Η γερμανική βιομηχανία φυσικού αερίου στοχεύει στην κατασκευή μονάδων power to gas ισχύος 5 GW εντός 5ετίας

Η γερμανική βιομηχανία φυσικού αερίου στοχεύει στην κατασκευή μονάδων power to gas ισχύος 5 GW εντός 5ετίας

Το Βερολίνο θα δημοσιεύσει στρατηγική για το "πράσινο" υδρογόνο μέχρι το τέλος του έτους

Η βιομηχανία φυσικού αερίου της Γερμανίας στοχεύει στη δημιουργία μονάδων power to gas ισχύος 5 GW κατά τη διάρκεια των επόμενων πέντε ετών, και 40 GW μέχρι το 2050, καθώς επιδιώκει να αναπτύξει καύσιμα μηδενικού άνθρακα για σπίτια, εργοστάσια και οχήματα, σύμφωνα με την DVGW.
Ο στόχος είναι να επιδιώξουν οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής να παρουσιάσουν μια στρατηγική για το υδρογόνο μέχρι το τέλος του έτους, προκειμένου να βοηθήσουν στην απανθρακοποίηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου, αντικαθιστώντας ένα ποσοστό των ποσοτήτων που παράγεται από ορυκτά καύσιμα, με υδρογόνο που προέρχεται από το νερό και βιοαέριο το οποίο παράγεται από καλλιέργειες και απόβλητα.
Επί του παρόντος, η Γερμανία φιλοξενεί περίπου 40 μικρά πιλοτικά έργα power to gas. Σε αυτές τις μονάδες, χρησιμοποιείται ρεύμα κυρίως από αιολική ενέργεια για ηλεκτρόλυση, δηλαδή τη διάσπαση νερού σε οξυγόνο και υδρογόνο, ώστε να παραχθούν καύσιμα με μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα.

Αντίδοτο στην κλιματική αλλαγή το βιομεθάνιο και το πράσινο υδρογόνο

Τα μεγαλύτερα υφιστάμενα έργα έχουν ισχύ μόλις 6 MW, που αντιστοιχεί σε περίπου 60 κινητήρες αυτοκινήτων. Ο προβλεπόμενος στόχος των 5 GW, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, θα ισοδυναμούσε με πέντε πυρηνικούς σταθμούς.
Η κυβέρνηση πρέπει να προωθήσει τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και άλλες τεχνολογίες. για να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 55% μέχρι το 2030, έχοντας μέχρι τώρα πετύχει λιγότερο από 20%.
"Καύσιμα όπως το βιομεθάνιο αέριο και το πράσινο υδρογόνο, για χρήση στις μεταφορές, τη βιομηχανία και τη θέρμανση, αποτελούν την αποτελεσματικότερη συμβολή στην επίτευξη κλιματικών στόχων", δήλωσε ο Thomas Huewener, αντιπρόεδρος DVGW και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Open Grid Europe (OGE).
Μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο της DVGW, είπε ότι η αλλαγή θα προέκυπτε από τη συνεχή επέκταση της ανανεώσιμης ενέργειας, την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και την εξεύρεση νέων πράσινων τρόπων χρήσης των αγωγών φυσικού αερίου και των εγκαταστάσεων αποθήκευσης του καυσίμου.

Μικρές τροποιήσεις στα δίκτυα για 20% πρόσμιξη

Οι επιχειρήσεις εκμετάλλευσης αγωγών δήλωσαν ότι αναμένουν ότι το δίκτυο αγωγών φυσικού αερίου μπορεί να λειτουργήσει με προσθήκη 10% υδρογόνου χωρίς σημαντικές τροποποιήσεις και με 20% με ελαφριές τροποποιήσεις.
Με αυτό τον τρόπο, οι βιομηχανικές διεργασίες, η θέρμανση στο σπίτι και η μεταφορά βαρέων φορτίων θα μπορούσαν να γίνουν πολύ πιο γρήγορα και πιο φτηνά, απ 'ό, τι μέσω ηλεκτρικών αντλιών θερμότητας ή οχημάτων με μπαταρία, υποστηρίζει η βιομηχανία φυσικού αερίου.
Το Υπουργείο Οικονομίας του Βερολίνου πρότεινε τη δημιουργία γερμανικής, ευρωπαϊκής και διεθνούς πιστοποίησης για τις τεχνολογίες υδρογόνου, διερευνώντας τρόπους για την εμπορία τους και αναζητώντας χώρες εταίρους για εισαγωγές.
Εν τω μεταξύ, το φυσικό αέριο αναμένεται να συνεχίσει να παίζει ρόλο καυσίμου-γέφυρα, με τη ζήτηση να αυξάνεται μέχρι το 2030 καθώς η Γερμανία απομακρύνει τον άνθρακα και την πυρηνική ενέργεια.


www.worldenergynews.gr


worldenergynews.gr