Το 29,7% των σιδηροδρομικών υπαλλήλων στη Γαλλία συμμετείχε στη δεύτερη ημέρα της μεγάλης κυλιόμενης απεργίας στον κλάδο, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση των γαλλικών σιδηροδρόμων.
Εξαίρεση ήταν ο υποκλάδος των μηχανοδηγών, όπου η συμμετοχή στην απεργία έφτασε το 74%.
Η γενική συμμετοχή ήταν ακόμα μικρότερη σε σχέση με χθες, πρώτη ημέρα κινητοποιήσεων, όταν στην απεργία είχε λάβει μέρος μόλις το 33,9% του προσωπικού.
Η ταλαιπωρία για τους πολίτες εν τω μεταξύ είναι μεγάλη και σήμερα.
Σοβαρά προβλήματα στα δρομολόγια παρατηρούνται στις προαστιακές γραμμές που εξυπηρετούν εκατομμύρια εργαζόμενους στο Παρίσι. Μόλις ένα ανά επτά δρομολόγια εκτελούνται στις ταχείες TGV, ενώ μόλις το 20% των τοπικών τραίνων κινείται κανονικά.
Η κατάσταση αναμένεται να είναι καλύτερη αύριο Πέμπτη, καθώς τα περισσότερα συνδικάτα των σιδηροδρομικών έχουν προγραμματίσει δύο 24ωρα απεργιών ανά πενθήμερο.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την πρόθεση του προέδρου Εμανουέλ Μακρόν να ανοίξει σταδιακά τη σιδηροδρομική αγορά.
Στην πράξη αυτό σημαίνει πως οι νέες προσλήψεις δεν θα γίνονται με τις προνομιακές συμβάσεις του παρελθόντος, ενώ σχεδιάζεται είσοδος του ιδιωτικού τομέα στον κλάδο σε βάθος πενταετίας.
Οι απεργίες των σιδηροδρομικών αναμένεται να είναι μεγάλο τεστ για την επιρροή τόσο της γαλλικής κυβέρνησης όσο και των άλλοτε κραταιών συνδικάτων, τα οποία έχουν αποδυναμωθεί τα τελευταία χρόνια.
www.worldenergynews.gr
Εξαίρεση ήταν ο υποκλάδος των μηχανοδηγών, όπου η συμμετοχή στην απεργία έφτασε το 74%.
Η γενική συμμετοχή ήταν ακόμα μικρότερη σε σχέση με χθες, πρώτη ημέρα κινητοποιήσεων, όταν στην απεργία είχε λάβει μέρος μόλις το 33,9% του προσωπικού.
Η ταλαιπωρία για τους πολίτες εν τω μεταξύ είναι μεγάλη και σήμερα.
Σοβαρά προβλήματα στα δρομολόγια παρατηρούνται στις προαστιακές γραμμές που εξυπηρετούν εκατομμύρια εργαζόμενους στο Παρίσι. Μόλις ένα ανά επτά δρομολόγια εκτελούνται στις ταχείες TGV, ενώ μόλις το 20% των τοπικών τραίνων κινείται κανονικά.
Η κατάσταση αναμένεται να είναι καλύτερη αύριο Πέμπτη, καθώς τα περισσότερα συνδικάτα των σιδηροδρομικών έχουν προγραμματίσει δύο 24ωρα απεργιών ανά πενθήμερο.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την πρόθεση του προέδρου Εμανουέλ Μακρόν να ανοίξει σταδιακά τη σιδηροδρομική αγορά.
Στην πράξη αυτό σημαίνει πως οι νέες προσλήψεις δεν θα γίνονται με τις προνομιακές συμβάσεις του παρελθόντος, ενώ σχεδιάζεται είσοδος του ιδιωτικού τομέα στον κλάδο σε βάθος πενταετίας.
Οι απεργίες των σιδηροδρομικών αναμένεται να είναι μεγάλο τεστ για την επιρροή τόσο της γαλλικής κυβέρνησης όσο και των άλλοτε κραταιών συνδικάτων, τα οποία έχουν αποδυναμωθεί τα τελευταία χρόνια.
www.worldenergynews.gr