Τα ποδήλατα υδρογόνου απευθύνονται σε δημοτικούς ή εταιρικούς στόλους - Στα 7.500 ευρώ, ανέρχεται η τιμή τους
Μια γαλλική start-up έγινε η πρώτη εταιρεία που ξεκίνησε την εργοστασιακή παραγωγή ποδηλάτων με υδρογόνο για χρήση σε εταιρικούς ή δημοτικούς στόλους.
Η Pragma Industries, που εδρεύει στο Biarritz της Γαλλίας και κατασκευάζει κυψέλες καυσίμου για στρατιωτική χρήση, έχει πουλήσει περίπου 60 ποδήλατα με υδρογόνο στους γαλλικούς δήμους, συμπεριλαμβανομένων των Saint Lo, Cherbourg, Chambery και Bayonne.
Σε περίπου 7.500 ευρώ ανά ποδήλατο και τουλάχιστον 30.000 ευρώ για τον σταθμό φόρτισης, τα ποδήλατα είναι πολύ ακριβά για την καταναλωτική αγορά, αλλά η Pragma εργάζεται για να μειώσει την τιμή στα 5.000 ευρώ, γεγονός που θα τα «ευθυγραμμίζει» με τα premium ηλεκτρικά ποδήλατα.
"Πολλοί άλλοι έχουν κάνει πρωτότυπα ποδήλατα υδρογόνου, αλλά είμαστε οι πρώτοι που προχωρούμε στη παραγωγή τους", δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Pierre Forte.
Το ποδήλατο Alpha διαρκεί περίπου 100 χιλιόμετρα (62 μίλια) έχει δεξαμενή υδρογόνου δύο λίτρων, παρόμοια με μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα, αλλά ένα ξαναγέμισμα διαρκεί μόνο λίγα λεπτά, ενώ τα ηλεκτρικά ποδήλατα χρειάζονται ώρες για να φορτιστούν.
Ένα κιλό υδρογόνου παράγει περίπου 600 φορές περισσότερη ενέργεια από μια μπαταρία λιθίου ενός κιλού.
Η Pragma επίσης πωλεί σταθμούς ανεφοδιασμού που παράγουν υδρογόνο μέσω της ηλεκτρόλυσης νερού καθώς και φθηνότερους σταθμούς με βάση δεξαμενές.
Τα ποδήλατα, τα οποία δεν διαφέρουν με οποιοδήποτε κανονικό ποδήλατο, απευθύνονται σε επιχειρήσεις ενοικίασης ποδηλάτων, εταιρείες παράδοσης και σε στόλους δημοτικών ή εταιρικών ποδηλάτων με έντονη χρήση.
Η Pragma, η οποία παρήγαγε 100 ποδήλατα υδρογόνου πέρυσι, σχεδιάζει να κατασκευάσει 150 φέτος.
Αυξημένη είναι η ζήτηση από τη Νορβηγία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ισπανία, την Ιταλία και τη Γερμανία, δήλωσε ο Forte.
Με το ποδήλατο να περιορίζεται από το μέγεθος της δεξαμενής υδρογόνου, η Pragma εργάζεται επίσης σε ένα ποδήλατο που θα μετατρέπει το απλό νερό σε υδρογόνο, χρησιμοποιώντας μια χημική αντίδραση μεταξύ ύδατος και σκόνης αργιλίου ή μαγνησίου για την παραγωγή αερίου υδρογόνου.
"Στα επόμενα δύο τρία χρόνια θέλουμε να εισέλθουμε στην καταναλωτική αγορά και να αυξήσουμε μαζικά την κλίμακα των εργασιών μας", δήλωσε ο Forte.
www.worldenergynews.gr
Η Pragma Industries, που εδρεύει στο Biarritz της Γαλλίας και κατασκευάζει κυψέλες καυσίμου για στρατιωτική χρήση, έχει πουλήσει περίπου 60 ποδήλατα με υδρογόνο στους γαλλικούς δήμους, συμπεριλαμβανομένων των Saint Lo, Cherbourg, Chambery και Bayonne.
Σε περίπου 7.500 ευρώ ανά ποδήλατο και τουλάχιστον 30.000 ευρώ για τον σταθμό φόρτισης, τα ποδήλατα είναι πολύ ακριβά για την καταναλωτική αγορά, αλλά η Pragma εργάζεται για να μειώσει την τιμή στα 5.000 ευρώ, γεγονός που θα τα «ευθυγραμμίζει» με τα premium ηλεκτρικά ποδήλατα.
"Πολλοί άλλοι έχουν κάνει πρωτότυπα ποδήλατα υδρογόνου, αλλά είμαστε οι πρώτοι που προχωρούμε στη παραγωγή τους", δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Pierre Forte.
Το ποδήλατο Alpha διαρκεί περίπου 100 χιλιόμετρα (62 μίλια) έχει δεξαμενή υδρογόνου δύο λίτρων, παρόμοια με μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα, αλλά ένα ξαναγέμισμα διαρκεί μόνο λίγα λεπτά, ενώ τα ηλεκτρικά ποδήλατα χρειάζονται ώρες για να φορτιστούν.
Ένα κιλό υδρογόνου παράγει περίπου 600 φορές περισσότερη ενέργεια από μια μπαταρία λιθίου ενός κιλού.
Η Pragma επίσης πωλεί σταθμούς ανεφοδιασμού που παράγουν υδρογόνο μέσω της ηλεκτρόλυσης νερού καθώς και φθηνότερους σταθμούς με βάση δεξαμενές.
Τα ποδήλατα, τα οποία δεν διαφέρουν με οποιοδήποτε κανονικό ποδήλατο, απευθύνονται σε επιχειρήσεις ενοικίασης ποδηλάτων, εταιρείες παράδοσης και σε στόλους δημοτικών ή εταιρικών ποδηλάτων με έντονη χρήση.
Η Pragma, η οποία παρήγαγε 100 ποδήλατα υδρογόνου πέρυσι, σχεδιάζει να κατασκευάσει 150 φέτος.
Αυξημένη είναι η ζήτηση από τη Νορβηγία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ισπανία, την Ιταλία και τη Γερμανία, δήλωσε ο Forte.
Με το ποδήλατο να περιορίζεται από το μέγεθος της δεξαμενής υδρογόνου, η Pragma εργάζεται επίσης σε ένα ποδήλατο που θα μετατρέπει το απλό νερό σε υδρογόνο, χρησιμοποιώντας μια χημική αντίδραση μεταξύ ύδατος και σκόνης αργιλίου ή μαγνησίου για την παραγωγή αερίου υδρογόνου.
"Στα επόμενα δύο τρία χρόνια θέλουμε να εισέλθουμε στην καταναλωτική αγορά και να αυξήσουμε μαζικά την κλίμακα των εργασιών μας", δήλωσε ο Forte.
www.worldenergynews.gr