Τα τιμολόγια κάτω του κόστους εντοπίζονται στη μέση τάση, δηλαδή σε μεγάλες βιομηχανίες και αλυσίδες καταστημάτων όπου τα συμβόλαια κλείνουν ύστερα από διαγωνισμό μεταξύ των ενδιαφερομένων προμηθευτών
Με προσφορές ακόμη και κάτω του κόστους έχει οδηγήσει ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Watt + Volt, εταιρείας προμήθειας ρεύματος Αναστάσιος Παπαναγιώτου μιλώντας σήμερα στο πλαίσιο εκδήλωσης της εταιρείας.
Τα τιμολόγια κάτω του κόστους εντοπίζονται στη μέση τάση, δηλαδή σε μεγάλες βιομηχανίες και αλυσίδες καταστημάτων όπου τα συμβόλαια κλείνουν ύστερα από διαγωνισμό μεταξύ των ενδιαφερομένων προμηθευτών.
Αντίστοιχα στη χαμηλή τάση (νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις) υπάρχει το φαινόμενο των μετακινούμενων πελατών.
Δηλαδή οι καταναλωτές σπάνε τα συμβόλαια που έχουν υπογράψει για να επωφεληθούν από τις προσφορές που τρέχουν κατά διαστήματα στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας με χαμηλότερες τιμές ή / και με πρόσθετες παροχές πέραν της ενέργειας.
Ο κ. Παπαναγιώτου εξέφρασε τον προβληματισμό του για τις πιθανές επιπτώσεις του έντονου ανταγωνισμού, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αν επαναληφθεί το φαινόμενο εξόδου από την αγορά εναλλακτικών προμηθευτών (όπως είχε συμβεί πριν από λίγα χρόνια) τότε η αγορά θα κλείσει για μεγάλο χρονικό διάστημα αντί να απελευθερωθεί.
Προέβλεψε ότι το 2018 θα είναι δύσκολο για την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ενώ αποκάλυψε πως ήδη γίνονται συζητήσεις μεταξύ εναλλακτικών προμηθευτών για εξαγορές και συγχωνεύσεις προκειμένου να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο επικεφαλής της εταιρείας προσδιόρισε τρεις βασικές αιτίες για τις οποίες καθυστερεί το περαιτέρω άνοιγμα της αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας παρά τους στόχους που έχουν τεθεί από το μνημόνιο.
Σε αυτές περιλαμβάνονται η έκπτωση 15% που παρέχει η ΔΕΗ στους συνεπείς πελάτες της, η έλλειψη επαρκών ελέγχων για τις ρευματοκλοπές και τα ρυθμιστικά μέτρα όπως αυτά για την αποζημίωση διαθεσιμότητας ισχύος και την ενίσχυση των ανανεώσιμων πηγών που επιβαρύνουν τους προμηθευτές.
Η Watt + Volt έχει σήμερα 50.000 οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες και στοχεύει να τους διπλασιάσει ως το τέλος του έτους. Μέσα στη χρονιά πρόκειται να ανοίξει 20 καταστήματα ανά την Ελλάδα τα οποία θα προστεθούν στα 10 που ήδη λειτουργούν.
Επίσης τον Απρίλιο σκοπεύει να διεισδύσει και στην αγορά φυσικού αερίου παρέχοντας συνδυασμένες προσφορές ρεύματος και αερίου στους καταναλωτές ενώ δραστηριοποιείται και στους τομείς εξοικονόμησης ενέργειας, "έξυπνων" λύσεων για άνεση και εξοικονόμηση ενέργειας κ.α.
www.worldenergynews.gr
Τα τιμολόγια κάτω του κόστους εντοπίζονται στη μέση τάση, δηλαδή σε μεγάλες βιομηχανίες και αλυσίδες καταστημάτων όπου τα συμβόλαια κλείνουν ύστερα από διαγωνισμό μεταξύ των ενδιαφερομένων προμηθευτών.
Αντίστοιχα στη χαμηλή τάση (νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις) υπάρχει το φαινόμενο των μετακινούμενων πελατών.
Δηλαδή οι καταναλωτές σπάνε τα συμβόλαια που έχουν υπογράψει για να επωφεληθούν από τις προσφορές που τρέχουν κατά διαστήματα στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας με χαμηλότερες τιμές ή / και με πρόσθετες παροχές πέραν της ενέργειας.
Ο κ. Παπαναγιώτου εξέφρασε τον προβληματισμό του για τις πιθανές επιπτώσεις του έντονου ανταγωνισμού, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αν επαναληφθεί το φαινόμενο εξόδου από την αγορά εναλλακτικών προμηθευτών (όπως είχε συμβεί πριν από λίγα χρόνια) τότε η αγορά θα κλείσει για μεγάλο χρονικό διάστημα αντί να απελευθερωθεί.
Προέβλεψε ότι το 2018 θα είναι δύσκολο για την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ενώ αποκάλυψε πως ήδη γίνονται συζητήσεις μεταξύ εναλλακτικών προμηθευτών για εξαγορές και συγχωνεύσεις προκειμένου να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο επικεφαλής της εταιρείας προσδιόρισε τρεις βασικές αιτίες για τις οποίες καθυστερεί το περαιτέρω άνοιγμα της αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας παρά τους στόχους που έχουν τεθεί από το μνημόνιο.
Σε αυτές περιλαμβάνονται η έκπτωση 15% που παρέχει η ΔΕΗ στους συνεπείς πελάτες της, η έλλειψη επαρκών ελέγχων για τις ρευματοκλοπές και τα ρυθμιστικά μέτρα όπως αυτά για την αποζημίωση διαθεσιμότητας ισχύος και την ενίσχυση των ανανεώσιμων πηγών που επιβαρύνουν τους προμηθευτές.
Η Watt + Volt έχει σήμερα 50.000 οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες και στοχεύει να τους διπλασιάσει ως το τέλος του έτους. Μέσα στη χρονιά πρόκειται να ανοίξει 20 καταστήματα ανά την Ελλάδα τα οποία θα προστεθούν στα 10 που ήδη λειτουργούν.
Επίσης τον Απρίλιο σκοπεύει να διεισδύσει και στην αγορά φυσικού αερίου παρέχοντας συνδυασμένες προσφορές ρεύματος και αερίου στους καταναλωτές ενώ δραστηριοποιείται και στους τομείς εξοικονόμησης ενέργειας, "έξυπνων" λύσεων για άνεση και εξοικονόμηση ενέργειας κ.α.
www.worldenergynews.gr