Θα υπάρχουν περισσότερα από 100 διαφορετικά οχήματα που κινούνται με μπαταρία διαθέσιμα σε πέντε χρόνια, παρά το μικρό ενδιαφέρον από τους οδηγούς
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες με φιλόδοξα σχέδια να κυκλοφορήσουν πάνω από εκατό νέα μοντέλα με μπαταρίες τα επόμενα πέντε χρόνια φαίνεται να ξεχνούν ένα μικρό πράγμα: οι οδηγοί δεν είναι ακόμα μπερδεμένοι για τη νέα τεχνολογία.
Σύμφωνα με το Bloomberg τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία σήμερα αντιπροσωπεύουν μόλις το 1% των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως και ακόμη λιγότερο στις ΗΠΑ, θα αντιπροσωπεύουν μόλις 2,4% της ζήτησης των ΗΠΑ και λιγότερο από 10% παγκοσμίως έως το 2025, σύμφωνα με τον ερευνητή LMC Automotive. Όμως, ενώ το ενδιαφέρον των καταναλωτών περιορίζεται, οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν ακόμα ένα κύμα μοντέλων με μπαταρίες που μπορεί να βρουν ενδιαφερομένους αγοραστές.
«Όταν ακούτε τους ανθρώπους να μιλάνε για το σημείο ανατροπής, είναι πραγματικά ότι μετράνε τον αριθμό της προσφοράς», δήλωσε ο Hau Thai-Tang, επικεφαλής της ανάπτυξης και αγοράς προϊόντων της Ford Motor Co., για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. "Κανείς δεν μπορεί να αναφέρει ποια θα είναι η πραγματική ζήτηση".
Με το κόστος της μπαταρίας να μειώνεται γρήγορα οι αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να μπουν στο παιχνίδι με τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα.
Η General Motors Co. ανακοίνωσε τα σχέδια για την ανάπτυξη 20 μοντέλων μέχρι το 2023, ενώ η Ford και η Volkswagen AG είναι μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν νέες γραμμές παραγωγής στην Κίνα.
Η Toyota Motor Corp. αυτή την εβδομάδα υποσχέθηκε περισσότερα από 10 ηλεκτρικά μοντέλα από την αρχή της επόμενης δεκαετίας.
Συνολικά, 127 ηλεκτρικά μοντέλα θα εισαχθούν παγκοσμίως τα επόμενα πέντε χρόνια, δήλωσε η Thai-Tang, με την πρόβλεψη της LMC για την καθαρή ηλεκτρική προσφορά σε έως 75 μοντέλα μόνο στις ΗΠΑ.
Είναι ένας συνδυασμός πανικού και υπόσχεσης ότι οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες να θέσουν φιλόδοξους στόχους για να καλύψουν τις αντιλήψεις των ηγετών της αγοράς, όπως η Tesla και η GM, οι οποίες απολαμβάνουν κάθε διαδρομή στις τιμές των μετοχών φέτος.
Ο διευθύνων σύμβουλος της GM, Mary Barra, δήλωσε ότι η εταιρεία της θα πουλήσει περισσότερα από 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα ετησίως - κερδοφόρα - μέχρι το 2026.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, σχεδίαζε να κατασκευάσει μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2018, αν και το χρονοδιάγραμμα θα μπορούσε να τεθεί σε κίνδυνο από τους χαμένους - στόχους παραγωγής για το μοντέλο των $ 35.000 3 sedan.
www.worldenergynews.gr
Σύμφωνα με το Bloomberg τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία σήμερα αντιπροσωπεύουν μόλις το 1% των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως και ακόμη λιγότερο στις ΗΠΑ, θα αντιπροσωπεύουν μόλις 2,4% της ζήτησης των ΗΠΑ και λιγότερο από 10% παγκοσμίως έως το 2025, σύμφωνα με τον ερευνητή LMC Automotive. Όμως, ενώ το ενδιαφέρον των καταναλωτών περιορίζεται, οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν ακόμα ένα κύμα μοντέλων με μπαταρίες που μπορεί να βρουν ενδιαφερομένους αγοραστές.
«Όταν ακούτε τους ανθρώπους να μιλάνε για το σημείο ανατροπής, είναι πραγματικά ότι μετράνε τον αριθμό της προσφοράς», δήλωσε ο Hau Thai-Tang, επικεφαλής της ανάπτυξης και αγοράς προϊόντων της Ford Motor Co., για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. "Κανείς δεν μπορεί να αναφέρει ποια θα είναι η πραγματική ζήτηση".
Με το κόστος της μπαταρίας να μειώνεται γρήγορα οι αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να μπουν στο παιχνίδι με τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα.
Η General Motors Co. ανακοίνωσε τα σχέδια για την ανάπτυξη 20 μοντέλων μέχρι το 2023, ενώ η Ford και η Volkswagen AG είναι μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν νέες γραμμές παραγωγής στην Κίνα.
Η Toyota Motor Corp. αυτή την εβδομάδα υποσχέθηκε περισσότερα από 10 ηλεκτρικά μοντέλα από την αρχή της επόμενης δεκαετίας.
Συνολικά, 127 ηλεκτρικά μοντέλα θα εισαχθούν παγκοσμίως τα επόμενα πέντε χρόνια, δήλωσε η Thai-Tang, με την πρόβλεψη της LMC για την καθαρή ηλεκτρική προσφορά σε έως 75 μοντέλα μόνο στις ΗΠΑ.
Είναι ένας συνδυασμός πανικού και υπόσχεσης ότι οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες να θέσουν φιλόδοξους στόχους για να καλύψουν τις αντιλήψεις των ηγετών της αγοράς, όπως η Tesla και η GM, οι οποίες απολαμβάνουν κάθε διαδρομή στις τιμές των μετοχών φέτος.
Ο διευθύνων σύμβουλος της GM, Mary Barra, δήλωσε ότι η εταιρεία της θα πουλήσει περισσότερα από 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα ετησίως - κερδοφόρα - μέχρι το 2026.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, σχεδίαζε να κατασκευάσει μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2018, αν και το χρονοδιάγραμμα θα μπορούσε να τεθεί σε κίνδυνο από τους χαμένους - στόχους παραγωγής για το μοντέλο των $ 35.000 3 sedan.
www.worldenergynews.gr