Ναυτιλία

JP Morgan: Παρήγγειλε δύο δεξαμενόπλοια που κινούνται με μεθανόλη, για μεταφορά φορτίων της TotalEnergies

JP Morgan: Παρήγγειλε δύο δεξαμενόπλοια που κινούνται με μεθανόλη, για μεταφορά φορτίων της TotalEnergies
Τα δύο δεξαμενόπλοια προϊόντων που κινούνται με μεθανόλη διαθέτουν χωρητικότητα 50.000 τόνων νεκρού φορτίου (dwt) έκαστο
Ο εξέχων αμερικανικός χρηματοπιστωτικός οργανισμός JP Morgan υπέβαλε παραγγελία για δύο προηγμένα πλοία μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου στην κινεζική Guangzhou Shipbuilding International (GSI).

Τα δύο δεξαμενόπλοια προϊόντων που κινούνται με μεθανόλη διαθέτουν χωρητικότητα 50.000 τόνων νεκρού φορτίου (dwt) έκαστο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Intermodal Shipbrokers με έδρα την Αθήνα, πρόκειται να παραδοθούν το 2026 και θα χρησιμοποιηθούν σε χρονοναύλωση με τον ενεργειακό γίγαντα της Γαλλίας TotalEnergies.

Η επένδυση, αξίας 50,0 εκατομμυρίων δολαρίων ανά δεξαμενόπλοιο, ενισχύει την αυξανόμενη σημασία της μεθανόλης ως βασικό συστατικό στη συνεχιζόμενη προσπάθεια για πιο πράσινες ναυτιλιακές πρακτικές και έρχεται σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από την αυξανόμενη ζήτηση για μεθανόλη ως καύσιμο πλοίων.

Η τεχνολογία διπλού καυσίμου επιτρέπει στα πλοία να λειτουργούν τόσο με μεθανόλη όσο και με συμβατικά καύσιμα, προσφέροντας λειτουργική ευελιξία ενώ συμβάλλει στην απτή μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Η χρήση πράσινης μεθανόλης στο σκάφος μπορεί να εξαλείψει τους ρύπους SOx και σωματιδίων (PM), να μειώσει τις εκπομπές NOx κατά 60% και να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά σχεδόν 100% σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα πλοίων.

Η παραγγελία αποκαλύπτεται μετά από ένα παρόμοιο συμβόλαιο με έδρα τη Σιγκαπούρη, της ναυτιλιακής Hafnia, που υπέγραψε με την GSI, για κατασκευή τεσσάρων δεξαμενόπλοιων χημικών MR μεθανόλης διπλού καυσίμου 49.800 dwt, και υποστηρίζεται επίσης  από την TotalEnergies CSSA για μια πολυετή περίοδο, με 3 πλοία να παραδίδονται το 2025, και ένα το 2026.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης