Στο συνέδριο συμμετείχαν με ομιλία τους οι Fernando Alejandro Kalligas Castiella, μέλος του ΔΣ του ΔΕΣΦΑ και Country Manager της Enagas και Ιωσήφ Φλωρεντίν, Διευθυντής Εταιρικής Ανάπτυξης του ΔΕΣΦΑ
O ΔΕΣΦΑ συμμετείχε ως ασημένιος χορηγός στο “2nd EcoMobility Conference” που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019, στην Αίγλη Ζαππείου, στην Αθήνα και διοργανώθηκε από την Ελληνική Δεξαμενή Σκέψης για την Ενεργειακή Οικονομία (HAEE). Στο συνέδριο συμμετείχαν με ομιλία τους οι Fernando Alejandro Kalligas Castiella, μέλος του ΔΣ του ΔΕΣΦΑ και Country Manager της Enagas και Ιωσήφ Φλωρεντίν, Διευθυντής Εταιρικής Ανάπτυξης του ΔΕΣΦΑ.
Ο κ. Kalligas Castiella παρουσίασε το “Enagás Emprende”, ένα πρωτοπόρο πρόγραμμα της εταιρείας Enagas που αφορά στην εταιρική επιχειρηματικότητα και την ανοιχτή καινοτομία, αναλύοντας στη συνέχεια την εταιρεία “Gas2move”, ένα από τα πέντε start-ups του προγράμματος “Enagás Emprende”. Το “Gas2move” αποτελεί τον πρώτο φορέα παροχής οικολογικά βιώσιμων υπηρεσιών μεταφοράς, διαθέτοντας στόλο 130 οχημάτων που κινούνται με εναλλακτικές μορφές ενέργειας, όπως το CNG.
Ο κ. Φλωρεντίν μίλησε για το ρόλο των δικτύων φυσικού αερίου στην εποχή των πράσινων μεταφορών, δίνοντας έμφαση στις προοπτικές του LNG ως εναλλακτικού καυσίμου στις οδικές μεταφορές, καθώς και στις συνέργειες που μπορούν να αναπτυχθούν με άλλες χρήσεις φυσικού αερίου. Μέσα από αυτές τις συνέργειες μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω η εξάπλωση του δικτύου διανομής LNG για τη χρήση του στις μεταφορές.
www.worldenergynews.gr
Ο κ. Kalligas Castiella παρουσίασε το “Enagás Emprende”, ένα πρωτοπόρο πρόγραμμα της εταιρείας Enagas που αφορά στην εταιρική επιχειρηματικότητα και την ανοιχτή καινοτομία, αναλύοντας στη συνέχεια την εταιρεία “Gas2move”, ένα από τα πέντε start-ups του προγράμματος “Enagás Emprende”. Το “Gas2move” αποτελεί τον πρώτο φορέα παροχής οικολογικά βιώσιμων υπηρεσιών μεταφοράς, διαθέτοντας στόλο 130 οχημάτων που κινούνται με εναλλακτικές μορφές ενέργειας, όπως το CNG.
Ο κ. Φλωρεντίν μίλησε για το ρόλο των δικτύων φυσικού αερίου στην εποχή των πράσινων μεταφορών, δίνοντας έμφαση στις προοπτικές του LNG ως εναλλακτικού καυσίμου στις οδικές μεταφορές, καθώς και στις συνέργειες που μπορούν να αναπτυχθούν με άλλες χρήσεις φυσικού αερίου. Μέσα από αυτές τις συνέργειες μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω η εξάπλωση του δικτύου διανομής LNG για τη χρήση του στις μεταφορές.
www.worldenergynews.gr