Το όχημα, το οποίο έχει αυτονομία 100 χιλιομέτρων, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη φετινή Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τη συμμετοχή της ελληνικής εταιρείας Eco Sun και τη συνεργασία κινέζων επιχειρηματιών είναι πλέον πραγματικότητα.
Το αυτοκίνητο ecocar έκανε ντεμπούτο στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των επισκεπτών, με αποτέλεσμα η κατασκευάστρια εταιρεία να διανείμει περισσότερα από 10.000 ενημερωτικά έντυπα στους ενδιαφερόμενους.
Μάλιστα, όπως αναφέρει στο World Energy News o διευθυντής διεθνών πωλήσεων κ. Δαρείος Δημητρίου, υπήρξαν και αρκετές αιτήσεις για την απόκτηση του συγκεκριμένου οχήματος.
Ο ίδιος σημειώνει πως η ελληνική εταιρία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να διαθέτει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ecocar στα Βαλκάνια, τη Βόρειο Αφρική και την Ασία.
«Η δική μας συμμετοχή εστιάζεται στην τοποθέτηση των μπαταριών», αναφέρει ο κ. Δημητρίου και σημειώνει πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που έρχεται να καλύψει τις μετακινήσεις στην πόλη με σχεδόν μηδενικό κόστος χρήσης.
Υπάρχουν δύο εκδόσεις του ecocar: Η πρώτη μπορεί και αναπτύσσει ταχύτητα 45 χιλιόμετρων την ώρα και η δεύτερη 80 χιλιομέτρων την ώρα.
Η αυτονομία και στις δυο κατηγορίες είναι τα 100 χιλιόμετρα.
Η φόρτιση του αυτοκινήτου είναι εύκολη και μπορεί να γίνει όπου υπάρχει μια πρίζα των 220 volt.
Από 6.700 ευρώ η τιμή πώλησης
Το κόστος της πρώτης έκδοσης (βασική) φθάνει στις 6.700 ευρώ και της δεύτερης ανεβαίνει στις 7.700 ευρώ.
Τα δύο πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ecocar κυκλοφορούν ήδη στη Θεσσαλονίκη.
Η εταιρεία Eco Sun αναμένεται να φέρει το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο και στην Αθήνα δημιουργώντας ειδική έκθεση οχημάτων.
Ο οραματιστής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και της συνεργασίας με τους κινέζους είναι ο ιδρυτής της εταιρείας Eco Sun Γιώργος Καζαντζίδης.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται για περισσότερα από 20 χρόνια στον τομέα της ενέργειας και των αιολικών πάρκων.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η συνεργασία για τη δημιουργία του ηλεκτρικού οχήματος ecocar ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια.
Επιπλέον, το κράτος διατήρησε το «σκληρό» πρόσωπό του κατά το στάδιο εισαγωγής του αυτοκινήτου, χρεώνοντας κόστη εισαγωγής μιας και δεν υπάρχει πολιτική προστασίας του περιβάλλοντος μέσω της χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.worldenergynews.gr
Το αυτοκίνητο ecocar έκανε ντεμπούτο στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των επισκεπτών, με αποτέλεσμα η κατασκευάστρια εταιρεία να διανείμει περισσότερα από 10.000 ενημερωτικά έντυπα στους ενδιαφερόμενους.
Μάλιστα, όπως αναφέρει στο World Energy News o διευθυντής διεθνών πωλήσεων κ. Δαρείος Δημητρίου, υπήρξαν και αρκετές αιτήσεις για την απόκτηση του συγκεκριμένου οχήματος.
Ο ίδιος σημειώνει πως η ελληνική εταιρία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να διαθέτει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ecocar στα Βαλκάνια, τη Βόρειο Αφρική και την Ασία.
«Η δική μας συμμετοχή εστιάζεται στην τοποθέτηση των μπαταριών», αναφέρει ο κ. Δημητρίου και σημειώνει πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που έρχεται να καλύψει τις μετακινήσεις στην πόλη με σχεδόν μηδενικό κόστος χρήσης.
Υπάρχουν δύο εκδόσεις του ecocar: Η πρώτη μπορεί και αναπτύσσει ταχύτητα 45 χιλιόμετρων την ώρα και η δεύτερη 80 χιλιομέτρων την ώρα.
Η αυτονομία και στις δυο κατηγορίες είναι τα 100 χιλιόμετρα.
Η φόρτιση του αυτοκινήτου είναι εύκολη και μπορεί να γίνει όπου υπάρχει μια πρίζα των 220 volt.
Από 6.700 ευρώ η τιμή πώλησης
Το κόστος της πρώτης έκδοσης (βασική) φθάνει στις 6.700 ευρώ και της δεύτερης ανεβαίνει στις 7.700 ευρώ.
Τα δύο πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ecocar κυκλοφορούν ήδη στη Θεσσαλονίκη.
Η εταιρεία Eco Sun αναμένεται να φέρει το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο και στην Αθήνα δημιουργώντας ειδική έκθεση οχημάτων.
Ο οραματιστής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και της συνεργασίας με τους κινέζους είναι ο ιδρυτής της εταιρείας Eco Sun Γιώργος Καζαντζίδης.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται για περισσότερα από 20 χρόνια στον τομέα της ενέργειας και των αιολικών πάρκων.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η συνεργασία για τη δημιουργία του ηλεκτρικού οχήματος ecocar ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια.
Επιπλέον, το κράτος διατήρησε το «σκληρό» πρόσωπό του κατά το στάδιο εισαγωγής του αυτοκινήτου, χρεώνοντας κόστη εισαγωγής μιας και δεν υπάρχει πολιτική προστασίας του περιβάλλοντος μέσω της χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.worldenergynews.gr