Ως η πρώτη εταιρεία που άρχισε να προσφέρει «πακέτα» προϊόντων ενέργειας κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών
Ενισχύεται με σταθερό ρυθμό η αύξηση του πελατολογίου της ZeniΘ στην Αττική, με συνέπεια ήδη το 20 - 25% των καταναλωτών που προμηθεύει η εταιρεία με ρεύμα να προέρχεται από το Λεκανοπέδιο.
Με παρακαταθήκη την πετυχημένη πορεία της Εταιρείας Παροχής Αερίου (ΕΠΑ) Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας, της οποίας αποτελεί μετεξέλιξη, η ZeniΘ διευρύνει γεωγραφικά συνεχώς την πελατειακή βάση που είχε «χτίσει» από το 2000 η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας στις δύο περιφέρειες, ως κορυφαίος πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων.
Η μετονομασία της ΕΠΑ Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας σε ZeniΘ σηματοδοτεί μεταξύ άλλων την αλλαγή της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας από την 1η Ιανουαρίου 2018, όταν με την πλήρη απελευθέρωση της λιανικής αγοράς φυσικού αερίου, ξεκίνησε να προμηθεύει αέριο καύσιμο και στην Αττική, όπως επίσης και να προσφέρει πανελλαδικά και συμβόλαια ηλεκτρικής ενέργειας.
Παράλληλα, ήταν η πρώτη εταιρεία που άρχισε να προσφέρει «πακέτα» φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, κάτι που όπως αποδεικνύεται από την πορεία της εταιρείας στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε, αποτέλεσε πετυχημένη συνταγή για την περαιτέρω διείσδυσή της.
Ενδεικτικό είναι πως, στο σύνολο των συμβολαίων που εξυπηρετεί, το 70% αφορούν τα συνδυαστικά προγράμματα (Dual Energy) ρεύματος και φυσικού αερίου.
Νέες υπηρεσίες για τους πελάτες
Την ίδια στιγμή, η ZeniΘ εμπλουτίζει συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα του χαρτοφυλακίου της το Energy Saving Toolkit, μια εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να εξοικονομεί ενέργεια και χρήματα σε ετήσια βάση, με βάση τα προγράμματα που χρησιμοποιεί.
Πρόκειται για μια δωρεάν εφαρμογή που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της ZeniΘ και επιτρέπει στους καταναλωτές να συγκρίνουν τα συστήματα θέρμανσης και παραγωγής ζεστού νερού (Smart Home Heating), τα συστήματα φωτισμού (Smart Home Lighting) και τους λαμπτήρες (Lightbulbs Comparison) που χρησιμοποιούν και ποια μπορούν να επιλέξουν εναλλακτικά ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Έτσι μπορούν να ενημερώνονται για το οικονομικό και ενεργειακό όφελος για το σπίτι τους και να εξοικονομούν επιλέγοντας το πρόγραμμα που τους εξυπηρετεί.
Παράλληλα με την αύξηση της πελατειακής της βάσης στην Αττική, όπως έχει εξαγγείλει ο γενικός διευθυντής της ZeniΘ Federico Regola, η εταιρεία σχεδιάζει να αποκτήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα και φυσική παρουσία στο Λεκανοπέδιο, με τη δημιουργία γραφείων.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, μόνο οι υπογραφές απομένουν ώστε να υλοποιηθεί η συμφωνία ανάμεσα στη ΔΕΠΑ και την ιταλική Eni, για την εξαγορά από την ιταλική εταιρία του ποσοστού που κατέχει η ΔΕΠΑ (51%) στη ZeniΘ.
www.worldenergynews.gr
Με παρακαταθήκη την πετυχημένη πορεία της Εταιρείας Παροχής Αερίου (ΕΠΑ) Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας, της οποίας αποτελεί μετεξέλιξη, η ZeniΘ διευρύνει γεωγραφικά συνεχώς την πελατειακή βάση που είχε «χτίσει» από το 2000 η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας στις δύο περιφέρειες, ως κορυφαίος πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων.
Η μετονομασία της ΕΠΑ Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας σε ZeniΘ σηματοδοτεί μεταξύ άλλων την αλλαγή της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας από την 1η Ιανουαρίου 2018, όταν με την πλήρη απελευθέρωση της λιανικής αγοράς φυσικού αερίου, ξεκίνησε να προμηθεύει αέριο καύσιμο και στην Αττική, όπως επίσης και να προσφέρει πανελλαδικά και συμβόλαια ηλεκτρικής ενέργειας.
Παράλληλα, ήταν η πρώτη εταιρεία που άρχισε να προσφέρει «πακέτα» φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, κάτι που όπως αποδεικνύεται από την πορεία της εταιρείας στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε, αποτέλεσε πετυχημένη συνταγή για την περαιτέρω διείσδυσή της.
Ενδεικτικό είναι πως, στο σύνολο των συμβολαίων που εξυπηρετεί, το 70% αφορούν τα συνδυαστικά προγράμματα (Dual Energy) ρεύματος και φυσικού αερίου.
Νέες υπηρεσίες για τους πελάτες
Την ίδια στιγμή, η ZeniΘ εμπλουτίζει συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα του χαρτοφυλακίου της το Energy Saving Toolkit, μια εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να εξοικονομεί ενέργεια και χρήματα σε ετήσια βάση, με βάση τα προγράμματα που χρησιμοποιεί.
Πρόκειται για μια δωρεάν εφαρμογή που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της ZeniΘ και επιτρέπει στους καταναλωτές να συγκρίνουν τα συστήματα θέρμανσης και παραγωγής ζεστού νερού (Smart Home Heating), τα συστήματα φωτισμού (Smart Home Lighting) και τους λαμπτήρες (Lightbulbs Comparison) που χρησιμοποιούν και ποια μπορούν να επιλέξουν εναλλακτικά ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Έτσι μπορούν να ενημερώνονται για το οικονομικό και ενεργειακό όφελος για το σπίτι τους και να εξοικονομούν επιλέγοντας το πρόγραμμα που τους εξυπηρετεί.
Παράλληλα με την αύξηση της πελατειακής της βάσης στην Αττική, όπως έχει εξαγγείλει ο γενικός διευθυντής της ZeniΘ Federico Regola, η εταιρεία σχεδιάζει να αποκτήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα και φυσική παρουσία στο Λεκανοπέδιο, με τη δημιουργία γραφείων.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, μόνο οι υπογραφές απομένουν ώστε να υλοποιηθεί η συμφωνία ανάμεσα στη ΔΕΠΑ και την ιταλική Eni, για την εξαγορά από την ιταλική εταιρία του ποσοστού που κατέχει η ΔΕΠΑ (51%) στη ZeniΘ.
www.worldenergynews.gr