Σε θετική πορεία τα τάνκερς
Θετικά είναι τα μηνύματα για την αγορά πετρελαίου, όπως προκύπτει από τις μεταφορές των τάνκερ, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει η Capital Link στο εβδομαδιαίο outlook για τη ναυτιλαική αγορά.
Τροφοδοτούμενη από το θετικό κλίμα και τις νέες ισχυρές εισροές, η μεγάλη αγορά VL κατάφερε να διατηρήσει τις τάσεις βελτίωσης, την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 14 Οκτωβρίου 2016.
Η αγορά MEG (Μονοαιθυλενογλυκόλη) κατέγραψε κέρδη για άλλη μια εβδομάδα, ενώ θετικά είναι τα νέα από την αγορά του αργού Δυτικής Αφρικής (WAF).
Τα Suezmaxes δεν έχουν κεφαλαιοποιήσει προς το παρόν τα κέρδη από την αγορά VL, ωστόσο αναμένεται μικρή βελτίωση τον Νοέμβριο.
Η αγορά των Aframax στέλνει μικτά μηνύματα, ενώ MEG και Caribs βελτιώνονται λόγω της αυξημένης δραστηριότητας, την ώρα που Βόρεια Θάλασσα/Βαλτική και Μαύρη Θάλασσα/Μεσόγειος εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Τα τάνκερ που μεταφέρουν πετρελαϊκά προϊόντα, φαίνεται πως έχουν βρει νέες στηρίξεις στην Άπω Ανατολή, ενώ η αγορά του Βορείου Ατλαντικού παραμένει στάσιμη.
Ο δείκτης BDTI (Baltic Dirty Tanker Index) ενισχύθηκε στις 673 από τις 621 μονάδες, ενώ κινήθηκε ανοδικά καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
Ωστόσο σε ετήσια βάση παραμένει χαμηλότερα κατά 16%, κατά μέσο όρο.
Ο BDTI είναι ένα βαρυσήμαντος δείκτης για την παγκόσμια ναυτιλία, ο οποίος καταγράφει την κίνηση σε προκαθορισμένες ναυτιλιακές γραμμές μεταφοράς πετρελαίου και πετρελαϊκών προϊόντων.
www.worldenergynews.gr
Τροφοδοτούμενη από το θετικό κλίμα και τις νέες ισχυρές εισροές, η μεγάλη αγορά VL κατάφερε να διατηρήσει τις τάσεις βελτίωσης, την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 14 Οκτωβρίου 2016.
Η αγορά MEG (Μονοαιθυλενογλυκόλη) κατέγραψε κέρδη για άλλη μια εβδομάδα, ενώ θετικά είναι τα νέα από την αγορά του αργού Δυτικής Αφρικής (WAF).
Τα Suezmaxes δεν έχουν κεφαλαιοποιήσει προς το παρόν τα κέρδη από την αγορά VL, ωστόσο αναμένεται μικρή βελτίωση τον Νοέμβριο.
Η αγορά των Aframax στέλνει μικτά μηνύματα, ενώ MEG και Caribs βελτιώνονται λόγω της αυξημένης δραστηριότητας, την ώρα που Βόρεια Θάλασσα/Βαλτική και Μαύρη Θάλασσα/Μεσόγειος εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Τα τάνκερ που μεταφέρουν πετρελαϊκά προϊόντα, φαίνεται πως έχουν βρει νέες στηρίξεις στην Άπω Ανατολή, ενώ η αγορά του Βορείου Ατλαντικού παραμένει στάσιμη.
Ο δείκτης BDTI (Baltic Dirty Tanker Index) ενισχύθηκε στις 673 από τις 621 μονάδες, ενώ κινήθηκε ανοδικά καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
Ωστόσο σε ετήσια βάση παραμένει χαμηλότερα κατά 16%, κατά μέσο όρο.
Ο BDTI είναι ένα βαρυσήμαντος δείκτης για την παγκόσμια ναυτιλία, ο οποίος καταγράφει την κίνηση σε προκαθορισμένες ναυτιλιακές γραμμές μεταφοράς πετρελαίου και πετρελαϊκών προϊόντων.
www.worldenergynews.gr