"Είναι δυνατή η πλοήγηση στα διεθνή ύδατα, στα σουηδικά ύδατα και στα γερμανικά ύδατα", δήλωσε στο Reuters ο Edward Heerema, ο διευθύνων σύμβουλος της Allseas, υπεύθυνος για την κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού.
Οι αντιρρήσεις της Δανίας για τον αγωγό Nord Stream 2 μπορεί να οδηγήσουν σε εκτροπή του γύρω από τα ύδατα της Δανίας, αλλά αυτό θα προσθέσει λιγότερο από το 5% στο κόστος και δεν θα εκτροχιάσει το έργο για την μεταφορά φυσικού αερίου από τη Ρωσία στην Ευρώπη, επεσήμανε η εκπρόσωπος της Allseas της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή Allseas την Τρίτη 6/2/2018.
Η Δανία ψήφισε νόμο τον Νοέμβριο, ο οποίος θα της επέτρεπε να απαγορεύσει τον αγωγό των 9,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (11,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων) να περάσει από τα χωρικά ύδατά της για λόγους ασφαλείας, δημιουργώντας ερωτήματα σχετικά με το μέλλον του αγωγού της Βαλτικής Θάλασσας.
"Είναι δυνατή η πλοήγηση στα διεθνή ύδατα, στα σουηδικά ύδατα και στα γερμανικά ύδατα", δήλωσε στο Reuters ο Edward Heerema, ο διευθύνων σύμβουλος της Allseas, υπεύθυνος για την κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού.
"Η έγκριση των Δανών δεν επηρεάζει την πρόοδο του αγωγού", δήλωσε στο περιθώριο μιας διάσκεψης, προσθέτοντας ότι ήταν "πολύ πιθανό" οι αντιρρήσεις της Δανίας να οδηγήσουν σε μια μικρή απόκλιση διαδρομής που θα πρόσθετε επιπλέον κόστος στο έργο.
"Το κόστος δεν θα υπερβαίνει το ποσοστό του συνολικού κόστους. Θα είναι λιγότερο από 5% ", πρόσθεσε.
Το 2015, η ρωσική εταιρεία Gazprom και οι ευρωπαίοι εταίροι της συμφώνησαν να κατασκευάσουν τον αγωγό Nord Stream 2 για να προμηθεύσουν με περισσότερο ρωσικό αέριο τη Γερμανία.
Οι επικριτές του έργου υποστηρίζουν ότι καθιστά την Ευρωπαϊκή Ένωση πολύ εξαρτημένη από τις εισαγωγές αερίου από τη Ρωσία, η οποία είναι ήδη σημαντικός προμηθευτής.
"Η Ευρώπη θέλει το ρωσικό φυσικό αέριο", δήλωσε ο Heerema, προσθέτοντας ότι οι κυρώσεις των ΗΠΑ για τη Ρωσία δεν θα επηρεάσουν την πρόοδό της.
Η Allseas είναι επίσης ο ανάδοχος του έργου της Gazprom του αγωγού φυσικού αερίου στην Τουρκία κάτω από τον Εύξεινο Πόντο.
"Είμαστε στη μέση. Βάζουμε περισσότερα από πέντε χιλιόμετρα την ημέρα. Θα είμαστε εντός του χρονοδιαγράμματος ", δήλωσε ο Heerema.
Ο Turkstream, που αποτελείται από δύο αγωγούς, προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2019.
www.worldenergynew.gr
Η Δανία ψήφισε νόμο τον Νοέμβριο, ο οποίος θα της επέτρεπε να απαγορεύσει τον αγωγό των 9,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (11,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων) να περάσει από τα χωρικά ύδατά της για λόγους ασφαλείας, δημιουργώντας ερωτήματα σχετικά με το μέλλον του αγωγού της Βαλτικής Θάλασσας.
"Είναι δυνατή η πλοήγηση στα διεθνή ύδατα, στα σουηδικά ύδατα και στα γερμανικά ύδατα", δήλωσε στο Reuters ο Edward Heerema, ο διευθύνων σύμβουλος της Allseas, υπεύθυνος για την κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού.
"Η έγκριση των Δανών δεν επηρεάζει την πρόοδο του αγωγού", δήλωσε στο περιθώριο μιας διάσκεψης, προσθέτοντας ότι ήταν "πολύ πιθανό" οι αντιρρήσεις της Δανίας να οδηγήσουν σε μια μικρή απόκλιση διαδρομής που θα πρόσθετε επιπλέον κόστος στο έργο.
"Το κόστος δεν θα υπερβαίνει το ποσοστό του συνολικού κόστους. Θα είναι λιγότερο από 5% ", πρόσθεσε.
Το 2015, η ρωσική εταιρεία Gazprom και οι ευρωπαίοι εταίροι της συμφώνησαν να κατασκευάσουν τον αγωγό Nord Stream 2 για να προμηθεύσουν με περισσότερο ρωσικό αέριο τη Γερμανία.
Οι επικριτές του έργου υποστηρίζουν ότι καθιστά την Ευρωπαϊκή Ένωση πολύ εξαρτημένη από τις εισαγωγές αερίου από τη Ρωσία, η οποία είναι ήδη σημαντικός προμηθευτής.
"Η Ευρώπη θέλει το ρωσικό φυσικό αέριο", δήλωσε ο Heerema, προσθέτοντας ότι οι κυρώσεις των ΗΠΑ για τη Ρωσία δεν θα επηρεάσουν την πρόοδό της.
Η Allseas είναι επίσης ο ανάδοχος του έργου της Gazprom του αγωγού φυσικού αερίου στην Τουρκία κάτω από τον Εύξεινο Πόντο.
"Είμαστε στη μέση. Βάζουμε περισσότερα από πέντε χιλιόμετρα την ημέρα. Θα είμαστε εντός του χρονοδιαγράμματος ", δήλωσε ο Heerema.
Ο Turkstream, που αποτελείται από δύο αγωγούς, προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2019.
www.worldenergynew.gr