Ενέργεια

Peugeot: Αναπροσαρμόζει θετικά την στροφή στην ηλεκτροκίνηση - Το ορόσημο του 2030

Peugeot: Αναπροσαρμόζει θετικά την στροφή στην ηλεκτροκίνηση - Το ορόσημο του 2030
Η Peugeot θα συνεχίσει συνεχίσει να παράγει μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για άλλες αγορές

Κάθε νέο μοντέλο Peugeot που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από το 2030 θα είναι πλήρως ηλεκτρικό, δήλωσε η CEO της γαλλικής εταιρείας Linda Jackson, καθώς ο όμιλος Stellantis προετοιμάζεται για την πλήρη μετάβαση του από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση.

Ωστόσο, όπως ξεκαθάρισε, η Peugeot θα συνεχίσει συνεχίσει να παράγει μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για άλλες αγορές.

«Καθώς προχωράμε στις νέες πλατφόρμες, τις STLA Small, Medium, Large, μέχρι το 2030 στην Ευρώπη όλα τα μοντέλα μας θα είναι ηλεκτρικά», δήλωσε η Linda Jackson. «Αλλά πρέπει βεβαιωθούμε ότι διατηρούμε τις προσφορές μοντέλων με εσωτερικής καύσης για τους διεθνείς πελάτες μας».

Νωρίτερες κινήσεις

Η κίνηση της Peugeot να περάσει σε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα λάβει χώρα πέντε χρόνια πριν από την πρόταση της ΕΕ να επιβάλει μόνο οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων το 2035.

Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, και δη μέλη του ομίλου Stellantis έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα διαθέτουν αποκλειστικά ηλεκτρικά στην Ευρώπη πολύ νωρίτερα από αυτήν την ημερομηνία, συμπεριλαμβανομένων των DS καi Lancia από το 2026, της Alfa Romeo, από το 2027, αλλά και της Opel από το 2028.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε ότι ο όμιλος στοχεύει σε πωλήσεις οχημάτων χαμηλών εκπομπών σε Ευρώπη και ΗΠΑ σε ποσοστό πάνω από 70% και 40% – ηλεκτρικά ή υβριδικά – έως το 2030.

Κάποια στιγμή στα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε, η Stellantis θα «μεταφέρει» όλα τα μοντέλα της σε τέσσερις ηλεκτρικές πλατφόρμες – τις STLA Small, Medium, Large και Frame (για φορτηγά). Αυτές οι πλατφόρμες έχουν σχεδιαστεί με σημείο αναφοράς πλήρως ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης της κίνησης, αλλά θα εξακολουθούν να προσφέρουν την επιλογή για συστήματα κίνησης με θερμικές μονάδες για αγορές ή όπου η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση καθυστερεί.

www.worldenergynews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης