Οι μέτοχοι της Unilever σχεδιάζουν να υποβάλουν το σχέδιο δράσης για τη μετάβαση στο κλίμα, μη δεσμευτική συμβουλευτική ψηφοφορία σχετικά με τους στόχους μείωσης των εκπομπών.
Η Unilever θέτει έναν παγκόσμιο στόχο πωλήσεων σε καθαρό 1 δισεκατομμύριο ευρώ για plant-based προϊόντα εντός των επόμενων πέντε έως επτά ετών.
Το σχέδιο της Unilever καθορίζει τη στρατηγική των πολυεθνικών εταιριών για τη μείωση των εκπομπών εντός των δραστηριοτήτων τους. Στόχος της είναι επίσης να περιγράψει τον τρόπο διαχείρισης του κινδύνου, τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών που συνδέονται με την κλιματική αλλαγή και τις κοινωνικές αντιδράσεις σε αυτό.
Ο στόχος είναι να αναπτυχθεί η επωνυμία The Vegetarian Butcher και να ενισχυθούν οι vegan εναλλακτικές λύσεις από μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Hellmann's, Magnum και Wall's. H φιλοδοξία της Unilever για τα μελλοντικά τρόφιμα έχει δύο βασικούς στόχους: να βοηθήσει τους ανθρώπους να μεταβούν σε πιο υγιεινές διατροφές και να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της παγκόσμιας τροφικής αλυσίδας.
Άλλες εταιρείες θα μπορούσαν να ακολουθήσουν την πορεία της Uniliver?
Το σχέδιο της Unilever θα μπορούσε να εμπνεύσει άλλες επιχειρήσεις να κάνουν το ίδιο σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της περιβαλλοντικής διαφάνειας.
Η Unilever πιστεύει ότι η στροφή σε ολόκληρη την οικονομία στις εκπομπές καθαρών μηδενικών θα απαιτήσει ένα πιο σημαντικό και βαθύτερο επίπεδο εμπλοκής μεταξύ των εταιρειών και των επενδυτών τους σχετικά με τα σχέδιά τους για την κλιματική μετάβαση.
Οι επιστημονικοί στόχοι της Unilever περιλαμβάνουν μηδενικές εκπομπές από τις δραστηριότητές της και μείωση κατά 50% του μέσου αποτυπώματος των προϊόντων της έως το 2030.
Τον Ιούνιο, η Unilever ανακοίνωσε έναν νέο σχέδιο από την προμήθεια μέχρι και το σημείο πώλησης για καθαρές-μηδενικές εκπομπές έως το 2039.Η επίτευξη αυτών των στόχων θα απαιτήσει μια σειρά μέτρων. Σε αυτά περιλαμβάνεται η αποξήρανση των πρώτων υλών από τις πηγές της Unilever, η ολοκλήρωση της μετάβασης των εργασιών της σε 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και η υποστήριξη για την ταχεία απανθρακοποίηση του παγκόσμιου ενεργειακού δικτύου.
Επιπλέον, για να επιτύχει τον στόχο του καθαρού μηδενισμού έως το 2039, η Unilever θα απαιτήσει πιστώσεις αφαίρεσης άνθρακα υψηλής ποιότητας για να εξισορροπήσει τυχόν υπολειπόμενες εκπομπές από την προμήθεια έως το σημείο πώλησης.
Το "Transparency Triumphs" βραβεύτηκε πρόσφατα ως το Top Trend της Innova Market Insights για το 2021, τονίζοντας την ώθηση της βιομηχανίας προς πιο ορατές αναφορές σχετικά με πρωτοβουλίες και σημεία αναφοράς περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.
Η Unilever θα μοιραστεί το σχέδιο δράσης της για τη μετάβαση στο κλίμα το πρώτο τρίμηνο του 2021, πριν από την Ετήσια Γενική Συνέλευση της στις 5 Μαΐου, ανέφερε ο Alan Jope, CEO της Uniliver.Το σχέδιο θα ενημερώνεται σε κυλιόμενη βάση και η Unilever θα ζητά συμβουλευτική ψηφοφορία κάθε τρία χρόνια για ουσιαστικές αλλαγές στο σχέδιο.Το πρώτο έτος (2022) η εταιρεία θα αναφέρει την ετήσια πρόοδό της ότι αναφορά το σχέδιο.
www.worldenergynews.gr