Στους χρόνους συμπεριλαμβάνεται και η 24ωρη περίοδος για διακοπή τυχόν άλλων δραστηριοτήτων τους και η τοποθέτηση του απαραίτητου εξοπλισμού πάνω στο πλοίο
Μόλις τρεις ώρες διαφορά θα είχαν ως προς την ώρα άφιξής τους στη Σαλαμίνα, το πλοίο του EMSA Alexandria από τη Λεμεσό και το Balluta Bay από τη Βαλέτα της Μάλτας, όπως υπογραμμίζει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια στη Θάλασσα.
Πιο κοντά και από τα δύο, χιλιομετρικά, ήταν μεν το Galaxy Eco στη Βάρνα της Βουλγαρίας (530 ναυτικά μίλια) αλλά για το πέρασμα του Βοσπόρου θα χρειαζόταν επιπλέον 19 ώρες, με αποτέλεσμα να φτάσει πιο αργά και από το Balluta Bay (550 ναυτικά μίλια μακριά – 3 ημέρες και 7 ώρες) και από το Alexandria (580 ναυτικά μίλια μακριά – 3 ημέρες και 10 ώρες).
Στους χρόνους συμπεριλαμβάνεται και η 24ωρη περίοδος για διακοπή τυχόν άλλων δραστηριοτήτων τους και η τοποθέτηση του απαραίτητου εξοπλισμού πάνω στο πλοίο (στις περιπτώσεις που δεν είναι μόνιμα εγκατεστημένος).
Όπως άλλωστε είχε διευκρινίσει προχθές η εκπρόσωπος τύπου του EMSA, Ραντίνα Ρούσεβα, μιλώντας στο skai.gr, υπάρχουν πάντα 16 πλοία σε ετοιμότητα για την παροχή βοήθειας στα κράτη-μέλη.
Όμως το αίτημα για συνδρομή από την Ελλάδα έφτασε στις 12 Σεπτεμβρίου, με αποτέλεσμα το συμβόλαιο για την χορήγηση πλοίου να υπογραφεί τα ξημερώματα της 13ης Σεπτεμβρίου, 3 ημέρες μετά τη βύθιση του «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» στη Σαλαμίνα.
www.worldenergynews.gr
Πιο κοντά και από τα δύο, χιλιομετρικά, ήταν μεν το Galaxy Eco στη Βάρνα της Βουλγαρίας (530 ναυτικά μίλια) αλλά για το πέρασμα του Βοσπόρου θα χρειαζόταν επιπλέον 19 ώρες, με αποτέλεσμα να φτάσει πιο αργά και από το Balluta Bay (550 ναυτικά μίλια μακριά – 3 ημέρες και 7 ώρες) και από το Alexandria (580 ναυτικά μίλια μακριά – 3 ημέρες και 10 ώρες).
Στους χρόνους συμπεριλαμβάνεται και η 24ωρη περίοδος για διακοπή τυχόν άλλων δραστηριοτήτων τους και η τοποθέτηση του απαραίτητου εξοπλισμού πάνω στο πλοίο (στις περιπτώσεις που δεν είναι μόνιμα εγκατεστημένος).
Όπως άλλωστε είχε διευκρινίσει προχθές η εκπρόσωπος τύπου του EMSA, Ραντίνα Ρούσεβα, μιλώντας στο skai.gr, υπάρχουν πάντα 16 πλοία σε ετοιμότητα για την παροχή βοήθειας στα κράτη-μέλη.
Όμως το αίτημα για συνδρομή από την Ελλάδα έφτασε στις 12 Σεπτεμβρίου, με αποτέλεσμα το συμβόλαιο για την χορήγηση πλοίου να υπογραφεί τα ξημερώματα της 13ης Σεπτεμβρίου, 3 ημέρες μετά τη βύθιση του «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» στη Σαλαμίνα.
www.worldenergynews.gr