Η από κοινού αναπτυχθείσα εγκατάσταση βαθέων υδάτων θα ανοίξει μια άμεση διαδρομή για τις εξαγωγές αργού πετρελαίου από το Cushing
Enterprise Products Partners LP και Enbridge Inc συμφώνησαν να αναπτύξουν από κοινού ένα τερματικό σταθμό εξαγωγής αργού πετρελαίου στις ακτές του Κόλπου των Ηνωμένων Πολιτειών, το οποίο θα φορτώνει τα supertankers από το Freeport τουTexas, ανακοίνωσε η Enbridge τη Δευτέρα 9/12/2019.
Οι φορείς εκμετάλλευσης αγωγών σχεδιάζουν να ολοκληρώσουν μια συμφωνία που θα προσφέρει στην Enbridge τη δυνατότητα αγοράς δικαιώματος ιδιοκτησίας στο Sea Port Oil Oil Terminal (SPOT), υπό την προϋπόθεση ότι η SPOT θα λάβει άδεια λιμανιού βαθέων υδάτων, ανακοίνωσε η Enbridge.
Enterprise και Enbridge ήταν ανταγωνιστές σε τουλάχιστον εννέα τομείς για την κατασκευή έργων εξαγωγών βαθέων υδάτων από τα οποία θα φορτώνεται σχιστολιθικό αμερικανικό πετρέλαιο σε VLCC που μεταφέρουν περίπου 2 εκατομμύρια βαρέλια το καθένα.
Η Enterprise στα τέλη Ιουλίου είχε ανακοινώσει ότι υπογράψει μακροπρόθεσμες συμφωνίες με την Chevron Corp για το πετρέλαιο από το έργο και ήταν η πρώτη εταιρεία - και μάλιστα η μόνη – η οποία έλαβε τελική απόφαση επένδυσης σε ένα προτεινόμενο λιμάνι βαθέων υδάτων των ΗΠΑ.
Αποχώρηση του Carlyle από τεράστιο τερματικό
Στους ανταγωνιστές για την ανάπτυξη παρόμοιων έργων περιλαμβάνονται το αμερικανικό διυλιστήριο Phillips 66, η εταιρεία εμπορίας commodities της Trafigura AG και τον ιδιωτικό Sentinel Midstream LLC.
Ο όμιλος Carlyle ανακοίνωσε τον Οκτώβριο ότι έχει αποσυρθεί από ένα τεράστιο τερματικό 1 δισ. δολ κοντά στο Corpus Christi του Τέξας.
Η από κοινού αναπτυχθείσα εγκατάσταση βαθέων υδάτων θα ανοίξει μια άμεση διαδρομή για τις εξαγωγές αργού πετρελαίου από το Cushing για βαρέλια που παράγονται στον Καναδά και στις μεσοδυτικές περιοχές των Η.Π.Α., μεταξύ άλλων στη λεκάνη Rockies της Anadarko στην Οκλαχόμα, δήλωσε ο Sandy Fielden, αναλυτής της Morningstar.
Επί του παρόντος, μόνο το Louisiana Offshore Oil Port (LOOP) μπορεί να φορτίσει πλήρως VLCC από την ακτή του Κόλπου.
www.worldenergynews.gr
Οι φορείς εκμετάλλευσης αγωγών σχεδιάζουν να ολοκληρώσουν μια συμφωνία που θα προσφέρει στην Enbridge τη δυνατότητα αγοράς δικαιώματος ιδιοκτησίας στο Sea Port Oil Oil Terminal (SPOT), υπό την προϋπόθεση ότι η SPOT θα λάβει άδεια λιμανιού βαθέων υδάτων, ανακοίνωσε η Enbridge.
Enterprise και Enbridge ήταν ανταγωνιστές σε τουλάχιστον εννέα τομείς για την κατασκευή έργων εξαγωγών βαθέων υδάτων από τα οποία θα φορτώνεται σχιστολιθικό αμερικανικό πετρέλαιο σε VLCC που μεταφέρουν περίπου 2 εκατομμύρια βαρέλια το καθένα.
Η Enterprise στα τέλη Ιουλίου είχε ανακοινώσει ότι υπογράψει μακροπρόθεσμες συμφωνίες με την Chevron Corp για το πετρέλαιο από το έργο και ήταν η πρώτη εταιρεία - και μάλιστα η μόνη – η οποία έλαβε τελική απόφαση επένδυσης σε ένα προτεινόμενο λιμάνι βαθέων υδάτων των ΗΠΑ.
Αποχώρηση του Carlyle από τεράστιο τερματικό
Στους ανταγωνιστές για την ανάπτυξη παρόμοιων έργων περιλαμβάνονται το αμερικανικό διυλιστήριο Phillips 66, η εταιρεία εμπορίας commodities της Trafigura AG και τον ιδιωτικό Sentinel Midstream LLC.
Ο όμιλος Carlyle ανακοίνωσε τον Οκτώβριο ότι έχει αποσυρθεί από ένα τεράστιο τερματικό 1 δισ. δολ κοντά στο Corpus Christi του Τέξας.
Η από κοινού αναπτυχθείσα εγκατάσταση βαθέων υδάτων θα ανοίξει μια άμεση διαδρομή για τις εξαγωγές αργού πετρελαίου από το Cushing για βαρέλια που παράγονται στον Καναδά και στις μεσοδυτικές περιοχές των Η.Π.Α., μεταξύ άλλων στη λεκάνη Rockies της Anadarko στην Οκλαχόμα, δήλωσε ο Sandy Fielden, αναλυτής της Morningstar.
Επί του παρόντος, μόνο το Louisiana Offshore Oil Port (LOOP) μπορεί να φορτίσει πλήρως VLCC από την ακτή του Κόλπου.
www.worldenergynews.gr