Σήμερα ανακοινώνει η Protergia το νέο εξάμηνο μπλε σταθερό τιμολόγιο που λανσάρει στην αγορά με τιμή κιλοβατώρας τα 9,75 λεπτά, ανεξάρτητα από την κατανάλωση ή τη συνέπεια.
Πρόκειται για το Protergia Οικιακό Value Safe, το πρώτο εξάμηνο τιμολόγιο που έρχεται στην αγορά μετά τη σχετική διευκρίνιση από την Υπουργική Απόφαση και τη ΡΑΕΕΥ, ότι και τα εξάμηνα σταθερά τιμολόγια εντάσσονται στα μπλε.
Το πάγιο στο τιμολόγιο αυτό ανέρχεται στα 9,90 ευρώ το μήνα και η ρήτρα αποχώρησης σε 50 ευρώ ανεξάρτητα από τον μήνα της αποχώρησης του πελάτη.
Σήμερα είναι το μοναδικό μπλε ολίγων μηνών της αγοράς το μοναδικό εξάμηνο σταθερό τιμολόγιο που διατίθεται στην αγορά.
Η Protergia αυξάνει συστηματικά το μερίδιό της στην αγορά προμήθειας τους τελευταίους μήνες. Το Δεκέμβριο το ποσοστό της Protergia αυξήθηκε στο 14,73%, από 10,74% τον Δεκέμβριο του 2023. Αν προστεθεί το ποσοστό της Volterra (1,79%), που έχει εξαγοραστεί από τη Mytilineos, τότε το μερίδιο της εταιρείας διαμορφώνεται στο 16,43%, από 13,53%. Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο ολοκληρώθηκε η απορρόφηση της Watt & Volt, που είχε επίσης εξαγοράσει.
Από την ανάληψη της εκπροσώπησης της Αλουμίνιον Ελλάδος στην εκπροσώπηση βιομηχανικών καταναλωτών, το ποσοστό της Protergia αυξήθηκε τον Ιανουάριο στο 39,14%, από 7,15%. Εκτιμάται ότι μαζί με την Αλουμίνιον Ελλάδος συνολικά το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά προμήθειας θα φτάσει το 20% το 2024 κατακτώντας τη δεύτερη θέση με σημαντική διαφορά από τον 3ο. Στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει την επόμενη διετία στο 30% τόσο μέσω εξαγορών όσο και μέσων οργανικής ανάπτυξης.
Δωρεάν ψηφιακοί μετρητές
Από τον Απρίλιο η εταιρεία θα ξεκινήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, τη διανομή στους πελάτες της των πρώτων δωρεάν ψηφιακών μετρητών με στόχο τη συγκέντρωση δεδομένων και την παροχή εξατομικευμένων συμβουλών εξοικονόμησης με βάση την κατανάλωση του κάθε νοικοκυριού.
Στόχος της εταιρείας είναι προσφέροντας αυτή την υπηρεσία, να αποκτά πρόσβαση στα δεδομένα κατανάλωσης ενός όσο γίνεται μεγαλύτερου αριθμού νοικοκυριών ώστε να αποκτά εικόνα για την πραγματική real time ζήτηση ενέργειας.
Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει μια πελατειακή βάση περίπου 500.000 πελατών και στοχεύει να αξιοποιήσει τα δεδομένα από αυτό το μεγάλο πελατολόγιο.
Οι έξυπνοι μετρητές δίνουν νέες δυνατότητες στην αγορά ενέργειας, προσφέροντας δυναμική τιμολόγηση στον καταναλωτή αλλά και νέες υπηρεσίες που αναπτύσσει η Protergia σε συνεργασία με την Avocado -την start up εταιρεία της Μυτιληναίος. Ταυτόχρονα θα μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που προσφέρουν τα δεδομένα στην αποδοτική διαχείριση ενέργειας.
www.worldenergynews.gr