Σύμφωνα με το Reuters η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να ανακαλέσει 11.700 οχήματα με το επίμαχο λογισμικό.
Η BMW παραδέχθηκε ενώπιον της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Οδικών Μεταφορών (Kraftfahrt-Bundesamt, KBA) ότι διέθετε στα οχήματά της παράνομο λογισμικό παραποίησης των μετρήσεων εκπομπής ρύπων, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το γερμανικό περιοδικό «Spiegel».
Την ίδια στιγμή, το Reuters μεταδίδει ότι η κολοσσιαία αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να ανακαλέσει 11.700 οχήματα με το επίμαχο λογισμικό.
Η BMW δέχθηκε, στις αρχές του Δεκεμβρίου 2017, τις κατηγορίες της οργάνωσης Deutsche Umwelthilfe (Περιβαλλοντική Δράση Γερμανίας), καθώς η οργάνωση πραγματοποίησε δοκιμές σε μια BMW «320d», η οποία, όταν οδηγούταν με ταχύτητες πάνω από αυτές που αντιστοιχούν στις τυποποιημένες εργαστηριακές δοκιμές μέτρησης των ρύπων, εξέπεμπε έως 7 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου (NOx) από το νόμιμο όριο!
Ωστόσο, όπως έγινε γνωστό στις 16 Φεβρουαρίου 2018, μετά από έρευνα του εισαγγελέα Μονάχου, δεν προέκυψε κάτι το μεμπτό.
Η BMW 320d υποβλήθηκε σε όλες τις απαραίτητες μετρήσεις σε πιστοποιημένο κέντρο τεχνικού ελέγχου οχημάτων, όπου όπως διαπιστώθηκε, καμία συσκευή ή λογισμικό παραποίησης δεν εντοπίστηκε, ενώ τα όρια των εκπεμπόμενων ρύπων δεν ξεπέρασαν αυτά που ορίζει η οδηγία Euro 6, την οποία καλύπτει ο συγκεκριμένος κινητήρας του μοντέλου.
Η BMW είχε διαβεβαιώσει εξ’ αρχής πως τίποτα το μεμπτό δεν υπήρχε στο σύστημα διαχείρισης ρύπων του μοντέλου, ενώ είχε επίσης εκφράσει τις επιφυλάξεις της για τις δοκιμές εκπομπών ρύπων που πραγματοποιούνται σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, καθώς τόσο το πρωτόκολλο όσο και οι συσκευές των δοκιμών δεν υπόκεινται σε κάποιες συγκεκριμένες αρχές.
Επισημαίνεται ότι η Ε.Ε. έχει εντάξει στο νέο κύκλο δοκιμών κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων WLTP τη διαδικασία Real Driving Emissions (RDE), δηλαδή τη μέτρηση ρύπων με φορητές συσκευές σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
Ακόμα όμως και σε αυτή την περίπτωση, οι δοκιμές αυτές έχουν ένα περιθώριο σφάλματος και χρησιμοποιούνται ως αναφορά για την ορθότητα των εργαστηριακών δοκιμών.
Το «dielelgate», το οποίο αποκαλύφθηκε αρχικά για τη Volkswagen τον Σεπτέμβριο του 2015, έχει κοστίσει μέχρι στιγμής σε πάνω από 25 δισεκ. δολάρια.
www.worldenergynews.gr
Την ίδια στιγμή, το Reuters μεταδίδει ότι η κολοσσιαία αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να ανακαλέσει 11.700 οχήματα με το επίμαχο λογισμικό.
Η BMW δέχθηκε, στις αρχές του Δεκεμβρίου 2017, τις κατηγορίες της οργάνωσης Deutsche Umwelthilfe (Περιβαλλοντική Δράση Γερμανίας), καθώς η οργάνωση πραγματοποίησε δοκιμές σε μια BMW «320d», η οποία, όταν οδηγούταν με ταχύτητες πάνω από αυτές που αντιστοιχούν στις τυποποιημένες εργαστηριακές δοκιμές μέτρησης των ρύπων, εξέπεμπε έως 7 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου (NOx) από το νόμιμο όριο!
Ωστόσο, όπως έγινε γνωστό στις 16 Φεβρουαρίου 2018, μετά από έρευνα του εισαγγελέα Μονάχου, δεν προέκυψε κάτι το μεμπτό.
Η BMW 320d υποβλήθηκε σε όλες τις απαραίτητες μετρήσεις σε πιστοποιημένο κέντρο τεχνικού ελέγχου οχημάτων, όπου όπως διαπιστώθηκε, καμία συσκευή ή λογισμικό παραποίησης δεν εντοπίστηκε, ενώ τα όρια των εκπεμπόμενων ρύπων δεν ξεπέρασαν αυτά που ορίζει η οδηγία Euro 6, την οποία καλύπτει ο συγκεκριμένος κινητήρας του μοντέλου.
Η BMW είχε διαβεβαιώσει εξ’ αρχής πως τίποτα το μεμπτό δεν υπήρχε στο σύστημα διαχείρισης ρύπων του μοντέλου, ενώ είχε επίσης εκφράσει τις επιφυλάξεις της για τις δοκιμές εκπομπών ρύπων που πραγματοποιούνται σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, καθώς τόσο το πρωτόκολλο όσο και οι συσκευές των δοκιμών δεν υπόκεινται σε κάποιες συγκεκριμένες αρχές.
Επισημαίνεται ότι η Ε.Ε. έχει εντάξει στο νέο κύκλο δοκιμών κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων WLTP τη διαδικασία Real Driving Emissions (RDE), δηλαδή τη μέτρηση ρύπων με φορητές συσκευές σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
Ακόμα όμως και σε αυτή την περίπτωση, οι δοκιμές αυτές έχουν ένα περιθώριο σφάλματος και χρησιμοποιούνται ως αναφορά για την ορθότητα των εργαστηριακών δοκιμών.
Το «dielelgate», το οποίο αποκαλύφθηκε αρχικά για τη Volkswagen τον Σεπτέμβριο του 2015, έχει κοστίσει μέχρι στιγμής σε πάνω από 25 δισεκ. δολάρια.
www.worldenergynews.gr