Ενέργεια

«China-Gate» καταγγέλει ο Σαλβίνι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Euractiv

«China-Gate» καταγγέλει ο Σαλβίνι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Euractiv
Οι Βρυξέλλες χαρίζουν ολόκληρη την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα στο όνομα του λεγόμενου «δόγματος Timmermans».
«Auto-Gate» καταγγέλλει μαινόμενος ο αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης και ηγέτης της ακροδεξιάς Λέγκας Matteo Salvini καθώς υποψιάζεται παράνομες συνεννοήσεις και εμπλοκή μεταξύ ΕΕ, Γερμανίας και Κίνας υπέρ της ηλεκτροκίνησης και κατά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με την Euractiv.

«Κανείς δεν μου βγάζει από το μυαλό ότι μπορεί σύντομα να έχουμε ένα «China-Gate», επειδή κάποιες επιλογές γίνονται είτε από άγνοια, είτε από ευκολία», δήλωσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός και υπουργός υποδομών.

Δόγμα Timmermans

Τη δήλωση επανέλαβε η Ιταλίδα ευρωβουλευτής Anna Cinzia Bonfrisco (Lega/ID), η οποία δήλωσε στη Euractiv ότι οι Βρυξέλλες χαρίζουν ολόκληρη την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα στο όνομα του λεγόμενου «δόγματος Timmermans».

«Είναι λογικό να σκεφτεί κανείς ότι υπάρχει βούληση να απαρνηθούμε τη βιομηχανική, τεχνολογική και αυτοκινητιστική μας ικανότητα καινοτομίας στο όνομα μιας Κίνας που, επιπλέον, είναι ο μεγαλύτερος ρυπαντής στον κόσμο». δήλωσε η Bonfrisco και «αυτό από μόνο του θα ήταν αρκετό για να αναρωτηθεί κανείς πώς εμείς οι Ευρωπαίοι μπορούμε να δεχτούμε στενότερες πολιτικές και εμπορικές σχέσεις [με την Κίνα]», πρόσθεσε.

Ο Salvini, από την άλλη, αποκάλεσε την απαγόρευση των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης έως το 2035 «αναγκαστική παραδοχή», παρόλο που στην πραγματικότητα η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξακολουθήσει να επιτρέπεται, αλλά μόνο εάν κινούνται με συνθετικά καύσιμα.

Το τελευταίο βέβαια σημαίνει ότι τα εν λόγω αυτοκίνητα με συνθετικά καύσιμα θα είναι ικανά – σύμφωνα με την ΕΕ – να εγγυηθούν την κλιματική ουδετερότητα.
«Ελπίζω ότι η ιδεολογία τύπου Timmermans, δηλαδή το Euro 7, είναι μια τρέλα που πρέπει οπωσδήποτε να αρχειοθετηθεί», συνέχισε ο Salvini .

Ο ηγέτης της Λέγκας κατηγόρησε επίσης την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι ακολουθεί μια «αντιαναπτυξιακή και αντι-ιταλική ιδεολογική προσέγγιση» για τα αυτοκίνητα, καθώς επιμένει να τα θέλει «εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά» αντί για ένα μείγμα τεχνολογιών.

Συμμετοχή Γερμανίας

Ο Salvini επιτέθηκε επίσης στη Γερμανία, λέγοντας ότι κάνει επιλογές που ωφελούν την οικονομία της εις βάρος άλλων, ιδίως της Ιταλίας.
«Το να λέμε από το 2035 ή ηλεκτρικό ρεύμα ή τίποτα’ είναι κάτι που μάλλον βολεύει κάποιον», είπε ο Salvini.

Εξήγησε δε, ότι διάβασε στοιχεία για τις ανταλλαγές μεταξύ Γερμανίας και Κίνας που δείχνουν ότι οι εξαγωγές από τη Γερμανία προς την Κίνα έχουν μειωθεί κατά 23%, ενώ οι εισαγωγές από την Κίνα προς τη Γερμανία έχουν αυξηθεί κατά 28%.

Η Bonfrisco επεσήμανε ότι το πρώτο ταξίδι στο εξωτερικό του νέου Κινέζου πρωθυπουργού Li Qiang, που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες, είναι πρώτα η Γερμανία και μετά η Γαλλία, «λίγους μήνες μετά τον περίπατο του Γάλλου προέδρου στην πλατεία Τιενανμέν, όπου Κινέζοι φοιτητές θυσίασαν τη ζωή τους στο όνομα της ελευθερίας».

«Πρέπει να αντιδράσουμε στη διάχυση στην Ευρώπη των οικονομικών φορέων που ελέγχονται από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα, όπως συχνά τονίζεται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ξεκινώντας από την προστασία των λιμανιών και των θαλάσσιων μεταφορών μας», δήλωσε η Bonfrisco στη EURACTIV.
«Οφείλουμε μια απάντηση στους Ευρωπαίους πολίτες γιατί η ΕΕ εφαρμόζει πολιτικές που έχουν περισσότερο να κάνουν με τη βιομηχανική διάλυση παρά με την οικολογική μετάβαση.

Η βιωσιμότητα είναι, πρωτίστως, κοινωνική στην Ευρώπη και στον κόσμο.

Και σε αυτό το θέμα, η εποχή των ίσων αποστάσεων της Γερμανίας της Merkel έχει τελειώσει και η Γερμανία του Scholz είναι απλώς ένα κακό αντίγραφό της», πρόσθεσε ο ευρωβουλευτής.
Τον περασμένο Μάρτιο, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας για τις περιφερειακές εκλογές, ο Salvini είχε ήδη επιτεθεί στην ΕΕ, υποστηρίζοντας ότι η επιβολή ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλους δεν έχει νόημα.

«Η Ευρώπη, που θέλει να προστατεύσει το περιβάλλον, δεν μπορεί να μας δένει χειροπόδαρα με τους Κινέζους […]
Αφού βρήκαν κάποιον στο Ευρωκοινοβούλιο – συμπτωματικά από την Αριστερά – που είχε βαλίτσες γεμάτες μετρητά [Qatargate], ποιος ξέρει αν σε λίγο καιρό δεν θα βρουν και βαλίτσες γεμάτες μετρητά που έρχονται από την Κίνα για να ψηφίσουν ορισμένους νόμους που είναι αντι-ιταλικοί, αντι-ευρωπαϊκοί και ευνοούν μόνο τον υπερπόντιο γίγαντα (Κίνα)», δήλωσε ο Salvini .

Εκτός από τον πιθανό κίνδυνο που μπορεί να έχει αυτό για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, η Bonfrisco καταγγέλλει τις σοβαρές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που διαπράττονται στh Σιντζιάνγκ και το Χονγκ Κονγκ από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα, καθώς και στην Ταϊβάν, «ένα ελεύθερο και ανεξάρτητο κράτος, πάνω από τον ουρανό του οποίου διεξάγονται καθημερινά στρατιωτικές ασκήσεις με σκοπό μια μελλοντική εισβολή».

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης