Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι σχεδιάζουν αμαξοστοιχία φορτίου, η οποία θα είναι σε θέση να μεταφέρει 300-600 τόνους φορτίων με ταχύτητα έως 300 χιλιόμετρα ανά ώρα
Σε δύο ημέρες θα διενεργούνται οι αποστολές φορτίων από την Ευρώπη προς την Κίνα, με τους ρωσικούς σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας αντί των 60 ημερών από τη θάλασσα, δήλωσε ο Πρόεδρος της Ρωσικών Σιδηροδρόμων Oleg Belozerov μιλώντας σε μια συνεδρίαση της παράταξης της Ενωμένης Ρωσίας.
«Σχεδιάζουμε να φθάνουν τα εμπορεύματα την Κίνα μέσω του Καζακστάν και να αποδίδουν υψηλά κέρδη στην Ευρώπη μέσω της Ρωσίας. Με υψηλής ταχύτητας ( σιδηροδρομικές) μεταφορές θα είμαστε σε θέση να παραδώσουμε τα εμπορεύματα σε δύο ημέρες, και να κερδίσουμε επιπλέον χρήματα για τη χώρα μας » δήλωσε ο Belozerov σύμφωνα με το Itar -Tass .
Νωρίτερα είχε αναφερθεί ότι οι ρωσικοί Σιδηρόδρομοι σχεδιάζουν την δημιουργία τρένου φορτίου, το οποίο θα είναι σε θέση να μεταφέρει 300-600 τόνους φορτίων με ταχύτητα έως 300 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Στόχος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων για το 2017 είναι και η έναρξη της κατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Μόσχα-Καζάν.
Το συνολικό μήκος της γραμμής υψηλής ταχύτητας Μόσχας-Καζάν θα ανέλθει στο 770 χιλιόμετρα. Η ταχύτητα τους θα φθάνει τα 350-400 χιλιόμετρα την ώρα, και ο χρόνος μεταξύ των δύο πόλεων θα μπορούσε να είναι 3-3,5 ώρες κατά τις σημερινές 14 ώρες. Σύμφωνα με Belozerov ο σιδηρόδρομος μπορεί να αναθέσει πριν από 2022-2023.
Το συνολικό κόστος της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Μόσχα-Καζάν εκτιμάται σε 1.068 δις. ρούβλια (16.8 δις δολ.).
Το τμήμα της Μόσχας, Καζάν μπορεί αργότερα να επεκταθεί στην Κίνα,. Σύμφωνα με τους Ρωσικούς Σιδηρόδρόμους, το μήκος του σιδηροδρόμου Μόσχα-Πεκίνο θα είναι 7.769 χιλιόμετρα, ο χρόνος ταξιδιού - 32,8 ώρες (τέσσερις φορές πιο γρήγορα σε σύγκριση με το τρέχον χρόνο των 130,4 ωρών). Η μέση ετήσια επιβατική κίνηση υπολογίζεται σε 195 εκατ. επιβάτες.
www.worldenergynews.gr
«Σχεδιάζουμε να φθάνουν τα εμπορεύματα την Κίνα μέσω του Καζακστάν και να αποδίδουν υψηλά κέρδη στην Ευρώπη μέσω της Ρωσίας. Με υψηλής ταχύτητας ( σιδηροδρομικές) μεταφορές θα είμαστε σε θέση να παραδώσουμε τα εμπορεύματα σε δύο ημέρες, και να κερδίσουμε επιπλέον χρήματα για τη χώρα μας » δήλωσε ο Belozerov σύμφωνα με το Itar -Tass .
Νωρίτερα είχε αναφερθεί ότι οι ρωσικοί Σιδηρόδρομοι σχεδιάζουν την δημιουργία τρένου φορτίου, το οποίο θα είναι σε θέση να μεταφέρει 300-600 τόνους φορτίων με ταχύτητα έως 300 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Στόχος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων για το 2017 είναι και η έναρξη της κατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Μόσχα-Καζάν.
Το συνολικό μήκος της γραμμής υψηλής ταχύτητας Μόσχας-Καζάν θα ανέλθει στο 770 χιλιόμετρα. Η ταχύτητα τους θα φθάνει τα 350-400 χιλιόμετρα την ώρα, και ο χρόνος μεταξύ των δύο πόλεων θα μπορούσε να είναι 3-3,5 ώρες κατά τις σημερινές 14 ώρες. Σύμφωνα με Belozerov ο σιδηρόδρομος μπορεί να αναθέσει πριν από 2022-2023.
Το συνολικό κόστος της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Μόσχα-Καζάν εκτιμάται σε 1.068 δις. ρούβλια (16.8 δις δολ.).
Το τμήμα της Μόσχας, Καζάν μπορεί αργότερα να επεκταθεί στην Κίνα,. Σύμφωνα με τους Ρωσικούς Σιδηρόδρόμους, το μήκος του σιδηροδρόμου Μόσχα-Πεκίνο θα είναι 7.769 χιλιόμετρα, ο χρόνος ταξιδιού - 32,8 ώρες (τέσσερις φορές πιο γρήγορα σε σύγκριση με το τρέχον χρόνο των 130,4 ωρών). Η μέση ετήσια επιβατική κίνηση υπολογίζεται σε 195 εκατ. επιβάτες.
www.worldenergynews.gr