H Tesla και οι αρχές της Σανγκάης έχουν καταλήξει σε συμφωνία για την παραγωγή αυτοκινήτων στη ζώνη ελεύθερου εμπορίου της πόλης
Σε συνομιλίες με τη δημοτική κυβέρνηση της Σανγκάης βρίσκεται η Tesla με απώτερο στόχο την κατασκευή ενός εργοστασίου στην περιοχή.
Σημειώνεται ότι η Κίνα επιβάλλει δασμό 25% στις εισαγωγές αυτοκινήτων και δεν έχει επιτρέψει σε ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να ανοίξουν δικά τους εργοστάσια στη χώρα, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων.
Η κυβέρνηση της Κίνας έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να επιτρέψει στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν δικά τους εργοστάσια σε ζώνες ελεύθερου εμπορίου, για να ενθαρρύνει την παραγωγή ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων.
Όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, η Tesla και οι αρχές της Σανγκάης έχουν καταλήξει σε συμφωνία για την παραγωγή αυτοκινήτων στη ζώνη ελεύθερου εμπορίου της πόλης, χωρίς κάποιο τοπικό συνεργάτη.
Με βάση τους όρους της συμφωνίας, η Tesla θα πρέπει και πάλι να πληρώσει δασμό 35%, αλλά θα μειώσει το κόστος παραγωγής τους.
www.worldenergynews.gr
Σημειώνεται ότι η Κίνα επιβάλλει δασμό 25% στις εισαγωγές αυτοκινήτων και δεν έχει επιτρέψει σε ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να ανοίξουν δικά τους εργοστάσια στη χώρα, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων.
Η κυβέρνηση της Κίνας έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να επιτρέψει στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν δικά τους εργοστάσια σε ζώνες ελεύθερου εμπορίου, για να ενθαρρύνει την παραγωγή ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων.
Όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, η Tesla και οι αρχές της Σανγκάης έχουν καταλήξει σε συμφωνία για την παραγωγή αυτοκινήτων στη ζώνη ελεύθερου εμπορίου της πόλης, χωρίς κάποιο τοπικό συνεργάτη.
Με βάση τους όρους της συμφωνίας, η Tesla θα πρέπει και πάλι να πληρώσει δασμό 35%, αλλά θα μειώσει το κόστος παραγωγής τους.
www.worldenergynews.gr