Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Άμεση εξυπηρέτηση χωρίς αναμονή με το νέο ZeniΘ e-ticket app

tags :
Άμεση εξυπηρέτηση χωρίς αναμονή με το νέο ZeniΘ e-ticket app
Οι καταναλωτές μπορούν να κατεβάσουν ΔΩΡΕΑΝ την εφαρμογή ZeniΘ e-ticket από το Αpp Store για συσκευές iOS και από το Google Play για συσκευές Android

H ΖeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, βάζει τέλος στην αναμονή με την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, που επιτρέπει στους χρήστες της να κατοχυρώνουν on-line τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μέσα από αυτό το νέο ψηφιακό εργαλείο, οι καταναλωτές μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

Αναλυτικότερα, η εφαρμογή ZeniΘ e-ticket επιτρέπει στους χρήστες να ενημερώνονται για τα πλησιέστερα καταστήματα, το ωράριο λειτουργίας και το χρόνο αναμονής στο εκάστοτε κατάστημα. Παράλληλα, τους δίνει τη δυνατότητα να εκδίδουν ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας για το κατάστημα της επιλογής τους και να λαμβάνουν αυτόματη ενημέρωση όταν πλησιάζει η σειρά τους, ώστε να προσέρχονται έγκαιρα και να εξυπηρετούνται άμεσα, χωρίς καμία καθυστέρηση.

Οι καταναλωτές μπορούν να κατεβάσουν ΔΩΡΕΑΝ την εφαρμογή ZeniΘ e-ticket από το Αpp Store για συσκευές iOS και από το Google Play για συσκευές Android.

O κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Στη ΖeniΘ βελτιώνουμε καθημερινά την εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών μας μέσα από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών μας προσφέρουμε στους επισκέπτες των καταστημάτων μας μια ακόμη πρωτοποριακή λύση που τους εξοικονομεί χρόνο και τους επιτρέπει να προγραμματίζουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Αυτός είναι ο στόχος του ZeniΘ e-ticket. Μια ακόμη υπηρεσία με την οποία ανταποδίδουμε και επιβραβεύουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας».

Η κορυφαία ομάδα της ZeniΘ επιβραβεύει διαρκώς την εμπιστοσύνη των πελατών της με νέα, καινοτόμα προϊόντα και κορυφαία προνόμια, ενώ παραμένει στη διάθεσή τους μέσω των δωρεάν online υπηρεσιών myZeniΘ, Live Chat και Click2Call, την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 18321, καθώς και μέσα από τα 10 φυσικά καταστήματα του δικτύου της σε όλη την Ελλάδα.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης