Είναι πιθανώς πολύ νωρίς για να εκτιμηθεί ο πραγματικός αντίκτυπος δήλωσε ο επικεφαλής της BP
Το δεύτερο κύμα κρουσμάτων κοροναϊού στον κόσμο επηρεάζει την παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου «ίσως λίγο περισσότερο από ό, τι νομίζαμε» στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της BP Bernard Looney στο virtual 2020 India Energy Forum από το CERAWeek τη Δευτέρα 26/10/2020.
Όσον αφορά τη ζήτηση πετρελαίου, αναμφίβολα υπήρξε αντίκτυπος φέτος, «πιθανώς λιγότερο από ό, τι νομίζαμε στο πρώτο εξάμηνο και ίσως λίγο περισσότερο από ό, τι πιστεύαμε για το δεύτερο εξάμηνο καθώς το δεύτερο κύμα κρουσμάτων έρχεται σε όλο τον κόσμο », δήλωσε ο Looney.
Είναι πιθανώς πολύ νωρίς για να εκτιμηθεί ο πραγματικός αντίκτυπος, μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα, σημείωσε, αλλά πρόσθεσε ότι θα υπάρξει κάποια επίδραση. Το πετρέλαιο χτυπήθηκε σκληρότερα από άλλα καύσιμα, δήλωσε ο επικεφαλής της BP.
Ο Looney δήλωσε ότι «η μείωση της ζήτησης πετρελαίου δεν σημαίνει το τέλος του πετρελαίου. Το πετρέλαιο θα είναι εκεί για πολύ, πολύ καιρό. "
Στο ετήσιο outlook τον περασμένο μήνα, η BP ανέφερε ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, ενδέχεται να έχουμε περάσει την αιχμή της ζήτησης πετρελαίου πέρυσι, καθώς η κατανάλωση καυσίμων μπορεί να μην ανακάμψει ποτέ από την πανδημία που προκαλείται.
Σε όλα τα σενάρια της BP, η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου πρόκειται να μειωθεί μέχρι το 2050.
Τα σενάρια Rapid και Net Zero υποθέτουν ότι η ζήτηση πετρελαίου έχει ήδη κορυφωθεί, ενώ στο σενάριο Business-As-Usual (BAU), η ζήτηση αναμένεται να κορυφωθεί στο αρχές της δεκαετίας του 2020 λόγω της αυξανόμενης ηλεκτροδότησης και της αποτελεσματικότητας στις οδικές μεταφορές.
Η άνοδος των ηλεκτρικών οχημάτων θα οδηγήσει στην αύξηση της ζήτησης πετρελαίου για μεταφορές στα μέσα έως τα τέλη της δεκαετίας του 2020, σύμφωνα με την BP.
Σύμφωνα με τον Looney βραχυπρόθεσμα, η αξιολόγηση της ζήτησης πετρελαίου κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 επηρεάσθηκε «ίσως λίγο περισσότερο από ό, τι νομίζαμε» και συμπίπτει με τις τελευταίες εκτιμήσεις ζήτησης και προβλέψεις από τον ΟΠΕΚ και τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας (IEA).
Τόσο ο ΟΠΕΚ όσο και ο διεθνής οργανισμός ανέφεραν στις τελευταίες μηνιαίες αναφορές τους την αβεβαιότητα σχετικά με τον ρυθμό ανάκαμψης της οικονομίας και της ζήτησης πετρελαίου σε ένα δεύτερο κύμα COVID-19.
www.worldenergynews.gr
Όσον αφορά τη ζήτηση πετρελαίου, αναμφίβολα υπήρξε αντίκτυπος φέτος, «πιθανώς λιγότερο από ό, τι νομίζαμε στο πρώτο εξάμηνο και ίσως λίγο περισσότερο από ό, τι πιστεύαμε για το δεύτερο εξάμηνο καθώς το δεύτερο κύμα κρουσμάτων έρχεται σε όλο τον κόσμο », δήλωσε ο Looney.
Είναι πιθανώς πολύ νωρίς για να εκτιμηθεί ο πραγματικός αντίκτυπος, μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα, σημείωσε, αλλά πρόσθεσε ότι θα υπάρξει κάποια επίδραση. Το πετρέλαιο χτυπήθηκε σκληρότερα από άλλα καύσιμα, δήλωσε ο επικεφαλής της BP.
Ο Looney δήλωσε ότι «η μείωση της ζήτησης πετρελαίου δεν σημαίνει το τέλος του πετρελαίου. Το πετρέλαιο θα είναι εκεί για πολύ, πολύ καιρό. "
Στο ετήσιο outlook τον περασμένο μήνα, η BP ανέφερε ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, ενδέχεται να έχουμε περάσει την αιχμή της ζήτησης πετρελαίου πέρυσι, καθώς η κατανάλωση καυσίμων μπορεί να μην ανακάμψει ποτέ από την πανδημία που προκαλείται.
Σε όλα τα σενάρια της BP, η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου πρόκειται να μειωθεί μέχρι το 2050.
Τα σενάρια Rapid και Net Zero υποθέτουν ότι η ζήτηση πετρελαίου έχει ήδη κορυφωθεί, ενώ στο σενάριο Business-As-Usual (BAU), η ζήτηση αναμένεται να κορυφωθεί στο αρχές της δεκαετίας του 2020 λόγω της αυξανόμενης ηλεκτροδότησης και της αποτελεσματικότητας στις οδικές μεταφορές.
Η άνοδος των ηλεκτρικών οχημάτων θα οδηγήσει στην αύξηση της ζήτησης πετρελαίου για μεταφορές στα μέσα έως τα τέλη της δεκαετίας του 2020, σύμφωνα με την BP.
Σύμφωνα με τον Looney βραχυπρόθεσμα, η αξιολόγηση της ζήτησης πετρελαίου κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 επηρεάσθηκε «ίσως λίγο περισσότερο από ό, τι νομίζαμε» και συμπίπτει με τις τελευταίες εκτιμήσεις ζήτησης και προβλέψεις από τον ΟΠΕΚ και τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας (IEA).
Τόσο ο ΟΠΕΚ όσο και ο διεθνής οργανισμός ανέφεραν στις τελευταίες μηνιαίες αναφορές τους την αβεβαιότητα σχετικά με τον ρυθμό ανάκαμψης της οικονομίας και της ζήτησης πετρελαίου σε ένα δεύτερο κύμα COVID-19.
www.worldenergynews.gr