Η ευκαιρία ξεπερνά την πρόκληση του ανταγωνισμού για την προμήθεια νικελίου λέει ο CEO της Acerinox
Ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς ανοξείδωτου χάλυβα στον κόσμο υποστηρίζει ότι η άνοδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αυξήσει τη ζήτηση για το κράμα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Η ευκαιρία ξεπερνάει την πρόκληση του ανταγωνισμού για την προμήθεια νικελίου, που χρησιμοποιείται σε πολλές μπαταρίες και την πιο σημαντική πρώτη ύλη για την κατασκευή χαλκού χωρίς σκουριά.
"Ο ανοξείδωτος χάλυβας χρησιμοποιείται για την προστασία των μπαταριών που εξοπλίζουν τα υβριδικά αυτοκίνητα και γενικότερα ο κλάδος αυτός απασχολεί περισσότερους εργαζόμενους από τον παραδοσιακό," δήλωσε ο Bernardo Velazquez, διευθύνων σύμβουλος της Acerinox SA σε συνέντευξή του στη Μαδρίτη σύμφωνα με το Bloomberg.
Η εταιρεία δεν φοβάται την αύξηση της τιμής του νικελίου, καθώς η χρήση καθαρού νικελίου που απαιτείται για τις μπαταρίες είναι "περιορισμένη" στην παραγωγή ανοξείδωτου χάλυβα, δήλωσε ο Velazquez.
Η εταιρεία του χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο ανακυκλωμένο μέταλλο. "Δεν θα υπάρξουν ουσιαστικές αλλαγές στον κόσμο μας" συμπλήρωσε.
Οι τιμές του νικελίου θα είναι ο μεγάλος νικητής από την επανάσταση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς εκατομμύρια οδηγοί απομακρύνονται από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανέφερε σε έκθεση της αυτό το μήνα η Bank of America Merrill Lynch.
Η τράπεζα αναμένει παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ύψους 13,6 εκατομμυρίων το 2025 και προβλέπει ότι η ζήτηση νικελίου θα αυξηθεί κατά 690.000 μετρικούς τόνους μέχρι τότε.
Η τρέχουσα παγκόσμια παραγωγή είναι 2 εκατομμύρια τόνοι ετησίως.
Για την Acerinox με έδρα τη Μαδρίτη, τον πέμπτο μεγαλύτερο παγκόσμιο παραγωγό ανοξείδωτου χάλυβα, η αύξηση της ζήτησης λόγω ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα μπορούσε να αναζωογονήσει μια αγορά που αντιμετωπίζει την υπερβάλλουσα παραγωγική ικανότητα της Κίνας.
"Η μεγαλύτερη επιτυχία μας είναι η κλιμάκωση του κινεζικού προβλήματος στο σημείο που τώρα συζητείται από τον Πρόεδρο Trump, αλλά και από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου", δήλωσε ο Velazquez.
Τα μέτρα αντιντάμπινγκ που εφαρμόζονται τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ για τον περιορισμό των κινεζικών εξαγωγών δεν είναι εντελώς αποτελεσματικά.
Η τάση της κινεζικής παραγωγής επηρεάζει επίσης τα σχέδια της Acerinox για αναβάθμιση των εγκαταστάσεών της.
Η εταιρεία "περιμένει την κατάλληλη στιγμή, ανάλογα με το πότε η υπερβάλλουσα παραγωγική ικανότητα της Κίνας είναι περισσότερο ή λιγότερο ισορροπημένη" για να επενδύσει στο εργοστάσιο της Μαλαισίας και να το μετατρέψει σε πλήρως ολοκληρωμένη μονάδα ανοξείδωτου χάλυβα χωρητικότητας 1 εκατ.τονων ετησίως, δήλωσε ο Velazquez.
Η Acerinox, η οποία απασχολεί 6.800 εργαζόμενους και λειτουργεί επίσης εργοστάσια στην Ισπανία, τη Νότια Αφρική και τις Η.Π.Α., και πρωταγωνιστεί στην αμερικανική αγορά με μερίδιο 35% μέσω της μονάδας North American Stainless.
www.worldenergynews.gr
Η ευκαιρία ξεπερνάει την πρόκληση του ανταγωνισμού για την προμήθεια νικελίου, που χρησιμοποιείται σε πολλές μπαταρίες και την πιο σημαντική πρώτη ύλη για την κατασκευή χαλκού χωρίς σκουριά.
"Ο ανοξείδωτος χάλυβας χρησιμοποιείται για την προστασία των μπαταριών που εξοπλίζουν τα υβριδικά αυτοκίνητα και γενικότερα ο κλάδος αυτός απασχολεί περισσότερους εργαζόμενους από τον παραδοσιακό," δήλωσε ο Bernardo Velazquez, διευθύνων σύμβουλος της Acerinox SA σε συνέντευξή του στη Μαδρίτη σύμφωνα με το Bloomberg.
Η εταιρεία δεν φοβάται την αύξηση της τιμής του νικελίου, καθώς η χρήση καθαρού νικελίου που απαιτείται για τις μπαταρίες είναι "περιορισμένη" στην παραγωγή ανοξείδωτου χάλυβα, δήλωσε ο Velazquez.
Η εταιρεία του χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο ανακυκλωμένο μέταλλο. "Δεν θα υπάρξουν ουσιαστικές αλλαγές στον κόσμο μας" συμπλήρωσε.
Οι τιμές του νικελίου θα είναι ο μεγάλος νικητής από την επανάσταση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς εκατομμύρια οδηγοί απομακρύνονται από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανέφερε σε έκθεση της αυτό το μήνα η Bank of America Merrill Lynch.
Η τράπεζα αναμένει παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ύψους 13,6 εκατομμυρίων το 2025 και προβλέπει ότι η ζήτηση νικελίου θα αυξηθεί κατά 690.000 μετρικούς τόνους μέχρι τότε.
Η τρέχουσα παγκόσμια παραγωγή είναι 2 εκατομμύρια τόνοι ετησίως.
Για την Acerinox με έδρα τη Μαδρίτη, τον πέμπτο μεγαλύτερο παγκόσμιο παραγωγό ανοξείδωτου χάλυβα, η αύξηση της ζήτησης λόγω ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα μπορούσε να αναζωογονήσει μια αγορά που αντιμετωπίζει την υπερβάλλουσα παραγωγική ικανότητα της Κίνας.
"Η μεγαλύτερη επιτυχία μας είναι η κλιμάκωση του κινεζικού προβλήματος στο σημείο που τώρα συζητείται από τον Πρόεδρο Trump, αλλά και από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου", δήλωσε ο Velazquez.
Τα μέτρα αντιντάμπινγκ που εφαρμόζονται τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ για τον περιορισμό των κινεζικών εξαγωγών δεν είναι εντελώς αποτελεσματικά.
Η τάση της κινεζικής παραγωγής επηρεάζει επίσης τα σχέδια της Acerinox για αναβάθμιση των εγκαταστάσεών της.
Η εταιρεία "περιμένει την κατάλληλη στιγμή, ανάλογα με το πότε η υπερβάλλουσα παραγωγική ικανότητα της Κίνας είναι περισσότερο ή λιγότερο ισορροπημένη" για να επενδύσει στο εργοστάσιο της Μαλαισίας και να το μετατρέψει σε πλήρως ολοκληρωμένη μονάδα ανοξείδωτου χάλυβα χωρητικότητας 1 εκατ.τονων ετησίως, δήλωσε ο Velazquez.
Η Acerinox, η οποία απασχολεί 6.800 εργαζόμενους και λειτουργεί επίσης εργοστάσια στην Ισπανία, τη Νότια Αφρική και τις Η.Π.Α., και πρωταγωνιστεί στην αμερικανική αγορά με μερίδιο 35% μέσω της μονάδας North American Stainless.
www.worldenergynews.gr