Φέτος η Black Friday πέφτει στις 27 Νοεμβρίου 2020. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένεις μέχρι τότε για να ξεχυθείς στα online καταστήματα και να κάνεις τις αγορές σου, ανακαλύπτοντας τις προσφορές που περίμενες όλη τη χρονιά. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και τώρα, τα καταστήματα ξεκίνησαν από πολύ νωρίς (ειδικά φέτος, λόγω των ειδικών συνθηκών είχαν ένα λόγο παραπάνω να ξεκινήσουν τις Black Friday προσφορές από πολύ νωρίς), πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να προλάβεις τις προσφορές από τώρα. Ο καλύτερος τρόπος είναι να επισκεφθείς τη σελίδα Black Friday 2020 του Public, και να διαλέξεις ανάμεσα σε 2.500.000 προϊόντα σε Black Friday τιμές.
Τα τελευταία χρόνια η Black Friday αποτελεί μια ευκαιρία για να τονωθεί η αγορά, που τόσο το έχει ανάγκη μετά από τα «χτυπήματα» που δέχθηκε τους προηγούμενους μήνες με το lockdown και την συνεχιζόμενη πανδημία. Αν και τους προηγούμενους μήνες με τη λήξη της καραντίνας, η αγορά βρήκε λίγο ως πολύ τους φυσιολογικούς ρυθμούς της, ήρθε η δεύτερη μίνι καραντίνα του Νοεμβρίου για να γυρίσει πάλι την αγορά πίσω. Βέβαια, θα πρέπει να πούμε ότι τα περισσότερα καταστήματα είναι προετοιμασμένα και έμαθαν το μάθημά τους επενδύοντας στο e-commerce. Έτσι, η φετινή Black Friday είναι διαφορετική από τις άλλες αφού είναι εξολοκλήρου ψηφιακή. Πάντως και δεύτερη καραντίνα να μην είχαμε, δεν περιμέναμε να δούμε τον γνωστό χαμό με ατελείωτες ουρές και συνωστισμό μέσα στα φυσικά καταστήματα. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το e-commerce στην Ελλάδα έχει αυξηθεί πάρα πολύ και ήρθε για να μείνει. Έτσι, από τώρα και μέχρι τα Χριστούγεννα (τουλάχιστον – για μετά βλέπουμε), το ηλεκτρονικό κανάλι θα πάρει κυριολεκτικά φωτιά!
Black Friday online φέτος
Το Public έφερε το αμερικανικό αυτό έθιμο στην Ελλάδα το 2016. Τότε ο κόσμος δεν ήξερε τι ακριβώς είναι η «Μαύρη Παρασκευή», μπορεί κάτι να είχε ακούσει, αλλά γενικά ήταν συγκρατημένος, όπως και η αγορά εξάλλου. Ο κλάδος των ηλεκτρονικών συσκευών υιοθέτησε το έθιμο στο σύνολό του και ακολούθησαν και οι άλλοι κλάδοι, ένδυση, υπόδηση κ.λπ, ενώ και οι εμπορικοί σύλλογοι προέτρεψαν τα μέλη τους να αδράξουν την ευκαιρία.
«The rest is history» που λένε και η Black Friday ήρθε για να μείνει. Τα στοιχεία από τα προηγούμενα χρόνια δείχνουν ότι χάρη στην Black Friday ο τζίρος αυξάνεται και τα καταστήματα από τα κόκκινα περνούν στα μαύρα (για να θυμηθούμε από που πήρε το όνομά της η μέρα αυτή). Φυσικά, κερδισμένοι είναι και οι καταναλωτές οι οποίοι βρίσκουν πολύ συμφέρουσες προσφορές σχεδόν σε κάθε κλάδο του λιανεμπορίου, από ρούχα και αξεσουάρ, μέχρι ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, ήδη σπιτιού ακόμα και τρόφιμα.
Μια… cyber Black Friday 2020
Όπως αναφέραμε και στην αρχή, η φετινή Black Friday, είναι διαφορετική από τις άλλες και το μοναδικό κανάλι για αγορές θα είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Μπορεί να είναι η μόνη λύση αυτή την περίοδο, αλλά πρόκειται για μια τάση που μόνο παροδική δεν είναι. Ξεκίνησε από το lockdown, αλλά έχει πλέον παγιωθεί στη συνείδηση του καταναλωτή, αλλά και στα στρατηγικά πλάνα του επιχειρηματία. Όπως αναφέρει ο ελληνικός σύνδεσμος ηλεκτρονικού εμπορίου GR.EC.A, κάθε άλλο παρά επιστροφή στους φυσιολογικούς ρυθμούς ανάπτυξης του 25% ετησίως σημειώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο προϊόντων στη χώρα μας. Πιο συγκεκριμένα, στο σύνολο του Μαΐου ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν 107% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και παραπάνω από τετραπλάσιος από την αρχή του 2020.
Αυτό σημαίνει ότι ο Έλληνας καταναλωτής θα συνεχίσει να δείχνει εμπιστοσύνη σε αυτό το κανάλι.
Το Public.gr, ο νούμερο ένα e-commerce προορισμός στην Ελλάδα, είναι εδώ και σε περιμένει. Μην καθυστερείς άλλο, μπες στη σελίδα Black Friday για μοναδικές Black Friday τιμές και θα βγεις κερδισμένος.www.worldenergynews.gr