Η Ασία εισήγαγε 1 σε 3 βαρέλια, που οι ΗΠΑ εξήγαγαν το 2017
Για δεκαετίες, οι αγοραστές πετρελαίου της Ασίας αξιοποίησαν τη Tapis από τη Μαλαισία, τη Seria Light από το Μπρουνέι, το Duri από την Ινδονησία και το Daqing από την Κίνα. Τώρα, καθώς βυθίζεται η περιφερειακή παραγωγή, αναπτύσσουν κάτι νέο.
"Το αμερικανικό αργό πετρέλαιο γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές ", δήλωσε ο Wang Pei, εκτελεστικό μέλος της εμπορικής μονάδας της China Petroleum and Chemical Corp., του μεγαλύτερου διυλιστηρίου στον κόσμο, γνωστού ως Sinopec. "Στο σύστημα διύλισης αρέσει πολύ στο αμερικανικό αργό."
Η Ασία, σύμφωνα με το Bloomberg η μεγαλύτερη πετρελαιοπαραγωγική περιοχή στον κόσμο, εισήγαγε περίπου ένα στα τρία βαρέλια που οι ΗΠΑ έχουν πουλήσει στο εξωτερικό από τις αρχές του 2017, παρόλο που τα τερματικά εξαγωγών κατά μήκος του Κόλπου του Μεξικού απέχουν πάνω από 15.000 μίλια από αγοραστές όπως η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, περισσότερο από το διπλάσιο της απόστασης από την Ευρώπη.
Το αμερικανικό ακατέργαστο προϊόν δεν αντισταθμίζει μόνο την κατώτερη Ασιατική παραγωγή, αλλά εκτοπίζει επίσης και τη Δυτική Αφρική.
Η νέα εμπορική ροή είναι ένα βασικό σημείο της συζήτησης αυτής της εβδομάδας σ το ετήσιο Asia-Pacific Petroleum Conference στη Σιγκαπούρη.
"Είναι πιθανό να δούμε τις εξαγωγές πετρελαίου των ΗΠΑ, κυρίως στην Ασία, για μεγάλο χρονικό διάστημα", δήλωσε ο Ryan Krogmeier, αντιπρόεδρος της προμήθειας και εμπορίας αργού της Chevron Corp. στην εκδήλωση της S & P Global Platts APPEC.
Αν οι ροές πρόκειται να συνεχιστούν, όπως υποθέτουν οι traders και οι διυλιστές, η σχέση τιμής μεταξύ βασικών σημείων αναφοράς πρόκειται να αλλάξει - πιθανώς για καλό.
Οι traders πετρελαίου βλέπουν ότι το αμερικανικό αργό West Texas Intermediate να εξακολουθεί να είναι αδύναμο έναντι του Brent της Ευρώπης και του αργού της Μέσης Ανατολής, όπως συμβαίνει τώρα, για να διατηρηθεί ανοικτό το παράθυρο που επιτρέπει στο αργό πετρέλαιο των ΗΠΑ να ταξιδέψει στην Ασία.
"Είμαστε πιθανό να δούμε μια ευρύτερη διάδοση WTI-Brent απ 'ό, τι τα τελευταία χρόνια", δήλωσε ο Chris Bake, της Vitol Group.
Το WTI υποχώρησε 7 δολάρια το βαρέλι έναντι του Brent την Τρίτη, η μεγαλύτερη πτώση δύο ετών και σημαντικά υψηλότερη από την υποχώρηση των $ 2 στις αρχές του 2017.
Η διαφορά ήταν στα 6,52 δολάρια την Τετάρτη.
Η νέα ροή έχει ήδη ωθήσει την ανάπτυξη νέων πετρελαϊκών χρηματοπιστωτικών μέσων, συμπεριλαμβανομένων των παραγώγων, για να πραγματοποιήσουν απευθείας συναλλαγές στη διαφορά τιμής μεταξύ του WTI και του αργού του Ντουμπάι.
Τα εργοστάσια διύλισης της Ασίας διευρύναν σταδιακά τις δυνατότητές τους τις τελευταίες τρεις δεκαετίες.
Στη δεκαετία του 1990, κινήθηκαν στην περιοχή τους κατά τη δεκαετία του 2000 επεκτάθηκαν στη Μέση Ανατολή και την τελευταία δεκαετία η Βόρεια Θάλασσα και η Αφρική έγιναν μια άλλη βασική πηγή προμήθειας. Τώρα, η Αμερική είναι τα νέα σύνορα, με τα διυλιστήρια να αγοράζουν ακατέργαστα προϊόντα όχι μόνο από τις Η.Π.Α. αλλά και όλο και περισσότερο από τον Καναδά, το Μεξικό, τη Βενεζουέλα και τη Βραζιλία.
www.worldenergynews.gr
"Το αμερικανικό αργό πετρέλαιο γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές ", δήλωσε ο Wang Pei, εκτελεστικό μέλος της εμπορικής μονάδας της China Petroleum and Chemical Corp., του μεγαλύτερου διυλιστηρίου στον κόσμο, γνωστού ως Sinopec. "Στο σύστημα διύλισης αρέσει πολύ στο αμερικανικό αργό."
Η Ασία, σύμφωνα με το Bloomberg η μεγαλύτερη πετρελαιοπαραγωγική περιοχή στον κόσμο, εισήγαγε περίπου ένα στα τρία βαρέλια που οι ΗΠΑ έχουν πουλήσει στο εξωτερικό από τις αρχές του 2017, παρόλο που τα τερματικά εξαγωγών κατά μήκος του Κόλπου του Μεξικού απέχουν πάνω από 15.000 μίλια από αγοραστές όπως η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, περισσότερο από το διπλάσιο της απόστασης από την Ευρώπη.
Το αμερικανικό ακατέργαστο προϊόν δεν αντισταθμίζει μόνο την κατώτερη Ασιατική παραγωγή, αλλά εκτοπίζει επίσης και τη Δυτική Αφρική.
Η νέα εμπορική ροή είναι ένα βασικό σημείο της συζήτησης αυτής της εβδομάδας σ το ετήσιο Asia-Pacific Petroleum Conference στη Σιγκαπούρη.
"Είναι πιθανό να δούμε τις εξαγωγές πετρελαίου των ΗΠΑ, κυρίως στην Ασία, για μεγάλο χρονικό διάστημα", δήλωσε ο Ryan Krogmeier, αντιπρόεδρος της προμήθειας και εμπορίας αργού της Chevron Corp. στην εκδήλωση της S & P Global Platts APPEC.
Αν οι ροές πρόκειται να συνεχιστούν, όπως υποθέτουν οι traders και οι διυλιστές, η σχέση τιμής μεταξύ βασικών σημείων αναφοράς πρόκειται να αλλάξει - πιθανώς για καλό.
Οι traders πετρελαίου βλέπουν ότι το αμερικανικό αργό West Texas Intermediate να εξακολουθεί να είναι αδύναμο έναντι του Brent της Ευρώπης και του αργού της Μέσης Ανατολής, όπως συμβαίνει τώρα, για να διατηρηθεί ανοικτό το παράθυρο που επιτρέπει στο αργό πετρέλαιο των ΗΠΑ να ταξιδέψει στην Ασία.
"Είμαστε πιθανό να δούμε μια ευρύτερη διάδοση WTI-Brent απ 'ό, τι τα τελευταία χρόνια", δήλωσε ο Chris Bake, της Vitol Group.
Το WTI υποχώρησε 7 δολάρια το βαρέλι έναντι του Brent την Τρίτη, η μεγαλύτερη πτώση δύο ετών και σημαντικά υψηλότερη από την υποχώρηση των $ 2 στις αρχές του 2017.
Η διαφορά ήταν στα 6,52 δολάρια την Τετάρτη.
Η νέα ροή έχει ήδη ωθήσει την ανάπτυξη νέων πετρελαϊκών χρηματοπιστωτικών μέσων, συμπεριλαμβανομένων των παραγώγων, για να πραγματοποιήσουν απευθείας συναλλαγές στη διαφορά τιμής μεταξύ του WTI και του αργού του Ντουμπάι.
Τα εργοστάσια διύλισης της Ασίας διευρύναν σταδιακά τις δυνατότητές τους τις τελευταίες τρεις δεκαετίες.
Στη δεκαετία του 1990, κινήθηκαν στην περιοχή τους κατά τη δεκαετία του 2000 επεκτάθηκαν στη Μέση Ανατολή και την τελευταία δεκαετία η Βόρεια Θάλασσα και η Αφρική έγιναν μια άλλη βασική πηγή προμήθειας. Τώρα, η Αμερική είναι τα νέα σύνορα, με τα διυλιστήρια να αγοράζουν ακατέργαστα προϊόντα όχι μόνο από τις Η.Π.Α. αλλά και όλο και περισσότερο από τον Καναδά, το Μεξικό, τη Βενεζουέλα και τη Βραζιλία.
www.worldenergynews.gr