Τελευταία Νέα
Αναλύσεις

UBS: Buy με τιμή -στόχο τα 20 ευρώ για Motor Oil - Neutral με τιμή -στόχο τα 7 ευρώ για τα ΕΛΠΕ

UBS: Buy με τιμή -στόχο τα 20 ευρώ για Motor Oil - Neutral με τιμή -στόχο τα 7 ευρώ για τα ΕΛΠΕ
Νέα ανάλυση για τον κλάδο με ημερομηνία 7/4 αναλύει τις επενδυτικές προοπτικές
Τιμή - στόχο τα 20 ευρώ δίνει η UBS για την Motor Oil με ένδειξη buy.
Aντίστοιχα για τα ΕΛΠΕ η ένδειξη είναι ουδέτερη αλλά η τιμή - στόχος υψηλότερη στα 7 ευρώ.
Τα περιθώρια κέρδους έχουν ωφεληθεί βραχυπρόθεσμα και είναι στα υψηλά τριετίας πάνω από 9 δολ/βαρέλι.
Αυτό οφείλεται στο ότι έχει μειωθεί πάνω από το 20% της παραγωγής στα ευρωπαϊκά διυλιστήρια.
Για την Motor Oil στα τρέχοντα επίπεδα η μερισματική απόδοση υπολογίζεται στο 10%.
Τα EBITDA για το 2020 εκτιμώνται στα 412 εκατ ευρώ, τα καθαρά κέρδη 72 εκατ ευρώ με προσαρμογή στα 183 εκατ ευρώ, τα EPS στο 1,65 ευρώ (προσαρμοσμένα, αρχικά 0,61 ευρώ), με μέση τιμή brent 35,26 δολ/βαρέλι.
Οι ελεύθερες ταμειακές ροές στα 121 εκατ ευρώ, το καθαρό χρέος για το 2020 αναμένεται στα 654 εκατ ευρώ, η σχέση καθαρού χρέους/ ΕBITDA στα 1,6 και η σχέση χρέους/ ίδια κεφάλαια στο 58%.
Τα EBITDA αναμένονται στα 475 εκατ ευρώ το 2021 και στα 292 εκατ ευρώ τα καθαρά κέρδη.


Οι αποτιμήσεις για τα ευρωπαϊκά διυλιστήρια




Για τα ΕΛΠΕ η ανάλυση εκτιμά για το 2020 ΕBITDA 534 εκατ ευρώ, καθαρά κέρδη 43 εκατ (προσαρμοσμένα 170), EPS 0,14 ευρώ (κέρδη/ανά μετοχή) και προσαρμοσμένα 0,56 ευρώ με μέρισμα 0,50 ευρώ.Άρα μερισματική απόδοση για τιμή 5,44 ευρώ στο 9,4% το 2020.
Ταμειακές ροές 666 εκατ ευρώ  καθαρό χρέος 1,5 δισ ευρώ, καθαρό χρέος/EBITDA 3, καθαρό χρέος προς ίδια κεφάλαια 70%.
Για το 2021 τα EBITDA εκτιμώνται στα 625 εκατ ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 342 εκατ ευρώ.



Οι εκτιμήσεις για το σύνολο της αγοράς


Τα περιθώρια κέρδους για το σύνολο του έτους θα πέσουν στο 1,2 δολ/βαρέλι από 3,14 δολ/βαρέλι που υπολογιζόταν αρχικά.
Η πτώση οφείλεται στην βενζίνη και στα καύσιμα αερομεταφορών.
Το diesel παραμένει σχετικά ανεπηρέαστο.
Οι προβλέψεις για το σύνολο του 2020 αναμένουν πτώση ζήτησης στα 7 εκατ βαρέλια/ημέρα έναντι 11 εκατ βαρελιών/ημέρα που θα φτάσει το πρώτο εξάμηνο του 2020.





Στο παραπάνω διάγραμμα (Figure 3) βλέπουμε την απότομη και βαθιά μείωση της ζήτησης των προϊόντων βενζίνης και καυσίμων αερομεταφορών το 2020 και την ανάκαμψη της ζήτησης που αναμένεται για το 2021, με την συμμετοχή και των υπολοίπων προϊόντων στο συνολικό μείγμα.
Στο παρακάτω διάγραμμα (Figure 4) βλέπουμε την βραχύβια άνοδο των περιθωρίων κέρδους των ευρωπαϊκών διυλιστηρίων που ξεπέρασε το 9%.




www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης