Επιχειρήσεις

Στην ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων «επενδύει» η Volterra για την ενίσχυση του πελατολογίου της

Στην ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων «επενδύει» η Volterra για την ενίσχυση του πελατολογίου της

Βασικός στόχος του παρόχου ρεύματος είναι να προσελκύει καινούριους πελάτες που θα είναι ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση και θα συνεργάζονται για μακρύ χρονικό διάστημα με την εταιρία

Ως σημαντικό πυλώνα για τη σταθερή ανάπτυξη του πελατολογίου της, με καταναλωτές που πέρα από τις ανταγωνιστικές χρεώσεις μένουν επίσης ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν και την οποία δεν μπορεί να υποκαταστήσει η επικοινωνία με ένα τηλεφωνικό κέντρο, «βλέπει» η Volterra την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της ανά την Ελλάδα.
Η έμφαση που δίνει η εταιρεία στην ανάπτυξη δικτύου, αποτελώντας έναν από τους πρώτους προμηθευτές που έχουν υλοποιήσει αυτή τη στρατηγική με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο, φαίνεται από το γεγονός ότι ήδη από το 2018 λειτουργούν έξι Volterra Shops μέσω franchise σε ισάριθμες μεγάλες επαρχιακές πόλεις και πιο συγκεκριμένα στα Ιωάννινα, τις Σέρρες, τα Τρίκαλα, τη Λάρισα, το Βόλο και την Πάτρα.
Καταστήματα που έχουν δώσει απτά θετικά δείγματα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει η διαπροσωπική επαφή με τον καταναλωτή.
«Χάρις στην ενημέρωση και την άμεση επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος που μπορεί να ανακύψει, οικοδομούμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Ενδεικτικό είναι πως αρκετοί πελάτες μας λειτουργούν σαν "πρεσβευτές" της Volterra, συστήνοντάς μας στον συγγενικό και φιλικό τους κύκλο», λέει στο World Energy News ο κ. Θάνος Μουγκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας.
Στο παραπάνω πλαίσιο, και για την επέκταση της φυσικής της «παρουσίας» όσο το δυνατόν πιο γρήγορα σε όλη την επικράτεια, η εταιρεία συμμετέχει στην 21η Έκθεση KEM Franchise Αθηνών, η οποία ξεκίνησε την Παρασκευή (15/03) και ολοκληρώνεται σήμερα.
«Στα επόμενα βήματά μας περιλαμβάνεται κατά βάση η Αθήνα, ενώ μας ενδιαφέρει αρκετά η Θεσσαλονίκη, καθώς και τα μεγάλα αστικά κέντρα στη Βόρεια Ελλάδα», προσθέτει.

Πιο κοντά στον πελάτη

Σύμφωνα με τον κ. Μουγκαράκη, λόγω των σκανδάλων που έπληξαν την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας στα πρώτα της βήματα, τα καταστήματα είναι μία βασική παράμετρος ώστε μία εταιρεία του κλάδου να άρει την καχυποψία του καταναλωτικού κοινού.
«Πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα σε αυτή τη λύση θα στραφούν όλοι οι προμηθευτές που θέλουν να μείνουν στην αγορά», επισημαίνει χαρακτηριστικά.
Αντίστροφα, όπως συμπληρώνει, αποτελεί τον τρόπο με τον οποίο και οι ίδιες οι εταιρείες θα γνωρίσουν τον Έλληνα καταναλωτή.
«Είναι τα "μάτια" μας στις τοπικές κοινωνίες, ώστε να αποτυπώσουμε πιο γρήγορα τις ιδιαίτερες ανάγκες τους και να προσαρμοστούμε σε αυτές», υπογραμμίζει.
Έτσι, η φυσική παρουσία ανοίγει τον δρόμο για ακόμη μεγαλύτερο εμπλουτισμό της ήδη μεγάλης γκάμας από ειδικά «πακέτα» ρεύματος που προσφέρει η Volterra σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες, όπως οι συνταξιούχοι, οι φοιτητές και οι πολύτεκνοι.
Επίσης, με δεδομένο ότι το ελληνικό καταναλωτικό κοινό ακόμη δεν είναι εξοικειωμένο στο νέο «τοπίο» της απελευθερωμένης αγοράς ενέργειας, τα καταστήματα συμβάλλουν στην εκπαίδευση του πελάτη για τα καινούρια δεδομένα και τις ευκαιρίες που έχει «φέρει» ο ανταγωνισμός.
«Μάλιστα, η ενημέρωση είναι ακόμη πιο σημαντική στην περίπτωση του φυσικού αερίου, όπου βρισκόμαστε στα πρώτα βήματα ανοίγματος της λιανικής», συμπληρώνει το στέλεχος της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον κ. Μουγκανάκη, η εμπειρία των έξι Volterra Shops δείχνει πως το μοντέλο του franchise είναι επωφελές και για τους Έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να εισέλθουν στον δυναμικό κλάδο της ενέργειας.
«Με ένα προσιτό κόστος, ένας επιχειρηματίας μπορεί εύκολα και γρήγορα να αποκτήσει ένα σημείο πώλησης που δυνητικά απευθύνεται σε όλη την Ελλάδα στην περίπτωση του ρεύματος, και σε όλες τις περιοχές που έχουν πρόσβαση στο φυσικό αέριο».

Εμπιστοσύνη και μακροχρόνια συνεργασία

Όσον αφορά τα σχέδια της Volterra για την περαιτέρω διείσδυση στην προμήθεια ρεύματος, όπως αναφέρει το στέλεχος της εταιρείας, σκοπός είναι η διατήρηση μεταξύ των σημαντικότερων καθετοποιημένων παρόχων.
«Περισσότερο από τον ποσοτικό στόχο, δηλαδή την αύξηση του μεριδίου στην αγορά, μέλημά μας είναι να συνεχίζουμε να προσελκύουμε καινούριους καταναλωτές που θα μας εμπιστεύονται, θα είναι ικανοποιημένοι για την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και θα συνεργάζονται μαζί μας για μακρύ χρονικό διάστημα», τονίζει.
Έτσι, επιδίωξη της Volterra είναι να συνεχίσει να αναπτύσσεται κρατώντας τα ίδια χαρακτηριστικά με την υπάρχουσα πελατειακή της βάση, όπου το ποσοστό διατηρησιμότητας κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Κι αυτό παρόλο που, σε αντίθεση με άλλους εναλλακτικούς προμηθευτές, τα συμβόλαιά της δεν έχουν καμία απολύτως χρονική δέσμευση, εγκλωβίζοντας τους καταναλωτές με ρήτρες πρόωρης αποδέσμευσης.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης