Στο επίκεντρο των παγκόσμιων εταιρειών η ανάπτυξη των ΑΠΕ - Τι είπε ο CEO της CMS Enterprises

Στο επίκεντρο των παγκόσμιων εταιρειών η ανάπτυξη των ΑΠΕ - Τι είπε ο CEO της CMS Enterprises
Τα έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας συγκαταλέγονται στις μεγαλύτερες επενδύσεις που αναλαμβάνουν οι περισσότερες μεγάλες επιχειρήσεις και ιδρύματα.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις διατύπωσε ο CEO της αμερικανικής CMS Enterprises για την προοπτική των ΑΠΕ στην παγκόσμια αγορά.
Πρόκειται για τον Richard Mukhtar, ο οποίος ανέπτυξε και λειτούργησε υπεύθυνα έργα ηλεκτρικής ενέργειας επί 25 χρόνια. Παράλληλα, μίλησε για τη μείωση του κόστους των επιχειρήσεων όταν γίνεται χρήση ενεργειακών προιόντων και υπηρεσιών.

Brian Barthelmes: Πόσο σύνθετο είναι το φάσμα ανάπτυξης αιολικής και ηλιακής ενέργειας;

Richard Mukhtar: Οι ηλιακοί συλλέκτες και οι ανεμογεννήτριες είναι σημαντικοί. Αλλά είναι ένα κομμάτι ενός σύνθετου παζλ. Η παραγωγή των πάνελ και των στροβίλων για να σας δουλέψει σημαίνει κατανόηση του τρόπου με τον οποίο σας βοηθούν να επιτύχετε τους στόχους της βιωσιμότητας και των επιχειρηματικών σας στόχων - τώρα και μακροπρόθεσμα.
Οι επιχειρήσεις CMS διευκολύνουν μια προσέγγιση μεγάλης εικόνας. Εξετάζουμε τι απαιτείται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το έργο για να αποφέρει μακροπρόθεσμη αξία. Οι εκτιμήσεις περιλαμβάνουν τη χρηματοδότηση έργων και ισολογισμού, συμφωνίες αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ολοκλήρωση του έργου με ασφάλεια, έγκαιρα και με προϋπολογισμό. συλλέγοντας τα ισχύοντα φορολογικά κίνητρα,το ενεργειακό προϊόν και το μάρκετινγκ των υπηρεσιών σε έργα ηλεκτρικής ενέργειας οπουδήποτε και την ιδιοκτησία και λειτουργία του έργου για 30 χρόνια ή και περισσότερο.
Τα έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας συγκαταλέγονται στις μεγαλύτερες επενδύσεις που αναλαμβάνουν οι περισσότερες μεγάλες επιχειρήσεις και ιδρύματα.

Barthelmes: Πόση είναι η ζήτηση της αγοράς για υπηρεσίες ανάπτυξης αιολικών και ηλιακών συστημάτων κάτω από μια στέγη;
Mukhtar: Από το φθινόπωρο του 2018, περίπου 80 μεγάλες εταιρείες - όπως οι Google, Amazon, LinkedIn, Dell και Procter & Gamble - έχουν συντονίσει τις ενέργειές τους προς τις ΑΠΕ.

Barthelmes: Τι μοναδική αξία προσφέρει το μάρκετινγκ ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών στο εσωτερικό της επιχείρησης;
Mukhtar: Ο όμιλος εταιρικών μέσων διαχείρισης ενεργειακών πόρων (ERM) της CMS Enterprises προωθεί ενεργειακά προϊόντα από το υπάρχον χαρτοφυλάκιό μας. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στα ενεργειακά προϊόντα που χρειάζονται οι πελάτες μας οπουδήποτε στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Οι εσωτερικές ομάδες μάρκετινγκ ενέργειας αξιοποιούν σχέσεις με τους μεγαλύτερους εμπόρους φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας.


www.worldenergynews.gr