδρομικών μεταφορών.

«Αναζητούμε συνεχώς συνεργασίες για τον εντοπισμό των καλύτερων εφαρμογών του πράσινου υδρογόνου και, συνεπώς, συμβάλλουμε στη διαδικασία απανθρακοποίησης».

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της FNM Andrea Gibell, «ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά των κατευθυντήριων γραμμών του νέου μας Στρατηγικού Σχεδίου είναι η κινητικότητα με μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Το εν λόγω έργο κινείται ακριβώς προς αυτή την κατεύθυνση. Αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής που στοχεύει στη δημιουργία υπηρεσιών κινητικότητας που δημιουργήθηκαν σύμφωνα με κριτήρια περιβαλλοντικής, οικονομικής και κοινωνικής βιωσιμότητας. Στο έργο H2IseO, σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τη λύση υδρογόνου στις οδικές μεταφορές έως το 2025, ξεκινώντας από τα περίπου 40 οχήματα που διαχειρίζεται η Valle Camonica από την FNM Autoservizi».

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης