Είναι εμφανές ότι η διοίκηση της ΔΕΗ δεν θέλει η επιχείρηση να χάνει πελάτες και να θεωρείται ακριβότερη σε σχέση με τους ανταγωνιστές της
«Θολώνει» το σχέδιο απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας, καθώς η ΔΕΗ κινείται ανταγωνιστικά σε σχέση με τους ιδιώτες προμηθευτές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την έκπτωση του 15% την λαμβάνουν περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια καταναλωτές.
Οι πελάτες της ΔΕΗ για να κερδίσουν την έκπτωση «παγώνουν» τις άλλες οικονομικές τους υποχρεώσεις και φροντίζουν να αποπληρώνουν το λογαριασμό ρεύματος πριν τη λήξη της προθεσμίας.
Η έκπτωση του 15% που υλοποιεί η ΔΕΗ κατεβάζει την τιμή της Kwh σε επίπεδα που την καθιστούν ανταγωνιστική έναντι των ιδιωτών προμηθευτών. Ειδικά για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις της γειτονιάς, η ΔΕΗ φθάνει να εμφανίζεται ακριβότερη σε σχέση με τους ιδιώτες έως 5 ευρώ.
Η κατηγορία αυτή των πελατών θεωρείται το «φιλέτο» της αγοράς διότι είναι η πρώτη υποχρέωση που πληρώνουν, ενώ προς τα ασφαλιστικά ταμεία και την εφορία δεν τους ενοχλεί να καθυστερήσουν λίγες ημέρες την αποπληρωμή των οφειλών.
Η έκπτωση του 15% για έναν επαγγελματία ξεπερνά τα 100 ευρώ το μήνα και σε ετήσια βάση φθάνει τα 1.200 ευρώ.
Ως παράδειγμα, επιχείρηση εστίασης με μηνιαία κατανάλωση ρεύματος 9.566 KWh με την έκπτωση η τιμή της KWh διαμορφώνεται σε 0,8259 ευρώ και η τελική αξία του ρεύματος πέφτει στα 690 ευρώ το μήνα αφού έλαβε τη έκπτωση των 108 ευρώ.
Να σημειωθεί ότι το σύνολο του λογαριασμού ανέρχεται σε 1.700 ευρώ το μήνα.
Περίπου τα 1.100 ευρώ είναι οι χρεώσεις προς τρίτους που διατηρούνται στο ακέραιο ανεξάρτητα από τον πάροχο που έχει επιλέξει ο καταναλωτής.
Ανάμεσα στις χρεώσεις είναι ο ΑΔΜΗΕ – ΔΕΔΔΗΕ με το ποσό των 238,38 ευρώ, η χρέωση ΥΚΩ (αφορά τα νησιά , το κοινωνικό τιμολόγιο και τους πολύτεκνους) με το ποσό των 174 ευρώ, το ΕΤΜΕΑΡ (ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) με 265 ευρώ.
Στελέχη της αγοράς λένε ότι η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας στηρίζεται στην αξία του ρεύματος και στην τιμή της KWh.
Είναι εμφανές ότι η διοίκηση της ΔΕΗ δεν θέλει να χάνει πελάτες και να καθίσταται ακριβότερη, αλλά εφαρμόζει στην ουσία ένα σχέδιο πώλησης πελατών μέσα από τη σύμπραξη εταιρείας με ιδιώτη προμηθευτή που θα δώσει ένα ικανοποιητικό τίμημα στην επιχείρηση για να αποχωριστεί την πελατειακή της βάση.
Να σημειωθεί ότι μέχρι το 2020 το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ πρέπει να μειωθεί στο 50% από 90% που είναι σήμερα.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες, την έκπτωση του 15% την λαμβάνουν περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια καταναλωτές.
Οι πελάτες της ΔΕΗ για να κερδίσουν την έκπτωση «παγώνουν» τις άλλες οικονομικές τους υποχρεώσεις και φροντίζουν να αποπληρώνουν το λογαριασμό ρεύματος πριν τη λήξη της προθεσμίας.
Η έκπτωση του 15% που υλοποιεί η ΔΕΗ κατεβάζει την τιμή της Kwh σε επίπεδα που την καθιστούν ανταγωνιστική έναντι των ιδιωτών προμηθευτών. Ειδικά για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις της γειτονιάς, η ΔΕΗ φθάνει να εμφανίζεται ακριβότερη σε σχέση με τους ιδιώτες έως 5 ευρώ.
Η κατηγορία αυτή των πελατών θεωρείται το «φιλέτο» της αγοράς διότι είναι η πρώτη υποχρέωση που πληρώνουν, ενώ προς τα ασφαλιστικά ταμεία και την εφορία δεν τους ενοχλεί να καθυστερήσουν λίγες ημέρες την αποπληρωμή των οφειλών.
Η έκπτωση του 15% για έναν επαγγελματία ξεπερνά τα 100 ευρώ το μήνα και σε ετήσια βάση φθάνει τα 1.200 ευρώ.
Ως παράδειγμα, επιχείρηση εστίασης με μηνιαία κατανάλωση ρεύματος 9.566 KWh με την έκπτωση η τιμή της KWh διαμορφώνεται σε 0,8259 ευρώ και η τελική αξία του ρεύματος πέφτει στα 690 ευρώ το μήνα αφού έλαβε τη έκπτωση των 108 ευρώ.
Να σημειωθεί ότι το σύνολο του λογαριασμού ανέρχεται σε 1.700 ευρώ το μήνα.
Περίπου τα 1.100 ευρώ είναι οι χρεώσεις προς τρίτους που διατηρούνται στο ακέραιο ανεξάρτητα από τον πάροχο που έχει επιλέξει ο καταναλωτής.
Ανάμεσα στις χρεώσεις είναι ο ΑΔΜΗΕ – ΔΕΔΔΗΕ με το ποσό των 238,38 ευρώ, η χρέωση ΥΚΩ (αφορά τα νησιά , το κοινωνικό τιμολόγιο και τους πολύτεκνους) με το ποσό των 174 ευρώ, το ΕΤΜΕΑΡ (ανανεώσιμες πηγές ενέργειας) με 265 ευρώ.
Στελέχη της αγοράς λένε ότι η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας στηρίζεται στην αξία του ρεύματος και στην τιμή της KWh.
Είναι εμφανές ότι η διοίκηση της ΔΕΗ δεν θέλει να χάνει πελάτες και να καθίσταται ακριβότερη, αλλά εφαρμόζει στην ουσία ένα σχέδιο πώλησης πελατών μέσα από τη σύμπραξη εταιρείας με ιδιώτη προμηθευτή που θα δώσει ένα ικανοποιητικό τίμημα στην επιχείρηση για να αποχωριστεί την πελατειακή της βάση.
Να σημειωθεί ότι μέχρι το 2020 το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ πρέπει να μειωθεί στο 50% από 90% που είναι σήμερα.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.worldenergynews.gr