Συμπεριλαμβάνεται στα 20 κορυφαία παραδείγματα εταιρικής βιωσιμότητας από το Παγκόσμιο Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών
Το Yuan Rui Yang που είναι το πρώτο στον κόσμο πλοίο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) διπλού καυσίμου πολύ μεγάλου μεταφορέα αργού (VLCC), έχει επιλεγεί ως ένα από τα 20 κορυφαία παραδείγματα εταιρικής βιωσιμότητας από το Παγκόσμιο Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UNGC).
Στις 29 Νοεμβρίου 2024, το UNGC και το Πανεπιστήμιο του Nottingham Ningbo China (UNNC) εγκαινίασαν επίσημα μια κοινή συλλογή υποθέσεων βιωσιμότητας στο Πεκίνο.
Με τίτλο «20 παραδείγματα βιώσιμης ανάπτυξης του ιδιωτικού τομέα στην Κίνα για 20 χρόνια», η έκθεση υπογραμμίζει υποδειγματικές περιβαλλοντικές, κοινωνικές και πρακτικές διακυβέρνησης (ESG) μεταξύ εταιρειών στην Κίνα, καταδεικνύοντας τον σημαντικό ρόλο τους στη μετάβαση προς τη βιώσιμη ανάπτυξη.
«Ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο υποθέσεων δεν είναι απλώς μια καταγραφή επιτευγμάτων, αλλά ένας οδικός χάρτης για το μέλλον. Αναδεικνύει εξαιρετικές πρακτικές και προσφέρει ανεκτίμητα μαθήματα που μπορούν να ενημερώσουν τις επιχειρηματικές στρατηγικές, τη χάραξη πολιτικής και την ακαδημαϊκή έρευνα σε όλο τον κόσμο», επεσήμανε ο καθηγητής Jon Garibaldi (Πρόεδρος του UNNC).
Το δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 337.600 cbm παραδόθηκε τον Φεβρουάριο του 2022, αποτελώντας ένα από τα πρώτα πλοία του τύπου του που ηγούνται της βιώσιμης ναυτιλιακής καινοτομίας.
Ανήκει στην COSCO SHIPPING Energy Transportation (CSET), μέρος της China COSCO SHIPPING Corporation Limited.
Τεχνικές δυνατότητες του Yuan Rui Yang
Από την παράδοσή του, το Yuan Rui Yang έχει πραγματοποιήσει 18 ταξίδια, καταναλώνοντας συνολικά 12.000 τόνους LNG, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μειωμένες κατά περίπου 30% σε σύγκριση με το παραδοσιακό μαζούτ και τις εκπομπές οξειδίου του θείου να είναι σχεδόν μηδενικές, όπως γνωστοποίησε η εταιρεία.
Όσον αφορά στην οικονομική αξία, εξετάζοντας ολόκληρο τον κύκλο ζωής του σκάφους, το Yuan Rui Yang έχει μεγαλύτερο κύκλο επισκευής του κύριου κινητήρα και μεγαλύτερη διάρκεια βαφής κύτους, γεγονός που μπορεί να μειώσει αποτελεσματικά το λειτουργικό κόστος, σύμφωνα με το CSET.
Σε ό,τι αφορά την τεχνολογική καινοτομία, το VLCC έχει πετύχει «βασικές τεχνολογικές ανακαλύψεις» στον σχεδιασμό αποθηκών LNG, το έξυπνο σύστημα ενεργειακής απόδοσης, τον δείκτη σχεδίασης ενεργειακής απόδοσης αποστολής (EEDI) και άλλα, που συμβολίζουν τη μετάβαση από την παθητική απόκριση στην προληπτική επιδίωξη της προστασίας του περιβάλλοντος και μείωση των εκπομπών από τους ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων, κατέληξε η CSET.
Η κατασκευή και η λειτουργία του Yuan Rui Yang λέγεται ότι είναι ένα σημαντικό ορόσημο στη βιώσιμη ανάπτυξη και καινοτομία του CSET, καθώς και ένα σημείο εκκίνησης για την εστίαση της εταιρείας στην πράσινη ναυτιλία και την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές.
Σχέδια της τελευταίας διετίας
Το 2023, η εταιρεία διαμόρφωσε το Πρόγραμμα Μετασχηματισμού και Ανάπτυξης Πράσινων και Χαμηλών Ανθρακών, δίνοντας παραγγελίες για δεξαμενόπλοια μεθανόλης διπλού καυσίμου, δεξαμενόπλοια έτοιμα για LNG και δεξαμενόπλοια έτοιμα για μεθανόλη.
Επιπλέον, η εταιρεία ανέπτυξε το 2024 ένα σχέδιο πλοίων αμμωνίας/LPG διπλού καυσίμου 50.000 κυβικών μέτρων από κοινού με ναυπηγεία.
www.worldenergynews.gr