«Δεν μπορούμε να θεωρήσουμε τη μελλοντική ανάπτυξη ως δεδομένη»
Αλλαγή στρατηγικής σκοπεύει να ακολουθήσει η εταιρεία διαμαντιών De Beers στον τομέα του μάρκετινγκ, με στόχο την προσέλκυση πλούσιων αγοραστών.
Ο κλάδος εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις Η.Π.Α, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ των παγκόσμιων αγορών διαμαντιών.
Συγκεκριμένα, η αμερικανική αγορά αυξήθηκε κατά 4,4% σε ρεκόρ 41 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, αντισταθμίζοντας τις συρρικνώσεις στην Κίνα και την Ινδία.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία De Beers, ενίσχυσε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ σε 140 εκατομμύρια δολάρια φέτος, (περισσότερο από την τελευταία αύξηση που σημείωσε το 2008) ενώ στο επίκεντρο των αγορών της βρίσκονται οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Ινδία.
«Δεν μπορούμε να θεωρήσουμε τη μελλοντική ανάπτυξη ως δεδομένη» δήλωσε ο Stephen Lussier, επικεφαλής του μάρκετινγκ στο De Beers και συνέχισε λέγοντας ότι: «Η αύξηση των δαπανών μας από μια ισχυρή θέση θα βοηθήσει στην υποστήριξη της συνεχιζόμενης ζήτησης τόσο στις ώριμες όσο και στις αναπτυσσόμενες αγορές, ιδιαίτερα μεταξύ των χιλιετηρίδων».
www.worldenergynews.gr
Ο κλάδος εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις Η.Π.Α, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ των παγκόσμιων αγορών διαμαντιών.
Συγκεκριμένα, η αμερικανική αγορά αυξήθηκε κατά 4,4% σε ρεκόρ 41 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, αντισταθμίζοντας τις συρρικνώσεις στην Κίνα και την Ινδία.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία De Beers, ενίσχυσε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ σε 140 εκατομμύρια δολάρια φέτος, (περισσότερο από την τελευταία αύξηση που σημείωσε το 2008) ενώ στο επίκεντρο των αγορών της βρίσκονται οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Ινδία.
«Δεν μπορούμε να θεωρήσουμε τη μελλοντική ανάπτυξη ως δεδομένη» δήλωσε ο Stephen Lussier, επικεφαλής του μάρκετινγκ στο De Beers και συνέχισε λέγοντας ότι: «Η αύξηση των δαπανών μας από μια ισχυρή θέση θα βοηθήσει στην υποστήριξη της συνεχιζόμενης ζήτησης τόσο στις ώριμες όσο και στις αναπτυσσόμενες αγορές, ιδιαίτερα μεταξύ των χιλιετηρίδων».
www.worldenergynews.gr