Η εταιρία έχει καταφέρει να εισπράξει προς το παρόν 350 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι μετρητά
Την ανανέωση της σύμβασης με την Qualco, για τη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών της επιχείρησης, αποφάσισε κατά τη χθεσινή του (14/5) συνεδρίαση το Δ.Σ. της ΔΕΗ.
Η απόφαση προβλέπει την ανάθεση στην Qualco των σχετικών υπηρεσιών με διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς διαγωνισμό, μέχρι του ποσού των 5,5 εκατ. ευρώ, το οποίο εκτιμάται ότι θα καλύψει 4 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Επίσης, για την υπογραφή της σύμβασης για λογαριασμό της ΔΕΗ, ορίζεται ως εκπρόσωπος της επιχείρησης ο Ν. Αραβαντινός, γενικός διευθυντής Υποστηρικτικών Λειτουργιών.
Την πρόθεση της ΔΕΗ για ολιγόμηνη ανανέωση του συμβολαίου με την Qualco, ώστε να πιάσει τον στόχο των 450 εκατ. ευρώ, είχε αποκαλύψει την περασμένη εβδομάδα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Μανόλης Παναγιωτάκης, μιλώντας στους δημοσιογράφους στο περιθώριο ενεργειακού συνεδρίου.
Σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη η είσπραξη ανεξόφλητων οφειλών από την Qualco φθάνει τα 350 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι μετρητά και λιγότερα τα διακανονισμένα με δόσεις.
Παρέμβαση πριν διογκωθούν οι οφειλές
Ένα σημαντικό «κλειδί» της επιτυχίας της εταιρείας είναι ότι επιλαμβάνεται άμεσα των περιπτώσεων πελατών των οποίων οι ληξιπρόθεσμες οφειλές αρχίζουν να αυξάνονται αισθητά, πριν αυτές διογκωθούν υπέρμετρα.
Παράλληλα, ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζει τους καταναλωτές δεν φαίνεται να έχει τις «παρενέργειες» που συχνά επιφέρουν οι πρακτικές των εισπρακτικών εταιρειών, με συνέπεια να μην έχει τρωθεί το κοινωνικό προφίλ της ΔΕΗ.
Η ανάθεση στην κοινοπραξία των υπηρεσιών σύμβουλου διαχείρισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών έγινε από τη ΔΕΗ στα τέλη του Νοεμβρίου 2017, έπειτα από διαγωνισμό.
Ως σύμβουλος, κλήθηκε μεταξύ άλλων να εκπονήσει αναλυτικό πλάνο υλοποίησης υπηρεσιών, να αναπτύξει στρατηγική διαχείρισης οφειλών και να καθορίσει συστηματικές δράσεις διαχείρισής τους, καθώς και να αναλάβει τη διαχείριση επιλεγμένου τμήματος πελατών με ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Για τη διαχείριση αυτού του τμήματος, προέβη σε επιμερισμό των πελατών σε αρκετές δεκάδες κατηγορίες, ώστε να εφαρμόσει εξατομικευμένες λύσεις στην προσέγγισή τους.
www.worldenergynews.gr