Bechtel, KBR, Eni, Saipem, Chiyoda Corporation και ICA Fluor είχαν αναφερθεί ως "προτεινόμενες εταιρείες για το κλειστό διαγωνισμό" σε μια παρουσίαση Pemex για το διυλιστήριο στο τέλος του περασμένου έτους
Η μεξικανική κυβέρνηση θα προσκαλέσει τέσσερις εταιρείες να υποβάλουν προσφορά σε κλειστό διαγωνισμό για την κατασκευή του νέου διυλιστηρίου Dos Bocas για την κρατική πετρελαϊκή εταιρεία Pemex, ανακοίνωσε ο υπουργός Ενέργειας Rocio Nahle σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα 18/3/2019.
Το Dos Bocas θα είναι το έβδομο διυλιστήριο της Pemex και αποσκοπεί να βοηθήσει το Μεξικό να απομακρυνθεί από τις αυξανόμενες εισαγωγές καυσίμων, μια σημαντική προεκλογική υπόσχεση του Προέδρου Andres Manuel Lopez Obrador, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Δεκέμβριο.
Επιχειρήσεις, όπως η Bechtel και η KBR η Eni Saipem, η Chiyoda Corporation και η ICA Fluor είχαν αναφερθεί ως "προτεινόμενες εταιρείες για το κλειστό διαγωνισμό" σε μια παρουσίαση Pemex για το διυλιστήριο από το τέλος του περασμένου έτους.
Ο υπουργός Ενέργειας πρόσθεσε ότι τα ονόματα των εταιρειών που επέλεξε η κυβέρνηση θα δημοσιοποιηθούν αργότερα εντός της ημέρας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την επέτειο της Pemex.
Ο Nahle δήλωσε ότι το διυλιστήριο, το οποίο πρόκειται να κατασκευαστεί στην Ακτής του Κόλπου στο Τάμπασκο, έχει ήδη λάβει όλες τις απαιτούμενες κυβερνητικές άδειες, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής.
Ο προϋπολογισμός του 2019 για την Petroleos Mexicanos, γνωστή ως Pemex, προβλέπει δαπάνες σχεδόν 2,5 δις. δολ. για το διυλιστήριο Dos Bocas, το οποίο έχει στόχο να επεξεργαστεί 340.000 βαρέλια ημερησίως βαρέως αργού πετρελαίου.
Οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι εκτιμούν το συνολικό κόστος του διυλιστηρίου από 6 δισεκατομμύρια έως 8 δισεκατομμύρια δολάρια.
www.worldenergynews.gr
Το Dos Bocas θα είναι το έβδομο διυλιστήριο της Pemex και αποσκοπεί να βοηθήσει το Μεξικό να απομακρυνθεί από τις αυξανόμενες εισαγωγές καυσίμων, μια σημαντική προεκλογική υπόσχεση του Προέδρου Andres Manuel Lopez Obrador, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Δεκέμβριο.
Επιχειρήσεις, όπως η Bechtel και η KBR η Eni Saipem, η Chiyoda Corporation και η ICA Fluor είχαν αναφερθεί ως "προτεινόμενες εταιρείες για το κλειστό διαγωνισμό" σε μια παρουσίαση Pemex για το διυλιστήριο από το τέλος του περασμένου έτους.
Ο υπουργός Ενέργειας πρόσθεσε ότι τα ονόματα των εταιρειών που επέλεξε η κυβέρνηση θα δημοσιοποιηθούν αργότερα εντός της ημέρας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την επέτειο της Pemex.
Ο Nahle δήλωσε ότι το διυλιστήριο, το οποίο πρόκειται να κατασκευαστεί στην Ακτής του Κόλπου στο Τάμπασκο, έχει ήδη λάβει όλες τις απαιτούμενες κυβερνητικές άδειες, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής.
Ο προϋπολογισμός του 2019 για την Petroleos Mexicanos, γνωστή ως Pemex, προβλέπει δαπάνες σχεδόν 2,5 δις. δολ. για το διυλιστήριο Dos Bocas, το οποίο έχει στόχο να επεξεργαστεί 340.000 βαρέλια ημερησίως βαρέως αργού πετρελαίου.
Οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι εκτιμούν το συνολικό κόστος του διυλιστηρίου από 6 δισεκατομμύρια έως 8 δισεκατομμύρια δολάρια.
www.worldenergynews.gr