Έγκριση απαιτείται και για την επέκταση των δραστηριοτήτων τους
Τα κινεζικά διυλιστήρια που επιτρέπεται πρόσφατα να εισάγουν αργό πετρέλαιο θα τιμωρούνται για την επαναπώληση του αργού ή την επέκταση των δραστηριοτήτων τους χωρίς έγκριση σύμφωνα με έγγραφο που εκδόθηκε από την Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων (NDRC) τη Δευτέρα 28/8.
Συγκεκριμένα προβλέπεται ότι οι εμπορικές άδειες θα ανακληθούν για τα διυλιστήρια που πρόσφατα είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν ή να εισαγάγουν αργό πετρέλαιο εάν διαπιστωθούν τις παραβιάσεις, ανέφερε η NDRC σε ένα έγγραφο 38 σελίδων που καλύπτει επίσης την εξερεύνηση και την αποθήκευση πετρελαίου.
Οι ειδικοί ανέφεραν ότι η πολιτική για την καταστολή αυτών των παραβιάσεων δεν είναι νέα, αλλά η κυβέρνηση επιβεβαιώνει τις κυρώσεις εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών ότι οι παραβιάσεις γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες.
"Η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται ότι η επίβλεψη είναι ελλιπείς καθώς ορισμένες εταιρείες έχουν καταχραστεί την πολιτική των ποσοστώσεων", δήλωσε ο Lin Boqiang, ειδικός ενέργειας στο Πανεπιστήμιο Xiamen.
Αυτός είναι επίσης ένας από τους λόγους για τους οποίους η κυβέρνηση εξέδωσε προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων για νέες ποσοστώσεις αργού πετρελαίου, δήλωσε ο Lin.
Η Κίνα από τα τέλη του 2015 επέτρεψε σε περίπου 31 εταιρείες, κυρίως ιδιωτικά διυλιστήρια, να εισάγουν αργό πετρέλαιο σε μια άνευ προηγουμένου απελευθέρωση της πετρελαϊκής αγοράς της χώρας, της δεύτερης σε μέγεθος παγκοσμίως μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες.
"Οι εταιρείες που δεν καταργούν τις απαρχαιωμένες εγκαταστάσεις, όπως υποσχέθηκαν, οι εταιρείες που προσθέτουν ή διευρύνουν τις ικανότητες ραφιναρίσματος χωρίς έγκριση, εταιρείες που μεταπωλούν αργό πετρέλαιο χωρίς άδεια ... θα βρίσκονται στη μαύρη λίστα", ανέφερε η NDRC.
Η δυνατότητα αυτή θα αφαιρεθεί επίσης από εταιρείες στις οποίες χορηγήθηκαν μη κρατικές ποσοστώσεις εισαγωγής πετρελαίου αλλά δεν πραγματοποίησαν εισαγωγές κατά τα τρία τελευταία χρόνια, πρόσθεσε.
www.worldenergynews.gr
Συγκεκριμένα προβλέπεται ότι οι εμπορικές άδειες θα ανακληθούν για τα διυλιστήρια που πρόσφατα είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν ή να εισαγάγουν αργό πετρέλαιο εάν διαπιστωθούν τις παραβιάσεις, ανέφερε η NDRC σε ένα έγγραφο 38 σελίδων που καλύπτει επίσης την εξερεύνηση και την αποθήκευση πετρελαίου.
Οι ειδικοί ανέφεραν ότι η πολιτική για την καταστολή αυτών των παραβιάσεων δεν είναι νέα, αλλά η κυβέρνηση επιβεβαιώνει τις κυρώσεις εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών ότι οι παραβιάσεις γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες.
"Η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται ότι η επίβλεψη είναι ελλιπείς καθώς ορισμένες εταιρείες έχουν καταχραστεί την πολιτική των ποσοστώσεων", δήλωσε ο Lin Boqiang, ειδικός ενέργειας στο Πανεπιστήμιο Xiamen.
Αυτός είναι επίσης ένας από τους λόγους για τους οποίους η κυβέρνηση εξέδωσε προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων για νέες ποσοστώσεις αργού πετρελαίου, δήλωσε ο Lin.
Η Κίνα από τα τέλη του 2015 επέτρεψε σε περίπου 31 εταιρείες, κυρίως ιδιωτικά διυλιστήρια, να εισάγουν αργό πετρέλαιο σε μια άνευ προηγουμένου απελευθέρωση της πετρελαϊκής αγοράς της χώρας, της δεύτερης σε μέγεθος παγκοσμίως μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες.
"Οι εταιρείες που δεν καταργούν τις απαρχαιωμένες εγκαταστάσεις, όπως υποσχέθηκαν, οι εταιρείες που προσθέτουν ή διευρύνουν τις ικανότητες ραφιναρίσματος χωρίς έγκριση, εταιρείες που μεταπωλούν αργό πετρέλαιο χωρίς άδεια ... θα βρίσκονται στη μαύρη λίστα", ανέφερε η NDRC.
Η δυνατότητα αυτή θα αφαιρεθεί επίσης από εταιρείες στις οποίες χορηγήθηκαν μη κρατικές ποσοστώσεις εισαγωγής πετρελαίου αλλά δεν πραγματοποίησαν εισαγωγές κατά τα τρία τελευταία χρόνια, πρόσθεσε.
www.worldenergynews.gr