Τελευταία Νέα
Φυσικό Αέριο

Δύο δρόμοι… για την πρόσβαση στην αεριοκίνηση των οχημάτων

Δύο δρόμοι… για την πρόσβαση στην αεριοκίνηση των οχημάτων
Χάρη στο Fisikon της ΔΕΠΑ η αεριοκίνηση γίνεται πιο προσιτή από ποτέ, προκειμένου οι οδηγοί να μπορούν να ανεφοδιάζουν με φυσικό αέριο το αυτοκίνητό τους σε  κάθε γωνιά της Ελλάδας
Όλοι οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν τα ασύγκριτα πλεονεκτήματα που προσφέρει το φυσικό αέριο κίνησης, χάρη στο Fisikon της ΔΕΠΑ, είτε θέλουν να διατηρήσουν το όχημα που ήδη έχουν, είτε προτίθενται να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο.

Στην πρώτη περίπτωση, η λύση είναι η μετατροπή του κινητήρα του οχήματος, ώστε να καίει διπλό καύσιμο (βενζίνη και φυσικό αέριο).
Αν πάλι κάποιος οδηγός σχεδιάζει να ανανεώσει το όχημά του, τότε θα βρει στην ελληνική αγορά μία μεγάλη γκάμα από εργοστασιακά μοντέλα φυσικού αερίου, ώστε να επιλέξει εκείνο που ταιριάζει περισσότερο στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες του.

Εύκολη και απόλυτα ασφαλής η μετατροπή

Η μετατροπή του κινητήρα του αυτοκινήτου σου, ώστε να γίνει διπλού καυσίμου, είναι τόσο απλή και ασφαλής, που δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να μην «βάλετε» στη ζωή σας το καύσιμο της νέας εποχής.

Έτσι, αν και μπορεί κανείς να φαντάζεται πως η διαδικασία είναι περίπλοκη, και ότι ενδεχομένως εγκυμονεί κινδύνους, η πραγματικότητα είναι εντελώς αντίθετη καθώς:
 
- Υπάρχουν ήδη 37 εξειδικευμένα συνεργεία, που αναλαμβάνουν τη μετατροπή, η οποία είναι πολύ απλή και απόλυτα ασφαλής για το αυτοκίνητο. Για να βρείτε το συνεργείο που σας εξυπηρετεί καλύτερα, δεν έχετε παρά να ανατρέξετε στο fisikon.gr .

-Οι κινητήρες βενζίνης μπορούν να μετατραπούν σε διπλού καυσίμου (bi-fuel) με μια απλή μετατροπή και έτσι το όχημα να κινείται με φυσικό αέριο και, στην περίπτωση που αυτό καταναλωθεί, να συνεχίζει με την καύση βενζίνης.

-Στους πετρελαιοκινητήρες υπάρχουν οι δυνατότητες μικτής καύσης και των δύο καυσίμων (dual-fuel), όπου και το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο καταναλώνονται συγχρόνως στον κινητήρα.

Και στις δυο περιπτώσεις μιλάμε για την πλέον οικονομική οδήγηση, αφού, χάρη στο Fisikon της ΔΕΠΑ το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί φυσικό αέριο κινείται έως και 65% πιο οικονομικά από εκείνο που χρησιμοποιεί βενζίνη, έως και 40% πιο οικονομικά από εκείνο που χρησιμοποιεί υγραέριο και έως 35% πιο οικονομικά από το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί πετρέλαιο.

Εργοστασιακά μοντέλα

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει ήδη στροφή στην αεριοκίνηση με νέα μοντέλα, καθώς τα πλεονεκτήματα του καυσίμου γίνονται ευρέως γνωστά και η ζήτηση αυξάνεται. Πολλές είναι εκείνες που παρουσιάζουν μοντέλα διπλού καυσίμου (CNG και βενζίνης), τόσο επιβατικά, όσο και επαγγελματικά.
-Ήδη η SCODA παρουσίασε το OCTAVIA και το CITY GO, η SEAT τα LEON και ARONA, η FIAT τα PANDA και FIORINO και η VW τα ECO UP και POLO, δηλαδή αυτοκίνητα που απευθύνονται σε ευρύ κοινό και με πολλές πωλήσεις.
-Υπάρχει πλέον μεγάλη δυνατότητα επιλογής και ευελιξίας σε οχήματα, αφού ο οδηγός μπορεί να βρει αυτό που ψάχνει σύμφωνα πάντα με τον προϋπολογισμό και με κριτήριο τις ανάγκες του.
-Τα οχήματα διπλού καυσίμου είναι το μέλλον της αυτοκίνησης καθώς επιτρέπουν σημαντική αυτονομία και εκτός δικτύου πρατηρίων φυσικού αερίου, αφού διαθέτουν και ντεπόζιτο βενζίνης.


Πρατήρια Fisikon σε όλη την Ελλάδα

Χάρη στο Fisikon της ΔΕΠΑ η αεριοκίνηση γίνεται πιο προσιτή από ποτέ, προκειμένου οι οδηγοί να μπορούν να ανεφοδιάζουν με φυσικό αέριο το αυτοκίνητό τους σε  κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ήδη υπάρχουν 8 πρατήρια Fisikon εντός Αττικής σε Κηφισιά, Άνω Λιόσια, Νέα Φιλαδέλφεια, Ασπρόπυργο, Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Ανθούσα, Ηλιούπολη και Κορωπί. Στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν πρατήρια σε Νέα Μαγνησία, Πυλαία και ακόμα ένα πρατήριο υπό κατασκευή. Στην υπόλοιπη Ελλάδα πρατήρια Fisikon υπάρχουν σε Ιωάννινα, Βόλο, Λάρισα, Λαμία.

Υπό κατασκευή είναι επίσης πρατήρια Fisikon σε Αλεξανδρούπολη, Σέρρες, Ξάνθη, Κοζάνη, Ευαγγελισμό Λαρίσης, Ηγουμενίτσα, Πάτρα, Ψαθόπυργο, Σχηματάρι και Χαλκίδα. Στόχος της ΔΕΠΑ είναι η δημιουργία πρατηρίων σε σχεδόν όλη τη χώρα, ώστε να υπάρχει παντού ένα πρατήριο, που θα εξυπηρετεί τον οδηγό.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης