H Unlimited Creativity, θυγατρική της V+O Greece, εμπνεύστηκε και υλοποίησε την πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια της Ελληνικής Ένωσης Αλουμινίου, με τίτλο «Η καλύτερη επένδυση, για ένα καλύτερο σπίτι».
Το τηλεοπτικό spot (μπορείτε να το δείτε εδώ) που σχεδίασε η Unlimited Creativity για την Ελληνική Ένωση Αλουμινίου αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα των ελληνικών κουφωμάτων αλουμινίου, ως προς την προστασία και την ασφάλεια που προσφέρουν, για ένα καλύτερο σπίτι και μια ποιοτική διαβίωση με σεβασμό στο περιβάλλον.
Η τηλεοπτική καμπάνια μας παραπέμπει σε μια ζεστή οικογενειακή ατμόσφαιρα, με θαλπωρή, οικονομία και ασφάλεια, που εξασφαλίζεται χάρη στα ελληνικά κουφώματα αλουμινίου με διάρκεια ζωής πάνω από 40 χρόνια.
«Εξοικονομώ - Αυτονομώ»
Το τηλεοπτικό spot καταλήγει με ειδική αναφορά στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ - Αυτονομώ», προσκαλώντας τους Έλληνες καταναλωτές να επωφεληθούν από το πρόγραμμα επιδότησης και να κάνουν την καλύτερη επιλογή, τοποθετώντας στο σπίτι τους ελληνικά κουφώματα αλουμινίου που μειώνουν τις απώλειες θέρμανσης, είναι φιλικά προς το περιβάλλον και ιδιαίτερα ανθεκτικά στις ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες. Στο κλείσιμο του spot αναφέρονται, επίσης, οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες κατασκευής κουφωμάτων αλουμινίου.
H Unlimited Creativity επιμελήθηκε τη στρατηγική επικοινωνιακή ιδέα-δημιουργικό concept της καμπάνιας που βρίσκεται ήδη στον αέρα με το σλόγκαν «Η καλύτερη επένδυση, για ένα καλύτερο σπίτι», ενώ την παραγωγή του τηλεοπτικού spot υλοποίησε η DotMov Productions.
Η Ελίνα Καραγιάννη, Γενική Διευθύντρια της Unlimited Creativity, ανέφερε σχετικά: «η Ελληνική Ένωση Αλουμινίου μας έθεσε την πρόκληση να αναδείξουμε την αποτελεσματικότητα και την διαχρονική αξία των ελληνικών κουφωμάτων, σε συνάρτηση με τα οφέλη του προγράμματος Εξοικονομώ-Αυτονομώ. Η καλύτερη επένδυση για ένα καλύτερο σπίτι, με επικοινωνία στην κατάλληλη στιγμή».
www.worldenergynews.gr