Η ζήτηση αεροπορικών καυσίμων μειώθηκε περισσότερο από 50% - Τα διυλιστήρια της Ιαπωνίας μειώνουν τα επιτόκια για να αντιμετωπίσουν την ασθενέστερη ζήτηση
Το ιαπωνικό διυλιστήριο πετρελαίου Idemitsu Kosan αναμένει ότι η ζήτηση της Ιαπωνίας για πετρελαϊκά προϊόντα θα μειωθεί κατά περίπου 20% το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, καθώς τα μέτρα για τον περιορισμό της πανδημίας μειώνουν τη χρήση καυσίμων και βενζίνης, δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας.
«Η συνολική ζήτηση για προϊόντα πετρελαίου στην Ιαπωνία φαίνεται τώρα να μειώνεται περίπου 20% τον Απρίλιο-Ιούνιο, μεγαλύτερη από την προηγούμενη εκτίμησή μας για μείωση περίπου 14%, με τη ζήτηση αεροπορικών καυσίμων να υποχωρεί περισσότερο από 50%», δήλωσε ο Takashi Tsukioka, πρόεδρος του Idemitsu, σε συνέντευξη Τύπου.
Η παγκόσμια ζήτηση καυσίμων αναμένεται να μειωθεί έως και 15% έως 20% το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, μετά την πανδημία κορωνοϊού, η οποία σκότωσε περισσότερους από 143.700 ανθρώπους, σταμάτησε τα περισσότερα αεροπορικά ταξίδια και προκάλεσε εθνικά lockdowns σε όλο τον κόσμο για να κρατήσει τους ανθρώπους στο σπίτι.
Η Idemitsu εκτιμά ότι η ζήτηση βενζίνης θα μειωθεί κατά περίπου 20% στην Ιαπωνία και η ζήτηση ντίζελ θα υποχωρήσει κατά 10% για το τρίμηνο, δήλωσε ο Tsukioka.
εξαντλούνται η χωρητικότητα αποθήκευσης», είπε.
«Κάθε διυλιστήριο θα στείλει υποψηφιότητα στους παραγωγούς πετρελαίου τον επόμενο μήνα για τον Ιούνιο, ώστε να αντικατοπτρίζει τις πωλήσεις και την ικανότητα αποθήκευσής του», τόνισε.
Ο Tsukioka δήλωσε επίσης ότι οι παγκόσμιοι παραγωγοί πετρελαίου πιθανότατα θα αναγκαστούν να μειώσουν την παραγωγή, πέρα από τη μείωση που συμφωνήθηκε την Κυριακή από τον Οργανισμό των χωρών εξαγωγής πετρελαίου και των συμμάχων του, καθώς η πτώση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου είναι μεγαλύτερη από τη μείωση της παραγωγής τους.
Η υποχώρηση της ζήτησης, οδηγεί τους Ιάπωνες διυλιστές να μειώνουν τα επιτόκια, δήλωσε ο Tsukioka, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος της Ένωσης Πετρελαίου της Ιαπωνίας (PAJ).
«Για τα ιαπωνικά διυλιστήρια, το 70% είναι ο ελάχιστος ρυθμός για να διατηρείται σταθερή η λειτουργία. Επομένως, εάν ένα διυλιστήριο πρέπει να μειώσει το ποσοστό χρησιμοποίησης σε λιγότερο από 75%, μπορεί να χρειαστεί να κλείσει την εγκατάσταση », επεσήμανε
Ωστόσο, δεδομένου του μεγάλου ποσοστού συντήρησης που έχει προγραμματιστεί αυτό το τρίμηνο, οι Ιάπωνες διυλιστές θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν την ασθενέστερη ζήτηση μειώνοντας μόνο τα ποσοστά εκτέλεσης, συμπλήρωσε.
Ερωτηθείς εάν τα ιαπωνικά διυλιστήρια θα μειώσουν τις αγορές αργού στο μέλλον, ο Tsukioka δήλωσε ότι είναι πιθανό να λάβουν πλήρεις συμβατικούς όγκους για τον Απρίλιο και τον Μάιο, μειώνοντας παράλληλα τις αγορές.
«Αλλά είναι πιθανό να μην πάρουν τον πλήρη συμβατικό όγκο από τον Ιούνιο, καθώς εξαντλούνται η χωρητικότητα αποθήκευσης», είπε.
«Κάθε διυλιστήριο θα στείλει υποψηφιότητα στους παραγωγούς πετρελαίου τον επόμενο μήνα για τον Ιούνιο, ώστε να αντικατοπτρίζει τις πωλήσεις και την ικανότητα αποθήκευσής του», τόνισε.
Ο Tsukioka δήλωσε επίσης ότι οι παγκόσμιοι παραγωγοί πετρελαίου πιθανότατα θα αναγκαστούν να μειώσουν την παραγωγή, πέρα από τη μείωση που συμφωνήθηκε την Κυριακή από τον Οργανισμό των χωρών εξαγωγής πετρελαίου και των συμμάχων του, καθώς η πτώση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου είναι μεγαλύτερη από τη μείωση της παραγωγής τους.
www.worldenergynews.gr
«Η συνολική ζήτηση για προϊόντα πετρελαίου στην Ιαπωνία φαίνεται τώρα να μειώνεται περίπου 20% τον Απρίλιο-Ιούνιο, μεγαλύτερη από την προηγούμενη εκτίμησή μας για μείωση περίπου 14%, με τη ζήτηση αεροπορικών καυσίμων να υποχωρεί περισσότερο από 50%», δήλωσε ο Takashi Tsukioka, πρόεδρος του Idemitsu, σε συνέντευξη Τύπου.
Η παγκόσμια ζήτηση καυσίμων αναμένεται να μειωθεί έως και 15% έως 20% το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, μετά την πανδημία κορωνοϊού, η οποία σκότωσε περισσότερους από 143.700 ανθρώπους, σταμάτησε τα περισσότερα αεροπορικά ταξίδια και προκάλεσε εθνικά lockdowns σε όλο τον κόσμο για να κρατήσει τους ανθρώπους στο σπίτι.
Η Idemitsu εκτιμά ότι η ζήτηση βενζίνης θα μειωθεί κατά περίπου 20% στην Ιαπωνία και η ζήτηση ντίζελ θα υποχωρήσει κατά 10% για το τρίμηνο, δήλωσε ο Tsukioka.
εξαντλούνται η χωρητικότητα αποθήκευσης», είπε.
«Κάθε διυλιστήριο θα στείλει υποψηφιότητα στους παραγωγούς πετρελαίου τον επόμενο μήνα για τον Ιούνιο, ώστε να αντικατοπτρίζει τις πωλήσεις και την ικανότητα αποθήκευσής του», τόνισε.
Ο Tsukioka δήλωσε επίσης ότι οι παγκόσμιοι παραγωγοί πετρελαίου πιθανότατα θα αναγκαστούν να μειώσουν την παραγωγή, πέρα από τη μείωση που συμφωνήθηκε την Κυριακή από τον Οργανισμό των χωρών εξαγωγής πετρελαίου και των συμμάχων του, καθώς η πτώση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου είναι μεγαλύτερη από τη μείωση της παραγωγής τους.
Η υποχώρηση της ζήτησης, οδηγεί τους Ιάπωνες διυλιστές να μειώνουν τα επιτόκια, δήλωσε ο Tsukioka, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος της Ένωσης Πετρελαίου της Ιαπωνίας (PAJ).
«Για τα ιαπωνικά διυλιστήρια, το 70% είναι ο ελάχιστος ρυθμός για να διατηρείται σταθερή η λειτουργία. Επομένως, εάν ένα διυλιστήριο πρέπει να μειώσει το ποσοστό χρησιμοποίησης σε λιγότερο από 75%, μπορεί να χρειαστεί να κλείσει την εγκατάσταση », επεσήμανε
Ωστόσο, δεδομένου του μεγάλου ποσοστού συντήρησης που έχει προγραμματιστεί αυτό το τρίμηνο, οι Ιάπωνες διυλιστές θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν την ασθενέστερη ζήτηση μειώνοντας μόνο τα ποσοστά εκτέλεσης, συμπλήρωσε.
Ερωτηθείς εάν τα ιαπωνικά διυλιστήρια θα μειώσουν τις αγορές αργού στο μέλλον, ο Tsukioka δήλωσε ότι είναι πιθανό να λάβουν πλήρεις συμβατικούς όγκους για τον Απρίλιο και τον Μάιο, μειώνοντας παράλληλα τις αγορές.
«Αλλά είναι πιθανό να μην πάρουν τον πλήρη συμβατικό όγκο από τον Ιούνιο, καθώς εξαντλούνται η χωρητικότητα αποθήκευσης», είπε.
«Κάθε διυλιστήριο θα στείλει υποψηφιότητα στους παραγωγούς πετρελαίου τον επόμενο μήνα για τον Ιούνιο, ώστε να αντικατοπτρίζει τις πωλήσεις και την ικανότητα αποθήκευσής του», τόνισε.
Ο Tsukioka δήλωσε επίσης ότι οι παγκόσμιοι παραγωγοί πετρελαίου πιθανότατα θα αναγκαστούν να μειώσουν την παραγωγή, πέρα από τη μείωση που συμφωνήθηκε την Κυριακή από τον Οργανισμό των χωρών εξαγωγής πετρελαίου και των συμμάχων του, καθώς η πτώση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου είναι μεγαλύτερη από τη μείωση της παραγωγής τους.
www.worldenergynews.gr