"Δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα να υποστηρίξουμε μια τεχνολογία που στο εγγύς μέλλον δεν ανήκει πλέον στους δρόμους ούτως ή άλλως", δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου
Το γερμανικό υπουργείο Περιβάλλοντος απέρριψε τα αιτήματα από δύο ομόσπονδα κρατίδια της χώρας για φορολογικά κίνητρα για την προώθηση της πώλησης σύγχρονων ντίζελ αυτοκινήτων.
Οι εκπρόσωποι της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, των κρατιδίων και των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών της Γερμανίας θα συναντηθούν την Τετάρτη για να συζητήσουν για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, που προσέλκυσαν τη δημόσια προσοχή μετά το σκάνδαλο εξαπάτησης των δοκιμών εκπομπών της Volkswagen που ξέσπασε σχεδόν πριν από δύο χρόνια.
Σύμφωνα με το Reuters, o επικεφαλής της Κάτω Σαξονίας, όπου εδρεύει η VW, πρότεινε οικονομικά κίνητρα για τους οδηγούς παλαιότερων αυτοκινήτων ντίζελ προκειμένου να στραφούν σε πιο αποδοτικά μοντέλα, ενώ ο πρωθυπουργός της Βαυαρίας, που φιλοξενεί τη BMWG, θέλει να μειωθεί ο φόρος αυτοκινήτου για τους ιδιοκτήτες μοντέλων ντίζελ που έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών Euro-6.
Ωστόσο, το γερμανικό υπουργείο Περιβάλλοντος, ένας από τους οικοδεσπότες της συνόδου κορυφής για το ντίζελ της 2ας Αυγούστου, απορρίπτει τις προτάσεις.
"Δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα να υποστηρίξουμε μια τεχνολογία που στο εγγύς μέλλον δεν ανήκει πλέον στους δρόμους ούτως ή άλλως", δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου του Βερολίνου σήμερα Σάββατο.
Αντ 'αυτού, αυτοκινητοβιομηχανίες και πολιτικοί έχουν εργαστεί σε ένα σχέδιο για την αντιμετώπιση της ρύπανσης του ντίζελ και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα με την ενημέρωση λογισμικού διαχείρισης του κινητήρα σε κάποια παλαιότερα οχήματα για να καταστήσουν τα συστήματα φίλτρων εξαγωγής πιο αποτελεσματικά.
www.worldenergynews.gr
Οι εκπρόσωποι της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, των κρατιδίων και των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών της Γερμανίας θα συναντηθούν την Τετάρτη για να συζητήσουν για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, που προσέλκυσαν τη δημόσια προσοχή μετά το σκάνδαλο εξαπάτησης των δοκιμών εκπομπών της Volkswagen που ξέσπασε σχεδόν πριν από δύο χρόνια.
Σύμφωνα με το Reuters, o επικεφαλής της Κάτω Σαξονίας, όπου εδρεύει η VW, πρότεινε οικονομικά κίνητρα για τους οδηγούς παλαιότερων αυτοκινήτων ντίζελ προκειμένου να στραφούν σε πιο αποδοτικά μοντέλα, ενώ ο πρωθυπουργός της Βαυαρίας, που φιλοξενεί τη BMWG, θέλει να μειωθεί ο φόρος αυτοκινήτου για τους ιδιοκτήτες μοντέλων ντίζελ που έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών Euro-6.
Ωστόσο, το γερμανικό υπουργείο Περιβάλλοντος, ένας από τους οικοδεσπότες της συνόδου κορυφής για το ντίζελ της 2ας Αυγούστου, απορρίπτει τις προτάσεις.
"Δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα να υποστηρίξουμε μια τεχνολογία που στο εγγύς μέλλον δεν ανήκει πλέον στους δρόμους ούτως ή άλλως", δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου του Βερολίνου σήμερα Σάββατο.
Αντ 'αυτού, αυτοκινητοβιομηχανίες και πολιτικοί έχουν εργαστεί σε ένα σχέδιο για την αντιμετώπιση της ρύπανσης του ντίζελ και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα με την ενημέρωση λογισμικού διαχείρισης του κινητήρα σε κάποια παλαιότερα οχήματα για να καταστήσουν τα συστήματα φίλτρων εξαγωγής πιο αποτελεσματικά.
www.worldenergynews.gr