Η Hurtigruten θα χρησιμοποιεί υγροποιήμενο βιοαέριο και ετοιμάζει υβριδική μπαταρία
Η νορβηγική εταιρεία εκμετάλλευσης κρουαζιερόπλοιων Hurtigruten θα τροφοδοτεί τα πλοία της με υγροποιημένο βιοαέριο (LBG) που θα παράγεται από νεκρά ψάρια και άλλα είδη οργανικών αποβλήτων.
Σύμφωνα με το CNBC σε ανακοίνωση της στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, η επιχείρηση ανέφερε ότι το LBG που χρησιμοποιείται για να τροφοδοτεί τα πλοία της θα είναι από ανανεώσιμες πηγές και όχι από ορυκτά καύσιμα.
Τα ψάρια που χρησιμοποιούνται στο βιοαέριο θα προέλθουν από "αλιεύματα" - κυρίως απόβλητα - από την αλιεία.
"Αυτό που βλέπουν οι άλλοι ως πρόβλημα, το βλέπουμε ως πόρο και λύση", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Daniel Skjeldam.
«Ενώ οι ανταγωνιστές τρέχουν σε φθηνό, ρυπογόνο βαρύ μαζούτ, τα πλοία μας θα κινητοποιηθούν κυριολεκτικά από τη φύση», δήλωσε ο Skjeldam. "Το βιοαέριο είναι το πιο πράσινο καύσιμο στη ναυτιλία και θα είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για το περιβάλλον. Θα θέλαμε και άλλες εταιρείες κρουαζιέρας να ακολουθήσουν. "
Η Hurtigruten ανακοίνωσε ότι το 2019 θα παρουσιάσει το MS Roald Amundsen, το οποίο περιέγραψε ως "την παγκόσμια πρώτη υβριδική μπαταρία για κρουαζιερόπλοιο".
Μέχρι το 2021, η επιχείρηση θέλει να λειτουργήσει τουλάχιστον έξι από τα πλοία της με βιοαέριο και μπαταρίες, σε συνδυασμό με υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Η Hurtigruten είναι η τελευταία εταιρεία που θέλει να τροφοδοτεί τα πλοία της με ανανεώσιμη ενέργεια.
Η φινλανδική ναυτιλιακή επιχείρηση Viking Line M / S Viking Grace έχει εφοδιαστεί με ένα πανί ρότορα που της επιτρέπει να χρησιμοποιεί αιολική ενέργεια κατά τη διάρκεια ταξιδιών μεταξύ Φινλανδίας και Σουηδίας.
Το σκάφος χρησιμοποιεί πανιά κυλινδρικού ρότορα ύψους 24 μέτρων που αναπτύχθηκε από την Norsepower Oy, μια άλλη φινλανδική εταιρεία. Το ιστίο χρησιμοποιεί κάτι που ονομάζεται “Magnus effect” για πρόωση. Καθώς ο ρότορας περιστρέφεται, περνώντας τις ροές του αέρα με μια χαμηλότερη πίεση στη μία πλευρά σε σύγκριση με την άλλη, δημιουργώντας μια δύναμη προώθησης.
www.worldenergynews.gr