Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 7,9 δισ. δολάρια, ενώ ο προϋπολογισμός του επιτρέπει την εξοικονόμηση πόρων
Στις αρχές του επόμενου έτους προσδιορίζονται οι δοκιμές του αγωγού φυσικού αερίου, TANAP, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο anadolu, ο γενικός διευθυντής του έργου,Saltuk Duzyol.
Ο TANAP είναι αγωγός φυσικού αερίου, ο οποίος βρίσκεται σήμερα υπό κατασκευή και εκτείνεται από τα σύνορα Τουρκίας-Γεωργίας με τα σύνορα Τουρκίας-Ελλάδας για την προμήθεια φυσικού αερίου τόσο στην Τουρκία όσο και στις ευρωπαϊκές χώρες.
Η αρχική χωρητικότητα του TANAP ανά έτος θα είναι 16 δισ. κυβικά μέτρα, από τα οποία η Τουρκία θα αποσύρει 6 δισ. κυβικά μέτρα, ενώ τα υπόλοιπα 10 δισ. θα παραδοθούν στην Ευρώπη.
Παράλληλα, ο Duzyol εξήγησε ότι το έργο έχει σχεδιαστεί για να διαχειριστεί 31 δι. Κυβικά μέτρα, σημειώνοντας ότι τα 15 δις φυσικού αερίου μπορεί να μεταφερθούν από τον TANAP, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 7,9 δισ. δολάρια, ενώ ο προϋπολογισμός του έργου επιτρέπει την εξοικονόμηση πόρων.
«Η πτώση στις παγκόσμιες τιμές πετρελαίου και οι χαμηλές τιμές των εμπορευμάτων δίνουν στον TANAP τη δυνατότητα συρρικνώσει τον προϋπολογισμό του και να αποταμιεύσει 3,8 δισ. δολάρια, την ώρα που το μπάτζετ του αγωγού υπολογιζόταν στα 11,7 δισ δολάρια» συμπλήρωσε ο Duzyol.
Τέλος, το διοικητικό συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης συνέβαλε στην οικονομική ενίσχυση του έργου, εγκρίνοντας δάνειο ύψους 500 εκατ. δολαρίων.
Η εταιρεία ανήκει κατά 51% στη Δημοκρατία του Αζερμπαϊτζάν, ενώ η κρατική πετρελαϊκή εταιρεία του Αζερμπαϊτζάν κατέχει το υπόλοιπο 49%.
www.worldenergynews.gr
Ο TANAP είναι αγωγός φυσικού αερίου, ο οποίος βρίσκεται σήμερα υπό κατασκευή και εκτείνεται από τα σύνορα Τουρκίας-Γεωργίας με τα σύνορα Τουρκίας-Ελλάδας για την προμήθεια φυσικού αερίου τόσο στην Τουρκία όσο και στις ευρωπαϊκές χώρες.
Η αρχική χωρητικότητα του TANAP ανά έτος θα είναι 16 δισ. κυβικά μέτρα, από τα οποία η Τουρκία θα αποσύρει 6 δισ. κυβικά μέτρα, ενώ τα υπόλοιπα 10 δισ. θα παραδοθούν στην Ευρώπη.
Παράλληλα, ο Duzyol εξήγησε ότι το έργο έχει σχεδιαστεί για να διαχειριστεί 31 δι. Κυβικά μέτρα, σημειώνοντας ότι τα 15 δις φυσικού αερίου μπορεί να μεταφερθούν από τον TANAP, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 7,9 δισ. δολάρια, ενώ ο προϋπολογισμός του έργου επιτρέπει την εξοικονόμηση πόρων.
«Η πτώση στις παγκόσμιες τιμές πετρελαίου και οι χαμηλές τιμές των εμπορευμάτων δίνουν στον TANAP τη δυνατότητα συρρικνώσει τον προϋπολογισμό του και να αποταμιεύσει 3,8 δισ. δολάρια, την ώρα που το μπάτζετ του αγωγού υπολογιζόταν στα 11,7 δισ δολάρια» συμπλήρωσε ο Duzyol.
Τέλος, το διοικητικό συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης συνέβαλε στην οικονομική ενίσχυση του έργου, εγκρίνοντας δάνειο ύψους 500 εκατ. δολαρίων.
Η εταιρεία ανήκει κατά 51% στη Δημοκρατία του Αζερμπαϊτζάν, ενώ η κρατική πετρελαϊκή εταιρεία του Αζερμπαϊτζάν κατέχει το υπόλοιπο 49%.
www.worldenergynews.gr