Τελευταία Νέα
Commodities

BHP: Tο 2017 «έτος επανάστασης» για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - O χαλκός το μέταλλο του μέλλοντος

BHP: Tο 2017 «έτος επανάστασης» για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - O χαλκός το μέταλλο του μέλλοντος
Τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν τέσσερις φορές περισσότερο χαλκό από αυτά που κινούνται σε κινητήρες καύσης εκτιμά η μεγαλύτερη εταιρεία ορυχείων στον κόσμο
Η φετινή χρονιά αναμένεται να αποτελέσει το "σημείο ανατροπής" για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσε ο Arnoud Balhuizen, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της μεγαλύτερης εταιρείας ορυχείων  BHP γεγονός που αναμένεται να επηρεάσει σε πρώτη φάση τους  παραγωγούς πρώτων υλών στην αγορά μετάλλων και αργότερα το πετρέλαιο.
"Τον Σεπτέμβριο του 2016 δημοσιεύσαμε ένα blog και θέσαμε την ερώτηση - το 2017 θα μπορούσε να είναι η χρονιά της επανάστασης των ηλεκτρικών οχημάτων;" δήλωσε ο Balhuizen, βετεράνος της εταιρείας που διαχειρίζεται την εμπορική στρατηγική, τις προμήθειες και το μάρκετινγκ της BHP από τη Σιγκαπούρη σύμφωνα με το Reuters.
"Η απάντηση είναι ναι ... το 2017 είναι το έτος επανάστασης για το οποίο έχουμε μιλήσει. Και ο χαλκός είναι το μέταλλο του μέλλοντος. "
Η Ευρώπη έχει ξεκινήσει μια δραματική αλλαγή απομάκρυνσης  από τη μηχανή εσωτερικής καύσης, αν και, παγκοσμίως, υπάρχουν μόνο περίπου 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από έναν παγκόσμιο στόλο που προσεγγίζει τα 1,1 δισεκατομμύρια.
Οι προβλέψεις της BHP θα μπορούσαν να ανέλθουν σε 140 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2035.
"Η πραγματικότητα είναι ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό όχημα που χρειάζεται ακόμα επιδοτήσεις για να γίνει ανταγωνιστικό... έτσι πολλά θα εξαρτηθούν από τις μπαταρίες, από την πολιτική, από την υποδομή", δήλωσε ο Balhuizen.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναμένεται σύντομα να κοστίζουν τα ίδια με τα παραδοσιακά οχήματα - ήδη από το επόμενο έτος, σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις. Ωστόσο, οι κυβερνήσεις προσχωρούν η μια μετά την άλλην, με τις επιδοτήσεις της Κίνας να δείχνουν τον δρόμο και τη Βρετανία να ανακοινώνει τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της τον Ιούλιο.
Ο κ. Balhuizen αναμένει  ότι η ηλεκτροκίνητη άνθηση θα είναι αισθητή - για τους παραγωγούς - πρώτα στον χαλκό, όπου η προσφορά θα αγωνιστεί για να καλύψει την αυξημένη ζήτηση.
Τα κορυφαία ορυχεία του κόσμου γερνούν και δεν έχουν υπάρξει σημαντικές ανακαλύψεις σε δύο δεκαετίες.
Η αγορά, δήλωσε, μπορεί να έχει υποτιμήσει τις επιπτώσεις στο κόκκινο μέταλλο: τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν τέσσερις φορές περισσότερο χαλκό από τα αυτοκίνητα που κινούνται σε κινητήρες καύσης.
Η BHP σύμφωνα με τον Balhuizen, είναι καλά τοποθετημένη, με περιουσιακά στοιχεία όπως η Escondida και η Spence στη Χιλή και το Olympic Dam στην Αυστραλία.
Η BHP ανακοίνωσε  τον περασμένο μήνα ότι δαπάνησε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να παρατείνει τη ζωή του ορυχείου Spence στη βόρεια Χιλή για περισσότερο από 50 χρόνια.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης