Η Honda και η GM ανέφεραν ότι οι εταιρείες σκοπεύουν να μοιραστούν κοινές πλατφόρμες οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών και εσωτερικών συστημάτων
Σε συνεργασία προχώρησαν η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία General Motors και η ιαπωνική Honda καθώς οι δυο εταιρείες θα αναπτύξουν από κοινού οχήματα στη Βόρεια Αμερική.
Αποκάλυψαν τα σχέδια τους για συνεργασία στη Βόρεια Αμερική για να φτιάξουν μια σειρά οχημάτων, ενισχύοντας τους δεσμούς τους καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία δέχεται μεγαλύτερη πίεση να μοιραστεί τεχνολογία και κόστος για την κάλυψη των απαιτήσεων για τα καθαρότερα οχήματα.
Η Honda και η GM ανέφεραν ότι οι εταιρείες σκοπεύουν να μοιραστούν κοινές πλατφόρμες οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών και εσωτερικών συστημάτων.
Οι εταιρείες πρέπει ακόμη να ολοκληρώσουν μια οριστική συμφωνία. Δήλωσαν ότι θα σύντομα θα διαθέσιμες περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την αναμενόμενη εξοικονόμηση κόστους. Οι πληροφορίες που ανάρτησε το Reuters, αναφέρουν ότι η εξοικονόμηση θα είναι δισεκατομμύρια δολάρια για κάθε εταιρεία.
Η συνεργασία αντιπροσωπεύει μια σημαντική επέκταση των υπαρχουσών συνεργασιών μεταξύ των δύο εταιρειών σε ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα, τεχνολογία συνδεδεμένων οχημάτων και κυψέλες καυσίμου. Η Honda είναι επενδυτής στην Cruise, την επιχείρηση αυτόνομης οδήγησης που κατέχει την πλειοψηφία η GM.
Η συμφωνία σηματοδοτεί ένα άλλο ορόσημο στην ενοποίηση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς οι πιέσεις για τη μείωση των εκπομπών και τη μετάβαση προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) περιορίζουν το κεφάλαιο και τους πόρους ακόμη και των μεγαλύτερων παικτών.
Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Σέρτζιο Μαρκιόνε, πίεσε εδώ και χρόνια για ενοποιήσεις στη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, υποστηρίζοντας ότι ήταν αναπόφευκτο να διαχειριστεί η κάθε μάρκα το απαγορευτικό κόστος.
Η FCA ανακοίνωσε συγχώνευση 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τον γαλλικό όμιλο PSA πέρσι για να δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, που ονομάστηκε Stellantis, για την αντιμετώπιση ζητημάτων κόστους και κλίμακας. Αυτή η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021.
Η Toyota επεκτείνει τους δεσμούς με μικρότερες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mazda και η Subaru. Η Ford και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen έχουν δημιουργήσει μια ευρεία συμμαχία που καλύπτει ηλεκτρικά και εμπορικά οχήματα και αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης.
Η GM και η Honda δήλωσαν τον Απρίλιο ότι θα αναπτύξουν από κοινού δύο νέα EV για τη Honda και σχεδιάζουν να διερευνήσουν περισσότερους τρόπους για να επεκτείνουν τη συμμαχία τους. Έχουν ήδη συνεργαστεί για το σχεδιασμό ενός αυτόνομου οχήματος που ονομάζεται Cruise Origin, και επίσης συνεργάζονται στις κυψέλες καυσίμου και στις μπαταρίες.
Η Honda παρέμεινε εδώ και χρόνια σε μεγάλο βαθμό ανεξάρτητη, αποφεύγοντας συγχωνεύσεις στον κλάδο. Ωστόσο, η συμμαχία GM θα της δώσει οικονομίες κλίμακας που δεν μπορεί να επιτύχει μόνη της, δήλωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Honda, Seji Kuraishi. Η Βόρεια Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά της Honda και η δεύτερη μεγαλύτερη της GM, πίσω από την Κίνα.
Η GM και η Honda ανέφεραν ότι οι κοινές συζητήσεις για την ανάπτυξη θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2021.
Οι εταιρείες σχεδιάζουν να διερευνήσουν τις δυνατότητες κοινής χρήσης πλατφόρμας οχημάτων σε περισσότερα από τέσσερα βασικά τμήματα, όπως crossover και μεσαία φορτηγά, μαζί με συστήματα προώθησης, υπηρεσίες ψυχαγωγίας και σύνδεσης, προηγμένες δυνατότητες υποβοήθησης οδήγησης, συνδεσιμότητα οχημάτων και άλλη τεχνολογία. Θα συνεργαστούν επίσης στην αγορά.
www.worldenergynews.gr
Αποκάλυψαν τα σχέδια τους για συνεργασία στη Βόρεια Αμερική για να φτιάξουν μια σειρά οχημάτων, ενισχύοντας τους δεσμούς τους καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία δέχεται μεγαλύτερη πίεση να μοιραστεί τεχνολογία και κόστος για την κάλυψη των απαιτήσεων για τα καθαρότερα οχήματα.
Η Honda και η GM ανέφεραν ότι οι εταιρείες σκοπεύουν να μοιραστούν κοινές πλατφόρμες οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών και εσωτερικών συστημάτων.
Οι εταιρείες πρέπει ακόμη να ολοκληρώσουν μια οριστική συμφωνία. Δήλωσαν ότι θα σύντομα θα διαθέσιμες περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την αναμενόμενη εξοικονόμηση κόστους. Οι πληροφορίες που ανάρτησε το Reuters, αναφέρουν ότι η εξοικονόμηση θα είναι δισεκατομμύρια δολάρια για κάθε εταιρεία.
Η συνεργασία αντιπροσωπεύει μια σημαντική επέκταση των υπαρχουσών συνεργασιών μεταξύ των δύο εταιρειών σε ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα, τεχνολογία συνδεδεμένων οχημάτων και κυψέλες καυσίμου. Η Honda είναι επενδυτής στην Cruise, την επιχείρηση αυτόνομης οδήγησης που κατέχει την πλειοψηφία η GM.
Η συμφωνία σηματοδοτεί ένα άλλο ορόσημο στην ενοποίηση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς οι πιέσεις για τη μείωση των εκπομπών και τη μετάβαση προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) περιορίζουν το κεφάλαιο και τους πόρους ακόμη και των μεγαλύτερων παικτών.
Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Σέρτζιο Μαρκιόνε, πίεσε εδώ και χρόνια για ενοποιήσεις στη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, υποστηρίζοντας ότι ήταν αναπόφευκτο να διαχειριστεί η κάθε μάρκα το απαγορευτικό κόστος.
Η FCA ανακοίνωσε συγχώνευση 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τον γαλλικό όμιλο PSA πέρσι για να δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, που ονομάστηκε Stellantis, για την αντιμετώπιση ζητημάτων κόστους και κλίμακας. Αυτή η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021.
Η Toyota επεκτείνει τους δεσμούς με μικρότερες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mazda και η Subaru. Η Ford και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen έχουν δημιουργήσει μια ευρεία συμμαχία που καλύπτει ηλεκτρικά και εμπορικά οχήματα και αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης.
Η GM και η Honda δήλωσαν τον Απρίλιο ότι θα αναπτύξουν από κοινού δύο νέα EV για τη Honda και σχεδιάζουν να διερευνήσουν περισσότερους τρόπους για να επεκτείνουν τη συμμαχία τους. Έχουν ήδη συνεργαστεί για το σχεδιασμό ενός αυτόνομου οχήματος που ονομάζεται Cruise Origin, και επίσης συνεργάζονται στις κυψέλες καυσίμου και στις μπαταρίες.
Η Honda παρέμεινε εδώ και χρόνια σε μεγάλο βαθμό ανεξάρτητη, αποφεύγοντας συγχωνεύσεις στον κλάδο. Ωστόσο, η συμμαχία GM θα της δώσει οικονομίες κλίμακας που δεν μπορεί να επιτύχει μόνη της, δήλωσε ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Honda, Seji Kuraishi. Η Βόρεια Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά της Honda και η δεύτερη μεγαλύτερη της GM, πίσω από την Κίνα.
Η GM και η Honda ανέφεραν ότι οι κοινές συζητήσεις για την ανάπτυξη θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2021.
Οι εταιρείες σχεδιάζουν να διερευνήσουν τις δυνατότητες κοινής χρήσης πλατφόρμας οχημάτων σε περισσότερα από τέσσερα βασικά τμήματα, όπως crossover και μεσαία φορτηγά, μαζί με συστήματα προώθησης, υπηρεσίες ψυχαγωγίας και σύνδεσης, προηγμένες δυνατότητες υποβοήθησης οδήγησης, συνδεσιμότητα οχημάτων και άλλη τεχνολογία. Θα συνεργαστούν επίσης στην αγορά.
www.worldenergynews.gr