Η εταιρεία συνέστησε ειδική ομάδα πρόληψης, αποστολή της οποίας είναι η διαχείριση και ο συντονισμός των μέτρων προφύλαξης που τέθηκαν σε εφαρμογή
Αυστηρά μέτρα προφύλαξης, τα οποία αφορούν κάθε πτυχή της δραστηριότητας της εταιρείας, έλαβε η ΕΔΑ ΘΕΣΣ με σκοπό την ανάσχεση της διάδοσης του κορωνοϊού. Ενδεικτικό είναι πως η εταιρεία έχει συμπεριλάβει οδηγίες ειδικά για τους υπαλλήλους με δραστηριότητα πεδίου (τεχνικοί, ελεγκτές εσωτερικών εγκαταστάσεων), όσο και για τους εργαζόμενους που απασχολούνται στα γραφεία εξυπηρέτησης πελατών.
Μάλιστα, για τη διαχείριση και τον συντονισμό των μέτρων, η εταιρεία συνέστησε μία ειδική ομάδα πρόληψης (CATENACCIO). Έτσι, για παράδειγμα, οι υπάλληλοι που εφεξής θα ταξιδεύουν στο εξωτερικό ή το εσωτερικό, θα ενημερώνουν την ομάδα πρόληψης, ενώ το ίδιο θα συμβαίνει και στην περίπτωση που ταξιδέψει κάποιο συγγενικό τους πρόσωπο.
Αποφυγή ταξιδιών
Οι οδηγίες της ΕΔΑ ΘΕΣΣ ξεκινούν από μέτρα γενικής προφύλαξης, όπως την αποφυγή κοντινών επαφών (1 μέτρο) γενικότερα, και ιδίως με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα κοινής γρίπης, καθώς και ειδικά μέτρα προστασίας, όπως την αποφυγή ταξιδιών στο εξωτερικό ή σε περιοχές του εσωτερικού.
Στην περίπτωση που δεν μπορεί να αποφευχθεί η μετακίνηση, κατά την επιστροφή τους οι υπάλληλοι θα βρίσκονται σε άδεια για 14 ημέρες και δεν θα προσέρχονται στην εταιρεία. Επίσης, οι υπάλληλοι καλούνται να αποφεύγουν τη χρήση των χώρων εστίασης, καθώς και τις εσωτερικές συναντήσεις – προτιμώντας, όπου είναι εφικτό, να γίνεται χρήση τηλεφωνικής «συνδιάσκεψης» ή Video-conference.
Όσον αφορά τα γραφεία εξυπηρέτησης πελατών, πλέον θα επιτρέπεται η ταυτόχρονη παρουσία εντός των γραφείων αριθμού πελατών ίσου με τον αριθμό υπαλλήλων. Επιπλέον, οι πελάτες που μέχρι τώρα εξυπηρετούνταν από τον προϊστάμενο, στο γραφείο του ή στο back office, τώρα θα εξυπηρετούνται στο γκισέ από τον εκάστοτε αρμόδιο συνάδελφο.
Καθημερινές απολυμάνσεις
Στην περίπτωση των υπαλλήλων με δραστηριότητα πεδίου, οι εργαζόμενοι θα τηρούν απόσταση τουλάχιστον 1 μέτρου από πελάτες ή μέλη συνεργείων εργολάβων, ενημερώνοντας ότι η τήρηση απόστασης είναι για την προστασία όλων. Παράλληλα, στην υπηρεσία Υποδοχής & Πρωτοκόλλου, κατά την προσέλευση επισκεπτών στους χώρους της Εταιρείας, θα προτρέπονται να κάνουν χρήση των διαθέσιμων αντισηπτικών, ενώ θα ενημερώνονται για τα μέτρα πρόληψης, τα οποία περιλαμβάνουν την τήρηση αποστάσεων, την αποφυγή χειραψιών.
Όπως είναι φυσικό, προβλέπεται η εντατικοποίηση των μέτρων υγιεινής των χώρων της εταιρείας, με καθημερινές απολυμάνσεις των χώρων των Γραφείων Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και σχολαστικούς καθαρισμούς των κοινόχρηστων χώρων, αλλά και σημείων όπως χερούλια, πόμολα, πληκτρολόγια, τηλέφωνα. Παράλληλα, σε εβδομαδιαία βάση θα γίνονται απολυμάνσεις όλων των χώρων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ.
www.worldenergynews.gr
Μάλιστα, για τη διαχείριση και τον συντονισμό των μέτρων, η εταιρεία συνέστησε μία ειδική ομάδα πρόληψης (CATENACCIO). Έτσι, για παράδειγμα, οι υπάλληλοι που εφεξής θα ταξιδεύουν στο εξωτερικό ή το εσωτερικό, θα ενημερώνουν την ομάδα πρόληψης, ενώ το ίδιο θα συμβαίνει και στην περίπτωση που ταξιδέψει κάποιο συγγενικό τους πρόσωπο.
Αποφυγή ταξιδιών
Οι οδηγίες της ΕΔΑ ΘΕΣΣ ξεκινούν από μέτρα γενικής προφύλαξης, όπως την αποφυγή κοντινών επαφών (1 μέτρο) γενικότερα, και ιδίως με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα κοινής γρίπης, καθώς και ειδικά μέτρα προστασίας, όπως την αποφυγή ταξιδιών στο εξωτερικό ή σε περιοχές του εσωτερικού.
Στην περίπτωση που δεν μπορεί να αποφευχθεί η μετακίνηση, κατά την επιστροφή τους οι υπάλληλοι θα βρίσκονται σε άδεια για 14 ημέρες και δεν θα προσέρχονται στην εταιρεία. Επίσης, οι υπάλληλοι καλούνται να αποφεύγουν τη χρήση των χώρων εστίασης, καθώς και τις εσωτερικές συναντήσεις – προτιμώντας, όπου είναι εφικτό, να γίνεται χρήση τηλεφωνικής «συνδιάσκεψης» ή Video-conference.
Όσον αφορά τα γραφεία εξυπηρέτησης πελατών, πλέον θα επιτρέπεται η ταυτόχρονη παρουσία εντός των γραφείων αριθμού πελατών ίσου με τον αριθμό υπαλλήλων. Επιπλέον, οι πελάτες που μέχρι τώρα εξυπηρετούνταν από τον προϊστάμενο, στο γραφείο του ή στο back office, τώρα θα εξυπηρετούνται στο γκισέ από τον εκάστοτε αρμόδιο συνάδελφο.
Καθημερινές απολυμάνσεις
Στην περίπτωση των υπαλλήλων με δραστηριότητα πεδίου, οι εργαζόμενοι θα τηρούν απόσταση τουλάχιστον 1 μέτρου από πελάτες ή μέλη συνεργείων εργολάβων, ενημερώνοντας ότι η τήρηση απόστασης είναι για την προστασία όλων. Παράλληλα, στην υπηρεσία Υποδοχής & Πρωτοκόλλου, κατά την προσέλευση επισκεπτών στους χώρους της Εταιρείας, θα προτρέπονται να κάνουν χρήση των διαθέσιμων αντισηπτικών, ενώ θα ενημερώνονται για τα μέτρα πρόληψης, τα οποία περιλαμβάνουν την τήρηση αποστάσεων, την αποφυγή χειραψιών.
Όπως είναι φυσικό, προβλέπεται η εντατικοποίηση των μέτρων υγιεινής των χώρων της εταιρείας, με καθημερινές απολυμάνσεις των χώρων των Γραφείων Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και σχολαστικούς καθαρισμούς των κοινόχρηστων χώρων, αλλά και σημείων όπως χερούλια, πόμολα, πληκτρολόγια, τηλέφωνα. Παράλληλα, σε εβδομαδιαία βάση θα γίνονται απολυμάνσεις όλων των χώρων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ.
www.worldenergynews.gr