Το έργο μήκους 1.445 χιλιομέτρων, θα κοστίσει 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια και έχει χαρακτηριστεί ως ο μακρύτερος ηλεκτρικά θερμαινόμενος αγωγός στον κόσμο
Η Ουγκάντα συμφώνησε να πληρώσει υψηλότερο τίμημα για να χρησιμοποιήσει έναν αγωγό που σχεδιάζεται να διέρχεται από τη γειτονική Τανζανία, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση την Τετάρτη 15/5/2019 ενισχύοντας τις προοπτικές ενός έργου ζωτικής σημασίας για την εκκολαπτόμενη πετρελαϊκή βιομηχανία της χώρας.
Η Ουγκάντα το 2016 επέλεξε μια διαδρομή για έναν αγωγό μέσω της γειτονικής Τανζανίας προς το λιμάνι του Ινδικού Ωκεανού της Τάνγκα για να βοηθήσει στην εξαγωγή του αργού πετρελαίου.
Το έργο μήκους 1.445 χιλιομέτρων, θα κοστίσει 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια και έχει χαρακτηριστεί ως ο μακρύτερος ηλεκτρικά θερμαινόμενος αγωγός στον κόσμο.
Αρχικά, η Ουγκάντα ανακοίνωσε ότι συμφώνησε με τους επενδυτές και την Τανζανία να πληρώσει 12,2 δολάρια για κάθε βαρέλι αργού που μεταφέρεται μέσω του αγωγού.
Ωστόσο, οι επενδυτές, στους οποίους περιλαμβάνεται και η γαλλική Total , ζήτησαν αργότερα υψηλότερο τιμολόγιο, σύμφωνα με αξιωματούχους της Ουγκάντα, μπλοκάροντας τις διαπραγματεύσεις για το έργο.
Η κυβέρνηση συμφώνησε να αυξήσει το τιμολόγιο στα 12,77 δολάρια το βαρέλι μετά από περαιτέρω συζητήσεις με τους επενδυτές, δήλωσε η υπουργός Ενέργειας Irene Muloni σε δηλώσεις την Τετάρτη.
Η Total, η κινεζική CNOOC και η βρετανική Tullow Oil κατέχουν από κοινού τα πεδία της Ουγκάντα.
Περίπου τα δύο τρίτα του κόστους του έργου θα χρηματοδοτηθούν από το χρέος και το υπόλοιπο από μια μονάδα της νοτιοαφρικανικής Standard Bank στην Ουγκάντα και η Ιαπωνική Sumitomo Mitsui Banking Corp συμβάλλουν από κοινού στην αύξηση των πιστώσεων.
Η Ουγκάντα ανακάλυψε αποθέματα αργού , εκτιμώμενα σε 6 δισεκατομμύρια βαρέλια, περισσότερα από δέκα χρόνια πριν, σε περιοχές κοντά στα σύνορα με τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό.
Η έναρξη της εμπορικής παραγωγής, η οποία έχει καθυστερήσει επανειλημμένα λόγω της έλλειψης βασικών υποδομών, όπως ενός αγωγού εξαγωγής, αναμένεται τώρα το 2022.
Η κ. Muloni δήλωσε επίσης ότι ορισμένες προκαταρκτικές έρευνες σε μια νέα λεκάνη στην περιοχή Karamoja της Ουγκάντα, μια ημι-άνυδρη περιοχή στα σύνορα με την Κένυα, είχαν δείξει ίχνη πετρελαίου.
"Το υπουργείο διεξάγει γεωλογική, γεωχημική και γεωφυσική χαρτογράφηση στη λεκάνη Moroto-Kadam", ανέφερε. "Οι εργασίες που έγιναν μέχρι τώρα δείχνουν την πιθανή παρουσία ενός λειτουργικού πετρελαϊκού συστήματος, όπως καταδεικνύεται από τη διάσπαση του πετρελαίου."
Η εμφάνιση μιας δεύτερης περιοχής πετρελαίου θα μπορούσε να μετατρέψει την Ουγκάντα σε σημαντικό παράγοντα στην πετρελαϊκή βιομηχανία της Αφρικής, η οποία σήμερα κυριαρχείται από τη Νιγηρία και την Αγκόλα.
www.worldenergynews.gr
Η Ουγκάντα το 2016 επέλεξε μια διαδρομή για έναν αγωγό μέσω της γειτονικής Τανζανίας προς το λιμάνι του Ινδικού Ωκεανού της Τάνγκα για να βοηθήσει στην εξαγωγή του αργού πετρελαίου.
Το έργο μήκους 1.445 χιλιομέτρων, θα κοστίσει 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια και έχει χαρακτηριστεί ως ο μακρύτερος ηλεκτρικά θερμαινόμενος αγωγός στον κόσμο.
Αρχικά, η Ουγκάντα ανακοίνωσε ότι συμφώνησε με τους επενδυτές και την Τανζανία να πληρώσει 12,2 δολάρια για κάθε βαρέλι αργού που μεταφέρεται μέσω του αγωγού.
Ωστόσο, οι επενδυτές, στους οποίους περιλαμβάνεται και η γαλλική Total , ζήτησαν αργότερα υψηλότερο τιμολόγιο, σύμφωνα με αξιωματούχους της Ουγκάντα, μπλοκάροντας τις διαπραγματεύσεις για το έργο.
Η κυβέρνηση συμφώνησε να αυξήσει το τιμολόγιο στα 12,77 δολάρια το βαρέλι μετά από περαιτέρω συζητήσεις με τους επενδυτές, δήλωσε η υπουργός Ενέργειας Irene Muloni σε δηλώσεις την Τετάρτη.
Η Total, η κινεζική CNOOC και η βρετανική Tullow Oil κατέχουν από κοινού τα πεδία της Ουγκάντα.
Περίπου τα δύο τρίτα του κόστους του έργου θα χρηματοδοτηθούν από το χρέος και το υπόλοιπο από μια μονάδα της νοτιοαφρικανικής Standard Bank στην Ουγκάντα και η Ιαπωνική Sumitomo Mitsui Banking Corp συμβάλλουν από κοινού στην αύξηση των πιστώσεων.
Η Ουγκάντα ανακάλυψε αποθέματα αργού , εκτιμώμενα σε 6 δισεκατομμύρια βαρέλια, περισσότερα από δέκα χρόνια πριν, σε περιοχές κοντά στα σύνορα με τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό.
Η έναρξη της εμπορικής παραγωγής, η οποία έχει καθυστερήσει επανειλημμένα λόγω της έλλειψης βασικών υποδομών, όπως ενός αγωγού εξαγωγής, αναμένεται τώρα το 2022.
Η κ. Muloni δήλωσε επίσης ότι ορισμένες προκαταρκτικές έρευνες σε μια νέα λεκάνη στην περιοχή Karamoja της Ουγκάντα, μια ημι-άνυδρη περιοχή στα σύνορα με την Κένυα, είχαν δείξει ίχνη πετρελαίου.
"Το υπουργείο διεξάγει γεωλογική, γεωχημική και γεωφυσική χαρτογράφηση στη λεκάνη Moroto-Kadam", ανέφερε. "Οι εργασίες που έγιναν μέχρι τώρα δείχνουν την πιθανή παρουσία ενός λειτουργικού πετρελαϊκού συστήματος, όπως καταδεικνύεται από τη διάσπαση του πετρελαίου."
Η εμφάνιση μιας δεύτερης περιοχής πετρελαίου θα μπορούσε να μετατρέψει την Ουγκάντα σε σημαντικό παράγοντα στην πετρελαϊκή βιομηχανία της Αφρικής, η οποία σήμερα κυριαρχείται από τη Νιγηρία και την Αγκόλα.
www.worldenergynews.gr