Την Τετάρτη 10/7, η πρωτοποριακή παρουσία της εταιρείας στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το 2018 απέσπασε το Χρυσό βραβείο στα Event Awards 2019 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications στο Μουσείο Οίνου
2 χρυσά και 2 ασημένια βραβεία έρχονται να προστεθούν στη συλλογή διακρίσεων για το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.
Συγκεκριμένα, την Τρίτη 9/7 στα Marketing Excellence Awards 2019 σε μια βραδιά που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ της ΕΕΔΕ στο Μέγαρο Μουσικής, η εταιρεία απέσπασε 3 βραβεία.
Το χρυσό βραβείο Digital Marketing Communications στην κατηγορία Communicating Effectively, για την καμπάνια: “Τώρα έχουμε και Ρεύμα” που πρόβαλε την γενικότερη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και των καναλιών.
Το ασημένιο βραβείο Brand Revitalization στην κατηγορία Building Powerful Brands για το συνολικό πλάνο επικοινωνίας της εταιρείας: “Για Σήμερα, Για Αύριο, Για Πάντα: Με το βλέμμα στο μέλλον εδώ και 160 χρόνια!”. Η καμπάνια κάλυπτε διαφήμιση, εκθέσεις, παιδικά εργαστήρια κ.α. και υλοποιήθηκε με στόχο την ανάδειξη της μεγάλης ιστορίας της εταιρείας.
Το ασημένιο βραβείο Building Distribution Networks στην κατηγορία Connecting with the Point of Sale για την παροχή εμπειρίας στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Και τα βραβεία δεν σταμάτησαν εκεί. Την Τετάρτη 10/7, η πρωτοποριακή παρουσία της εταιρείας στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το 2018 απέσπασε το Χρυσό βραβείο στα Event Awards 2019 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications στο Μουσείο Οίνου.
Το μοναδικό ενεργειακό escape room ήταν μέρος του 1ου εταιρικού περιπτέρου για το Φυσικό Αέριο στη ΔΕΘ, απέσπασε τον θαυμασμό όλων των επισκεπτών και μας χάρισε τη σημαντικότερη διάκριση στην κατηγορία Εκθέσεις/Trade Shows/Road Shows.
“Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για εμάς η διάκριση του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας από δύο διοργανώσεις που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα δράσεων. Βραβευτήκαμε γιατί αναδείξαμε με τον πιο άμεσο τρόπο όλα τα στοιχεία που μας διαφοροποιούν αλλά και γιατί υιοθετούμε δράσεις που μιλούν απευθείας στην καρδιά του καταναλωτή. Από πλευράς μας συνεχίζουμε να υλοποιούμε μια στρατηγική επικοινωνίας που στηρίζεται σε πρωτοποριακές ιδέες για τη δημιουργία μιας πραγματικής και ολοκληρωμένης εμπειρίας των καταναλωτών γύρω από το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας” ανέφερε ο CMO & Customer Experience Director της εταιρείας, Πάνος Αλεξόπουλος.
www.worldenergynews.gr
Συγκεκριμένα, την Τρίτη 9/7 στα Marketing Excellence Awards 2019 σε μια βραδιά που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ της ΕΕΔΕ στο Μέγαρο Μουσικής, η εταιρεία απέσπασε 3 βραβεία.
Το χρυσό βραβείο Digital Marketing Communications στην κατηγορία Communicating Effectively, για την καμπάνια: “Τώρα έχουμε και Ρεύμα” που πρόβαλε την γενικότερη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και των καναλιών.
Το ασημένιο βραβείο Brand Revitalization στην κατηγορία Building Powerful Brands για το συνολικό πλάνο επικοινωνίας της εταιρείας: “Για Σήμερα, Για Αύριο, Για Πάντα: Με το βλέμμα στο μέλλον εδώ και 160 χρόνια!”. Η καμπάνια κάλυπτε διαφήμιση, εκθέσεις, παιδικά εργαστήρια κ.α. και υλοποιήθηκε με στόχο την ανάδειξη της μεγάλης ιστορίας της εταιρείας.
Το ασημένιο βραβείο Building Distribution Networks στην κατηγορία Connecting with the Point of Sale για την παροχή εμπειρίας στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Και τα βραβεία δεν σταμάτησαν εκεί. Την Τετάρτη 10/7, η πρωτοποριακή παρουσία της εταιρείας στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το 2018 απέσπασε το Χρυσό βραβείο στα Event Awards 2019 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications στο Μουσείο Οίνου.
Το μοναδικό ενεργειακό escape room ήταν μέρος του 1ου εταιρικού περιπτέρου για το Φυσικό Αέριο στη ΔΕΘ, απέσπασε τον θαυμασμό όλων των επισκεπτών και μας χάρισε τη σημαντικότερη διάκριση στην κατηγορία Εκθέσεις/Trade Shows/Road Shows.
“Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για εμάς η διάκριση του Φυσικού Αερίου Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας από δύο διοργανώσεις που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα δράσεων. Βραβευτήκαμε γιατί αναδείξαμε με τον πιο άμεσο τρόπο όλα τα στοιχεία που μας διαφοροποιούν αλλά και γιατί υιοθετούμε δράσεις που μιλούν απευθείας στην καρδιά του καταναλωτή. Από πλευράς μας συνεχίζουμε να υλοποιούμε μια στρατηγική επικοινωνίας που στηρίζεται σε πρωτοποριακές ιδέες για τη δημιουργία μιας πραγματικής και ολοκληρωμένης εμπειρίας των καταναλωτών γύρω από το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας” ανέφερε ο CMO & Customer Experience Director της εταιρείας, Πάνος Αλεξόπουλος.
www.worldenergynews.gr